معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده |
|
نام و نام خانوادگی |
|
مدرک تحصیلی |
دکترای تخصصی فیزیولوژی(phd) و دکترای حرفه ای (MD) |
سوابق اجرایی |
سرپرست معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی ۱۳۹۷- ۱۴۰۲ سرپرست دانشکده فناوری های نوین علوم پزشکی ۱۳۹۲-۱۳۹۷ سرپرست معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی ۱۳۸۸-۱۳۹۲ مدیر گروه فیزیولوژی ۱۳۸۷- ۱۳۹۵ مشاور علمیEDC از۱۳۸۶ ادامه دارد سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده پزشکی ۱۳۸۵-۱۳۸۸ |
مرتبه علمی | استاد |
پست الکترونیکی | hosseini![]() |
شرح وظایف |
معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی در راستای تحقق اهداف دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان به عنوان متولی این حوزه در دانشکده پزشکی خود را ملزم به تسریع و تسهیل فرآیندهای مرتبط با پژوهش می داند. ساماندهی و بهینه سازی عملکرد و ساختار نظام تحقیقاتی، توانمندسازی محققین و پژوهشگران دانشکده، جلب مشارکت حداکثری اعضاء هیات علمی و دانشجویان در فعالیتهای پژوهشی و فناوری، ارتقاء کیفیت و کاربردی نمودن طرح های تحقیقاتی و پژوهشی و محوری نمودن پژوهش در همه امور با هدف تولید علم در راستای اولویت های پژوهشی دانشگاه و تربیت دانش آموختگان پژوهشگر و اخلاق مدار از وظایف اصلی این معاونت می باشد. اهم شرح وظایف این معاونت عبارتند از:
۱ ) برنامه ریزی پژوهشی و نظارت بر طرح های پژوهشی و پایان نامه های دانشکده پزشکی ۲ ) همکاری در جهت تامین نیاز های علمی و پژوهشی دانشگاه در چارچوب مقررات ۳ ) حفظ و ارتقاء سطح پژوهشی در دانشکده پزشکی ۴ ) شرکت در جلسات شورای پژوهشی دانشگاه و دانشکده ۵ ) ساماندهی پایان نامه های دانشجویان در همه مقاطع ۶ ) ارتقاء فرایندهای پژوهشی و دانش پژوهی ۷) برگزاری جلسه با گروه های آموزشی و دانشجویان همه مقاطع در جهت هماهنگی و اخذ فیدبک از مشکلات و همفکری در جهت رفع آنان در شورای پژوهشی ۸) رعایت اصول اخلاق حرفه ای و اسلامی و ترویج آن در بین دوره های ارشد و Ph.D ۹) پیگیری پذیرش دوره های ارشد و Ph.D در رشته هایی که پتانسیل آموزشی آن در دانشگاه وجود دارد. ۱۰) اجرا و پایش رعایت استانداردهای آموزشی در رشته های مختلف دوره های ارشد و Ph.D ۱۱) بررسی و مشاوره با گروههای مختلف آموزشی و صاحب نظران امر آموزش جهت ارتقاء کیفیت آموزشی دوره های ارشد و Ph.D ۱۲) برگزاری جلسات مداوم و مستمر در فواصل قابل قبول با دوره های ارشد و Ph.D بمنظور اخذ فیدبک آموزشی ۱۳) برگزاری جلسات مداوم و مستمر با گروههای آموزشی که دوره های ارشد و Ph.D دارند بمنظور پایش برنامه های آموزشی و رفع اشکالات آموزشی ۱۴) پیگیری و نظارت اجرای روش های نوین آموزشی بخصوص آزمونهای الکترونیکی دوره های ارشد و Ph.D ۱۵) تعامل با معاونت های دانشکده و مدیران دانشگاه ۱۶) حفظ و ارتقاء سطح آموزشی در دانشکده پزشکی |