۱- آیا همه کارکنان دانشگاه می توانند اکانت اینترنت داشته باشند؟ |
بلی. در صورت صلاحدید بالاترین مقام اجرایی واحد تابعه فرد و با امضای ایشان، پس از تکمیل فرم درخواست اکانت، نام کاربری و رمز عبور اینترنت تعریف می گردد. |
۲- نحوه تکمیل فرم در خواست اکانت چگونه است؟ |
در قسمت نام کاربری، صرفاَ نام خانوادگی فرد، با حروف کوچک انگلیسی تکمیل گردد. در صورت تکراری بودنِ نام کاربری اول اسم فرد به آخر نام کاربری اضافه می گردد. توجه جهت امنیت رمز عبور بهتر است از رمز عبور ۸ حرفی و به صورت ترکیبی از حرف و عدد استفاده شود. |
۳- چگونه به فرم درخواست اکانت دسترسی داشته باشم؟ |
۴- نحوه استفاده از VPN برای استفاده از بانک های اطلاعاتی در خارج از دانشگاه چگونه است؟ |
VPN ساخته شده برای خارج از دانشگاه را دانلود نموده و نام کاربری و رمز عبور اینترنتی را که از دانشگاه دریافت نموده اید وارد نمایید.توجه: استفاده از VPN باعث کندی سرعت اینترنت می گردد. لذا بهتر است فقط زمانی که می خواهید از بانک های اطلاعاتی استفاده نمایید از VPN شود. |
۵-هنگام مواجه شدن با مشکل اکانتم، به کجا مراجعه کنم؟ |
به مهندس IT واحد یا دانشکده مربوطه مراجعه نمایید . |