نام و نام خانوادگی : زینب عمرانی
سمت : مسئول امور مالی
مدرک تحصیلی:
شماره تماس : ۳۱۹۳۲۹۱۶-۰۱۷
|
|
|
اهم وظایف و فعالیت ها: |
- تسلط کامل بر آئین نامه های مالی و تهیه و تدوین صورتهای مالی ونظارت مستمر بر عملیات امور مالی و تطبیق کلیه پرداختها با قوانین ومقررات مالی
-
اطمینان کامل از نحوه واریز بحساب ذینفعان وپیگیری واریز به موقع چکهای کسورات واجرائیه قضایی
-
تبادل اطلاعات مالی واحد حسب مورد با دستگاههای نظارتی قانونی با هماهنگی رییس واحد
-
نگهداری و تحویل و تحول وجوه نقدینه ها و سپرده ها و نظارت بر وصول بموقع درآمدها
-
پیگیری و بروز رسانی مانده حساب سنواتی
-
شناسایی و نگهداری حساب مقداری و ریالی اموال ماشین آلات ودارایی ها
-
کنترل سقف تنخواه کارپردازی وانجام تسویه حساب سه ماهه ان
-
پیگیری اخذ مجوزهای لازم در خصوص خریدهای غیر مصرفی قبل از انجام فرآیند خرید
-
پیگیری انجام تسویه حساب با شعب تامین اجتماعی در خصوص لیستهای ارسالی بمنظور جلوگیری از اعمال جرایم
-
کنترل و نظارت بر فعالیت کلیه کارکنان زیرمجموعه
|
|
نام و نام خانوادگی : علی ساور علیا
سمت : مسئول خدمات
مدرک تحصیلی:
شماره تماس : ۳۱۹۳۲۹۲۶-۰۱۷
|
|
اهم وظایف و فعالیت ها: |
- نظارت ورسیدگی به امور قراردادها و واگذاریها
-
نظارت و رسیدگی به امور واحد کارپردازی
-
نظارت و رسیدگی به واحد تاسیسات . تلفنخانه .خدمات . باغبان و فضای سبز
-
رسیدگی و نظارت بر واحد نقلیه
-
نظارت و رسیدگی به امور تعمیرات و عمرانی واحد
-
نظارت بر حسن اجرای نیروهاسی خدماتی و تحت سرپرستی
-
اجرای کلیه امور مربوطه تحت نظر مسئول مربوطه(مسئول امورمالی)
|
نام و نام خانوادگی : رمضانعلی علیزاد
سمت : امین اموال
مدرک تحصیلی:
شماره تماس : ۳۱۹۳۲۹۳۶-۰۱۷
|
|
اهم وظایف و فعالیت ها: |
- تنظیم فرمهای اموالی الصاق یک نسخه از فهرست اموال در هر اتاق و ارسال آنها به مراجع مربوطه
-
ثبت کلیه جابجاییها و صدورمجوز خروج اموال با مشخصات کامل و ثبت در دفاتر مربوطه
-
دریافت اموال فرسوده ومازاد و انتقال وخروج اموال مازاد و فرسوده به دانشگاه جهت فروش و..
-
دریافت و ثبت کامل مشخصات اموال در دفاتر طبق مقررات
-
کنترل آماری اموال موجود در واحد وتطبیق صورت ذیز اموال ثبت شده در دفاتر اموال با دفاتر مالی واحدها
-
پیگیری و هماهنگی اختصاص شماره ونصب برچسب اموالی به اموال
-
پیگیری و هماهنگی صدور مجوز خروج اموال با ذکر مشخصات کلامل و ثبت آن در دفاتر مربوطه
-
انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی ازسوی مقام مافوق
|
نام و نام خانوادگی : رضا محمد جعفری ها
سمت : انباردار
مدرک تحصیلی:
شماره تماس : ۳۲۴۷۰۰۷۵-۰۱۷
|
|
اهم وظایف و فعالیت ها: |
- مدیریت و کنترل امور ورود و خروج .ثبت .نگهداری وکنترل موجودیها ی انبار با رعایت ضوابط مربوطه
-
تحویل و کنترل کالای وارده به انبار و امضا قبوض و فرمها و اسناد مربوطه
-
کنترل کالاها از لحاظ انطباق کمی و کیفی با مشخصات مندرج در حوالع هنگام تحویل کالا
-
تعیین مکان مناسب برای انبار کردن کالا با توجه به وزن و میزان مصرف و..
-
انجام مراقبتهای لازم در حفاظت و ایمنی انبار برای جلوگیری از فساد و...
