پیام خود را بنویسید

شزح وظایف مالی : معرفی پرسنل و شرح وظایف (مالی)

 | تاریخ ارسال: 1402/4/13 | 
 
 
نام و نام خانوادگی : زینب عمرانی
سمت : مسئول امور مالی
مدرک تحصیلی: 
شماره تماس : ۳۱۹۳۲۹۱۶-۰۱۷
 

 
                         
اهم وظایف و فعالیت ها: 
  • تسلط کامل بر آئین نامه های مالی  و تهیه و تدوین صورتهای مالی ونظارت مستمر بر عملیات امور مالی و تطبیق کلیه پرداختها با قوانین ومقررات مالی
  • اطمینان کامل از نحوه واریز بحساب ذینفعان  وپیگیری واریز به موقع چکهای کسورات واجرائیه قضایی
  • تبادل اطلاعات مالی واحد حسب مورد با دستگاههای نظارتی  قانونی با هماهنگی رییس واحد  
  • نگهداری و تحویل و تحول وجوه نقدینه ها و سپرده ها و نظارت بر وصول بموقع درآمدها  
  • پیگیری و بروز رسانی مانده حساب سنواتی  
  • شناسایی و نگهداری حساب مقداری و ریالی اموال ماشین آلات ودارایی ها
  • کنترل سقف تنخواه کارپردازی وانجام تسویه حساب سه ماهه ان
  • پیگیری اخذ مجوزهای لازم در خصوص خریدهای غیر مصرفی قبل از انجام فرآیند خرید
  • پیگیری انجام تسویه حساب با شعب تامین اجتماعی در خصوص لیستهای ارسالی بمنظور جلوگیری از اعمال جرایم 
  • کنترل و نظارت بر فعالیت کلیه کارکنان زیرمجموعه
نام و نام خانوادگی : علی ساور علیا
سمت : مسئول خدمات
مدرک تحصیلی: 
شماره تماس : ۳۱۹۳۲۹۲۶-۰۱۷
                        
اهم وظایف و فعالیت ها: 
  • نظارت ورسیدگی به امور قراردادها و واگذاریها
  • نظارت و رسیدگی به امور واحد کارپردازی
  • نظارت و رسیدگی به واحد تاسیسات . تلفنخانه .خدمات . باغبان و فضای سبز
  • رسیدگی و نظارت بر واحد نقلیه
  • نظارت و رسیدگی به امور تعمیرات و عمرانی واحد
  • نظارت بر حسن اجرای نیروهاسی خدماتی و تحت سرپرستی
  • اجرای کلیه امور مربوطه  تحت نظر مسئول مربوطه(مسئول امورمالی)
نام و نام خانوادگی : رمضانعلی علیزاد
سمت : امین اموال
مدرک تحصیلی: 
شماره تماس : ۳۱۹۳۲۹۳۶-۰۱۷
                        
اهم وظایف و فعالیت ها: 
  • تنظیم فرمهای اموالی الصاق یک نسخه از فهرست اموال در هر اتاق و ارسال آنها به مراجع مربوطه  
  • ثبت کلیه جابجاییها و صدورمجوز خروج اموال با مشخصات کامل و ثبت در دفاتر مربوطه   
  • دریافت اموال فرسوده ومازاد و انتقال وخروج اموال مازاد و فرسوده به دانشگاه جهت فروش و..
  • دریافت و ثبت  کامل مشخصات اموال در دفاتر طبق مقررات
  • کنترل آماری اموال موجود در واحد وتطبیق صورت ذیز اموال ثبت شده در دفاتر اموال با دفاتر مالی واحدها  
  • پیگیری و هماهنگی اختصاص شماره ونصب برچسب اموالی به اموال
  • پیگیری و هماهنگی صدور مجوز خروج اموال با ذکر مشخصات کلامل و ثبت آن در دفاتر مربوطه 
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی ازسوی مقام مافوق
نام و نام خانوادگی : رضا محمد جعفری ها
سمت : انباردار
مدرک تحصیلی: 
شماره تماس : ۳۲۴۷۰۰۷۵-۰۱۷
                         
