برگشت به صفحه اول سایت برگشت به صفحه اول این زیربخش نقشه سایت بخش انگلیسی
AWT IMAGE
بخش های اصلی
در باره ما::
حوزه ریاست::
مدیریت خدمات پرستاری::
واحدهای اداری::
واحدهای درمانی::
واحدهای پاراکلینیکی::
فن آوری اطلاعات::
امور فرهنگی و روابط عمومی::
اعتباربخشی::
ایمنی بیمار::
تحقیق و پژوهش::
آرشیو اخبار::
واحد آموزش::
ارتباط با ما::
واحد پیشگیری و ارتقاء سلامت::
واحد گردشگری سلامت (IPD)::
راهنمای مراجعین::
::
تازه ها
  AWT IMAGE
فصلنامه نسیم سلامت

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

اعتباربخشی
رسیدگی به شکایات

راههای ارتباطی

فلوچارت رسیدگی به شکایت 

منشور حقوق بیماران و کارکنان

درمانگاه تخصصی

برنامه حضور متخصصین در کلینیک صبح آبان ماه 95

برنامه حضور متخصصین در کلینیک عصر آبان ماه 95
پزشکان درمانگاه

آموزش به بیمار

سپسیس نوزادی

عفونت مجاری ادراری در کودکان

اختلال در رشد کودکان 

تشنج ناشی از تب در کودکان

چه موقع در بیماری های کودکان با اورژانس 115 تماس بگیریم

اسهال در کودکان

برنامه جامع سه بیماری شایع

دیابت 

فشارخون

ایکتر

تغذیه در بیماران همودیالیزی

فواید مصرف نان گندم کامل

دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
آخرین مطالب بخش
:: بازدید مسئولین دانشگاه از بیمارستان آل جلیل آق قلا
:: تبریک سال نو
:: روز جهانی مددکاری گرامی باد
:: جلسه تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و ریاست محترم بیمارستان شهرستان آق قلا
:: جلسه هماهنگی کشیک نوروزی 96 بصورت وب کنفرانس برگزار شد
:: معرفی مسئول بایگانی پرسنلی ::
مسئول بایگانی پرسنلی:
خانم تخته قرنجیک

تحصیلات:
لیسانس الهیات

AWT IMAGE.
شرح وظایف:
1- حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق، اسناد و مدارک و پرونده های محرمانه مطابق مقررات و اصول بایگانی و تهیه فهرست مربوط بر اساس روش تعیین شده
2- پیوست کردن پرونده ها یا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور
3- تحویل پرونده های مخدومه به بایگانی راکد با اجازه مقام مافوق
4- صورت برداری- طبقه بندی- کد گذاری و بایگانی پرونده ها طبق دستور العمل های مربوط و احتیاجات سازمان متبوع
5- تشکیل پرونده جدید جهت پرسنل جدید الورود
6- پیگیری امور مربوط به بایگانی مرخصی های، استعلاجی ها و گواهی آموزشی کارکنان و همچنین همکاری در امر تهیه وضعیت مرخصی سالیانه پرسنلی
7- اعلام وصول پرونده های پرسنلی که از سایر واحدها به مرکز ارسال می گردد
8- بایگانی ارزشیابی سالیانه کارکنان در پرونده های مربوط
9- تهیه گزارشات مورد لزوم جهت ارائه به مقام مافوق
10- برگ شماری و لاک و مهر نمودن پرونده هایی که به سایر واحدهای تابعه دانشگاه ارسال می گردد و پیگیری وصول پرونده
11- پاسخگویی به مکالمات تلفنی و مراجعین به صورت حضوری در مورد رفع مشکلات اداری کارکنان
12- اقدام در جهت تکمیل مشخصات پرسنلی کارکنان
13- تهیه آمار و اطلاعات مورد نیاز پرسنلی از طریق رایانه جهت ارائه به مقام مافوق
14- شرکت در جلسات و کارگاههای آموزشی به منظور ارتقاء دانش و مهارتهای فردی
15- ثبت فعالیتهای روزانه در دفتر گزارش، تهیه و تنظیم گزارش ماهیانه فعالیتها جهت ارائه به مقام مافوق
17- تهیه پیشنهادات لازم جهت ارائه به مسئولین مربوطه
18- همکاری در امر آموزش، پژوهش و امور تحقیقاتی در زمینه شغلی
19- همکاری در امر حضور و غیاب کارکنان در دوره های آموزشی مصوب با مسئول مربوطه
20- پیگیری و صدور احکام ماموریت اداری کارکنان
21- صدور ابلاغ تعیین محل خدمت و اعلام تاریخ شروع بکار به مراجع ذیربط
22- انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق

دفعات مشاهده: 423 بار   |   دفعات چاپ: 111 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش مسئول بایگانی پرسنلی اینجا را کلیک کنید.
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گلستان
Persian site map - English site map - Created in 0.044 seconds with 990 queries by yektaweb 3302