-
طبقه بندی و شماره گذاری اجناس ومواد انبار در مکان مناسب و الصاق برچسب
-
رسیدگی به مخوجودیها و صورت برداری از اجناس در فواصل مناسب (سه ماهه یکبار)
-
انجام امور انبارگردانی و ارایه گزارش مناسب از موجودیها به مسئولین مربوطه
-
مدیریت وحراست بر فضای فیزیکی انبار و موجودیها مطابق استانداردها ی مربوطه
-
انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
|
نام و نام خانوادگی : علی اکبر معماری
سمت : کارپرداز
مدرک تحصیلی:
شماره تماس : ۳۲۴۷۰۰۷۵-۰۱۷
|
|
اهم وظایف و فعالیت ها: |
- پیگیری لازم جهت دریافت تنخواه بمنظور خرید لوازم
-
کنترل بر کالاهای خریداری شده و تحویل کالا به انبار
-
نظارت بر ثبت کالای خریداری شده تا تاحویل آن به انبار
-
نظارت بر قیمت خریداری شده کالا
-
نظارت و کنترل وضعیت کیفی کالا .اجناس ولوازم خریداری شده
-
خرید کلیه در خواستهای واحد وانجام هماهنگیهای اعتباری جهت درخواست های خرید با امور مالی
-
استعلام و تهیه پیش فاکتوراز شرکت ها در صورت نیاز
-
انجام کلیه امور تشریفات مناقصه ها ومزایده های دانشگاه
-
اجرای کلیه امور مربوطه تحت نظر مسئول مربوطه(مسئول امورمالی
|
نام و نام خانوادگی : احمد خبیری
سمت : کارپرداز
مدرک تحصیلی:
شماره تماس : ۳۲۴۷۰۰۷۵-۰۱۷
|
|
اهم وظایف و فعالیت ها: |
- پیگیری لازم جهت دریافت تنخواه بمنظور خرید لوازم
-
کنترل بر کالاهای خریداری شده و تحویل کالا به انبار
-
نظارت بر ثبت کالای خریداری شده تا تاحویل آن به انبار
-
نظارت بر قیمت خریداری شده کالا
-
نظارت و کنترل وضعیت کیفی کالا .اجناس ولوازم خریداری شده
-
خرید کلیه در خواستهای واحد وانجام هماهنگیهای اعتباری جهت درخواست های خرید با امور مالی
-
استعلام و تهیه پیش فاکتوراز شرکت ها در صورت نیاز
-
انجام کلیه امور تشریفات مناقصه ها ومزایده های دانشگاه
-
اجرای کلیه امور مربوطه تحت نظر مسئول مربوطه(مسئول امورمالی)
|
نام و نام خانوادگی : حبیبه طبرسا
سمت : کارشناس تعهدی و مالی
مدرک تحصیلی:
شماره تماس : ۳۱۹۳۲۹۳۶-۰۱۷
|
|
اهم وظایف و فعالیت ها: |
- ثبت اسناد هزینه در سیستم نظام نوین مالی
-
صدور اسناد سیستمی صادر شده توسط مدیریت کالا و خدمات
-
تهیه صورتهای مالی ماهانه و تهیه گزارشات مدیریتی مورد نیاز
-
نگهداری و کنترل حسابهای بانکی
-
صدور و دریافت اسناد پرداختنی و دریافتنی
-
کنترل مستمر نقدینگی وتهیه گزارشهای بانکی وکلیه دریافت و پرداختها
-
اجرای کلیه امور مربوطه تحت نظر مسئول مربوطه(مسئول امورمالی)
|
نام و نام خانوادگی : سکینه اکبری
سمت : کارشناس حقوق و دستمزد
مدرک تحصیلی:
شماره تماس : ۳۱۹۳۲۹۴۹-۰۱۷
|
|
اهم وظایف و فعالیت ها: |
- ثبت اطلاعات مربوط به حقوق و دستمزد واعمال کسورات مربوطه
-
محاسبه و پرداخت حقوق ودستمزد و مزایای کلیه کارکنان
-
ثبت و صدور اسناد حسابداری مربوطه
-
اخذ تاییده از کلیه سازمانهای مربوطه (بیمه های درمانی .بیمه عمر .مالیات و..)
-
تهیه و ارایه گزارش حسابداری حقوق ودستمزد به مسئولین مافوق
-
انجام هزینه های مربوط به کارکنان شاغل از جمله سنوات خدمت . پاداش و...
-
اجرای کلیه امور مربوطه تحت نظر مسئول مربوطه(مسئول امورمالی)
|
نام و نام خانوادگی : مریم عجم حسنی
سمت : کارشناس دریافت و پرداخت
مدرک تحصیلی:
شماره تماس : ۳۱۹۳۲۹۴۹-۰۱۷
|
|
اهم وظایف و فعالیت ها: |
- حفظ و حراست از دسته چکها و اوراق بهادارو تهیه وکنترل صورت مغایرت بانکی در پایان هرماه
-
پرداخت تنخواه گردان به واحد مربوطه
-
کنترل درآمد وصولی و درخواست وجه
-
کنترل چهای صادره وارسال چک کسورات به سازمان مربوطه
-
پیگیری مستمر در مورد پیش پرداخت و علی الحسابها ی جاری وسنواتی و تنخواه گردان
-
صدور چک و حواله های نقدی واسناد هزینه
-
اجرای کلیه امور مربوطه تحت نظر مسئول مربوطه(مسئول امورمالی)
|
نام و نام خانوادگی : علی کاهه
سمت : کارشناس رسیدگی و کنترل اسناد
مدرک تحصیلی:
شماره تماس : ۳۱۹۳۲۹۲۶-۰۱۷
|
|
اهم وظایف و فعالیت ها: |
- رسیدگی به صورت وضعیت قراردادها و پیمانکاران
-
رسیدگی به اسناد خرید و سایر هزینه های اداری . آموزشی و.. با رعایت کامل قوانین ومقررات مالی
-
همکاری با سایر همکاران مالی جهت رفع ایراد و نواقص اسناد وارایه راهکارهای مناسب جهت جل مشکلات مالی
-
رسیدگی به اسناد حقوق ومزایا .اضافه کار ... (اسناد پرداختی پرسنلی) از نظر رعایت قوانین ومقررات ووجود مدارک الازم و صحت محاسبه
-
همکاری با کارشناسان و حسابرسان منتخب درمواقع لزوم و پاسخ به دیوان محاسبات و رفع واخواهی های دیوان محاسبات
-
تطبیق پرداختها با موافقت نامه ها و بودجه تفضیلی واحد
-
سایر امور ارجاعی از سوی مسول مربوطه
|