دیدار جمعی از مسئولان بخش بهاران شهرستان گرگان با سرپرست جدید مرکز-1401/11/02 -- news صفحه مناسب چاپ ارسال به دوستان خروجی RSS این بخش
دیدار جمعی از مسئولان بخش بهاران شهرستان گرگان با سرپرست جدید مرکز

🔰صبح امروز جمعی از مسئولان بخش بهاران با حضور در دفتر کار دکتر محمد هادی تاجیک و دیدار با  ایشان انتصاب وی را به سِمَتِ سرپرستی مرکز آموزشی و درمانی شهید صیاد شیرازی گرامی داشتند.

🔰گفتنی است دکتر تاجیک فوق تخصص بیماری‌های ریه می‌باشند و از نخبگان علمی  استان نیز محسوب می‌گردند به تازگی و با دستور متولی دستگاه سلامت‌ استان سُکان هدایت این مرکز آموزشی و درمانی را به دست گرفته و با توجه به سبقه روشنی که در کارنامه کاری ایشان وجود دارد حضور  وی امیدواریها را برای روزهای روشن تری در این حوزه افزایش داده است.
 
🔰علی ایحال نقشه مُدَونِ دستگاه  سلامت استان درخصوص توسعه فضای خدمت رسانی به مردم شریف  با نگاهی انبساطی و سخاوتمندانه رو به جلو در حرکت است، خلاقیت،   ذهن سیال و قدرت همراه با جسارت،  ظرفیت‌هایی است  که می‌تواند منطبق با  آموزه ها و تجربیات علمی، برنامه مطلوبی را پایه ریزی نموده و بدین ترتیب برون‌دادهای مناسبی را نیز از این مرکز شاهد باشیم.
 

نکته سلامتی روز

سلامتی از پنج عنصر ساخته شده است.. خوشحالی، خواب، آب، غذای سالم و ورزش

امام علی ( ع) می فرماید : برنامه‏ ريزى درست، مالِ كم را افزايش مى ‏بخشد؛ و برنامه ‏ريزى نادرست، مال بسيار را نابود مى‏ كند.