اهم وظایف و فعالیت ها: 
  • مدیریت و کنترل امور ورود و خروج .ثبت .نگهداری وکنترل موجودیها ی انبار با رعایت ضوابط مربوطه  
  • تحویل و کنترل کالای وارده به انبار و امضا قبوض و فرمها و اسناد مربوطه   
  • کنترل کالاها از لحاظ انطباق کمی و کیفی با مشخصات مندرج در حوالع هنگام تحویل کالا
  • تعیین مکان مناسب برای انبار کردن کالا با توجه به وزن و میزان مصرف و..
  • انجام مراقبتهای لازم در حفاظت و ایمنی انبار برای جلوگیری از فساد و...
  • طبقه بندی و شماره گذاری اجناس ومواد انبار در مکان مناسب و الصاق برچسب  
  • رسیدگی به مخوجودیها و صورت برداری از اجناس در فواصل مناسب (سه ماهه یکبار)
  • انجام امور انبارگردانی و ارایه گزارش مناسب از موجودیها  به مسئولین مربوطه
  • مدیریت وحراست بر فضای فیزیکی انبار و موجودیها مطابق استانداردها ی مربوطه
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
نام و نام خانوادگی : علی اکبر معماری
سمت : کارپرداز
مدرک تحصیلی: 
شماره تماس : ۳۲۴۷۰۰۷۵-۰۱۷
                       
اهم وظایف و فعالیت ها: 
  • پیگیری لازم جهت دریافت  تنخواه بمنظور خرید لوازم    
  • کنترل بر کالاهای خریداری شده و تحویل کالا به انبار  
  • نظارت بر ثبت کالای خریداری شده تا تاحویل آن به انبار  
  • نظارت بر قیمت خریداری شده کالا
  • نظارت و کنترل وضعیت کیفی کالا .اجناس ولوازم خریداری شده
  • خرید کلیه در خواستهای واحد وانجام هماهنگیهای اعتباری جهت درخواست های خرید با امور مالی  
  • استعلام و تهیه پیش فاکتوراز شرکت ها در صورت نیاز
  • انجام کلیه امور تشریفات مناقصه ها ومزایده های دانشگاه
  • اجرای کلیه امور مربوطه  تحت نظر مسئول مربوطه(مسئول امورمالی
نام و نام خانوادگی : احمد خبیری
سمت : کارپرداز
مدرک تحصیلی: 
شماره تماس : ۳۲۴۷۰۰۷۵-۰۱۷
                     
اهم وظایف و فعالیت ها: 
  • پیگیری لازم جهت دریافت  تنخواه بمنظور خرید لوازم    
  • کنترل بر کالاهای خریداری شده و تحویل کالا به انبار  
  • نظارت بر ثبت کالای خریداری شده تا تاحویل آن به انبار  
  • نظارت بر قیمت خریداری شده کالا
  • نظارت و کنترل وضعیت کیفی کالا .اجناس ولوازم خریداری شده
  • خرید کلیه در خواستهای واحد وانجام هماهنگیهای اعتباری جهت درخواست های خرید با امور مالی  
  • استعلام و تهیه پیش فاکتوراز شرکت ها در صورت نیاز
  • انجام کلیه امور تشریفات مناقصه ها ومزایده های دانشگاه
  • اجرای کلیه امور مربوطه  تحت نظر مسئول مربوطه(مسئول امورمالی)
نام و نام خانوادگی : حبیبه طبرسا
سمت : کارشناس تعهدی و مالی
مدرک تحصیلی: 
شماره تماس : ۳۱۹۳۲۹۳۶-۰۱۷
                    
