معرفی رئیس اداره :
معرفی و شرح وظایف رئیس اداره هماهنگی امور بیمه ، تعرفه و استاندارد
| تاریخ ارسال: 1399/11/20 |
نام و نام خانوادگی : دکتر انیس عباسی سمت : رئیس اداره هماهنگی امور بیمه ، تعرفه و استاندارد مدرک تحصیلی: شماره تماس: ۳۱۹۳۲۹۵۹-۰۱۷
اهم وظایف و فعالیت ها :
ارزیابی اقتصادی به روش هزینه اثربخشی، هزینه منفعت ،قیمت تمام شده
بررسی تراز مالی و تحلیل منابع و مصارف بیمارستانها
مدیریت منابع و مصارف مراکز درمانی
تشکیل جلسات مستمر مدیریت هزینه – درآمد
ابلاغ استانداردهای خدمت و راهنماهای تجویز ابلاغی وزارت متبوع
رسیدگی به گزارشات دریافتی از واحدهای نظارتی در خصوص موارد عدم رعایت تعرفه های مصوب خدمات در مراکز
نظارت بر برنامه و سامانه تمام وقتی پزشکان
نظارت بر ورود اطلاعات سامانه ماندگاری و مقیمی پزشکان
ابلاغ تعرفه خدمات بهداشتی و درمانی
رفع ابهامات مراکز در اجرای کتاب ارزش نسبی و نحوه محاسبه صورتحساب
برگزاری جلسه استانی تعیین تعرفه بخش خصوصی
نظارت بر برنامه مصدومین ترافیکی و توزیع اعتبارات
نظارت بر ورود مستندات تخفیف های داده شده در داشبورد سپاس و توزیع اعتبارات
مکاتبه و مذاکره با سازمانهای بیمه گر و پیگیری مشکلات بیمارستانها با آن سازمانها
مکاتبه و مذاکره با وزارت متبوع در راستای مشکلات با سازمانهای بیمه گر ، ابهامات در راستای اجرای صحیح دستورالعمل های ابلاغی و تعرفه ها
تشکیل جلسات همسویی با سازمان های بیمه گر
مطالعه و پژوهش کاربردی در حوزه اقتصاد سلامت
بررسی و تحلیل کسورات بیمارستانها
نظارت بر اجرای صحیح برنامه تبادل الکترونیک اسناد
بررسی اقتصادی و خرید راهبردی خدمات سلامت در جهت کاهش تصدی گری واحدها.
برگزاری کارگاههای آموزشی و جلسات مختلف با بیمارستانها
پیاده سازی تعرفه خدمات پرستاری درکلیه بیمارستانها و پیگیری مطالبات آن حوزه
ارزیابی ارسال به سپاس بیمارستانها
ارزیابی و نظارت بر داشبورد اقتصاد درمان
پیگیری امور تعرفه ای و بیمه ای مربوط به برنامه ناباروری ، مبتنی بر عملکرد ، جوانی جمعیت ، اصالت سنجی دارو ، بیماران خاص و صعب العلاج ، نظام ارجاع و ....