اهم وظایف و فعالیت ها: 
  • ثبت اسناد هزینه در سیستم نظام نوین مالی
  • صدور اسناد سیستمی صادر شده توسط مدیریت کالا و خدمات  
  • تهیه صورتهای مالی  ماهانه و تهیه گزارشات مدیریتی  مورد نیاز  
  • نگهداری و کنترل حسابهای بانکی  
  • صدور و دریافت اسناد پرداختنی و دریافتنی  
  • کنترل مستمر نقدینگی وتهیه گزارشهای بانکی وکلیه دریافت و پرداختها
  • اجرای کلیه امور مربوطه  تحت نظر مسئول مربوطه(مسئول امورمالی)
نام و نام خانوادگی : سکینه اکبری
سمت : کارشناس حقوق و دستمزد
مدرک تحصیلی: 
شماره تماس : ۳۱۹۳۲۹۴۹-۰۱۷
                   
اهم وظایف و فعالیت ها: 
  • ثبت اطلاعات مربوط به حقوق و دستمزد واعمال کسورات مربوطه   
  • محاسبه و پرداخت حقوق ودستمزد و مزایای کلیه کارکنان   
  • ثبت و صدور اسناد حسابداری مربوطه
  • اخذ تاییده از کلیه سازمانهای مربوطه (بیمه های درمانی .بیمه عمر  .مالیات و..)
  • تهیه و ارایه گزارش حسابداری حقوق  ودستمزد به مسئولین مافوق
  • انجام هزینه های مربوط به کارکنان شاغل از جمله سنوات خدمت  . پاداش  و...
  • اجرای کلیه امور مربوطه  تحت نظر مسئول مربوطه(مسئول امورمالی)
نام و نام خانوادگی : مریم عجم حسنی
سمت : کارشناس دریافت و پرداخت
مدرک تحصیلی: 
شماره تماس : ۳۱۹۳۲۹۴۹-۰۱۷
                   
اهم وظایف و فعالیت ها: 
  • حفظ و حراست از دسته چکها و اوراق بهادارو تهیه وکنترل صورت مغایرت بانکی در پایان هرماه
  • پرداخت تنخواه گردان به واحد مربوطه  
  • کنترل درآمد وصولی و درخواست وجه  
  • کنترل چهای صادره وارسال چک کسورات به سازمان مربوطه
  • پیگیری مستمر در مورد پیش پرداخت و علی الحسابها ی جاری وسنواتی و تنخواه گردان  
  • صدور چک و حواله های نقدی واسناد هزینه  
  • اجرای کلیه امور مربوطه  تحت نظر مسئول مربوطه(مسئول امورمالی)
نام و نام خانوادگی : علی کاهه
سمت : کارشناس رسیدگی و کنترل اسناد
مدرک تحصیلی: 
شماره تماس : ۳۱۹۳۲۹۲۶-۰۱۷
                   
اهم وظایف و فعالیت ها:
  • رسیدگی به صورت وضعیت قراردادها و پیمانکاران  
  • رسیدگی به اسناد خرید و سایر هزینه های اداری . آموزشی و.. با رعایت کامل قوانین ومقررات مالی
  • همکاری با سایر همکاران مالی جهت رفع ایراد و نواقص اسناد وارایه راهکارهای مناسب جهت جل مشکلات مالی
  • رسیدگی به اسناد حقوق ومزایا .اضافه کار ... (اسناد پرداختی پرسنلی) از نظر رعایت قوانین ومقررات ووجود مدارک الازم و صحت محاسبه
  • همکاری با کارشناسان و حسابرسان منتخب درمواقع لزوم و پاسخ به دیوان محاسبات و رفع واخواهی  های دیوان  محاسبات  
  • تطبیق پرداختها با موافقت نامه ها و بودجه تفضیلی واحد
  • سایر امور ارجاعی از سوی مسول مربوطه
  

دفعات مشاهده: 261 بار   |   دفعات چاپ: 51 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت درمان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 All Rights Reserved | Treatment deputy

Designed & Developed by : Yektaweb