آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
پیام خود را بنویسید
ارسال به ایمیل
یکشنبه 13 فروردین 1402
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
درباره دانشکده
تاریخچه دانشکده
رسالت و چشم انداز
برنامه عملیاتی و استراتژیک دانشکده
فرآیندهای دانشکده
مدیریت
سرپرست دانشکده
ارتباط با ریاست دانشکده
برنامه کاری ریاست دانشکده
معاونت آموزشی
معاونت آموزشی
اداره آموزش
آیین نامه های آموزشی
فرآیند های آموزشی
معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی
معاونت پژوهشی
معاونت تحصیلات تکمیلی
شورای پژوهشی و تحصیلات تکمیلی
آیین نامه های پژوهشی
فرآیندهای پژوهشی
فرم های پژوهشی
شورای دانشکده
شورای پژوهشی و تحصیلات تکمیلی
شورای آموزشی
شورای EDO
کمیته برنامه ریزی استراتژیک
اداره آموزش
تعاریف، شرح وظایف و روند اجرائی فعالیتهای اداره آموزش
پرسنل
آمار دانشجویان
امکانات آموزشی
مقررات حضور در کلاس و امتحانات
دانش آموختگان
سامانه صدور مدارک تحصیلی دانش آموختگان
سامانه طرح نیروی انسانی دانشگاه
ارتباط با واحد دانش آموختگان
فرم های امور دانش آموختگان
فرم نظرسنجی از دانش آموختگان
سر فصل دروس
کارشناسی
کارشناسی ارشد
دکتری تخصصی
فرآیندهای آموزشی
آیین نامه های آموزشی
آرایش دروس
گروه های آموزشی
شرح وظایف مدیر گروه
پرستاری داخلی- جراحی
پرستاری بهداشت جامعه و روان
مامایی
اصول و فنون و مدیریت خدمات پرستاری
پرستاری بهداشت کودک و خانواده
مشاوره در مامایی
ارشد پرستاری سالمندی
ارشد پرستاری مراقبتهای ویژه
دکتری تخصصی پرستاری
واحد EDO
اعضای دفتر توسعه آموزش
اهداف و رسالت
صورتجلسات شورای توسعه آموزش دانشکده
کمیته توانمندسازی اساتید
کارگاه ها
کمیته ارزیابی آزمون دانشکده
برنامه ریزی درسی
آزمونهای صلاحیت بالینی
ارزشیابی
Skill lab
پژوهش در آموزش
دانش پژوهی
جشنواره شهید مطهری
برنامه عملیاتی
برنامه راهبردی آموزش علوم پزشکی پاسخگو در ایران
استعداد درخشان
آموزش مجازی
کمیته مشورتی دانشجویی
آیین نامه و فرم ها
آئین نامه ها
فرم ها
طرح درس و لاگ بوک
طرح درس
لاگ بوک
طرح درس روزانه
دانش آموختگان
سامانه صدور مدارک تحصیلی دانش آموختگان
سامانه طرح نیروی انسانی دانشگاه
ارتباط با واحد دانش آموختگان
فرم های امور دانش آموختگان
هشتمین همایش سراسری پرستار، ماما و پژوهش
همایش اندیشه تمدن ساز
فرم نظرسنجی از دانش آموختگان
کد رهگیرى این فرم:
P804-F845-U0-N473304
[
چاپ فرم
]
دانش آموخته گرامی
با
سلام
و
احترام،
با
توجه
به
حضور
چندساله
در
دانشکده پرستاری و مامایی بویه گرگان ،
ارزیابی
شما
از
عملکرددانشکده
می تواند
تصویری
واقعی
از
توانمندی ها
و
کاستی های
دانشگاه
در ابعاد
مختلف
ارائه
نماید
.
به
همین
منظور،
پرسشنامه ای
تهیه شده
است
تا
دیدگاههای
شما
جمع آوری شده
و
مورداستفاده
قرار
گیرند
.
خواهشمند
است
با
دقت
و رعایت
انصاف
به
پرسشها
پاسخ
دهید
و
در
مواردی
که
اطلاعات
کافی
برای
پاسخ
به
یک
پرسش
ندارید،
گزینه ی
بدون
نظر
را
علامتگذاری
نمایید
.
پیشاپیش
از همکاری
شما،
صمیمانه
سپاسگزاریم
.
موارد الزامی با علامت ستاره (
*
) مشخص شدهاند.
رشته تحصیلی:
گرایش:
سال ورود:
مقطع تحصیلی:
سال اخذ مدرک:
معدل:
نوع استخدام:
تأهل:
متاهل
مجرد
اشتغال:
شاغل
غیر شاغل
جنسیت:
مرد
زن
ادامه تحصیل در مقطع بالاتر:
بله
خیر
سکونت در خوابگاه:
بله
خیر
اقامت
بومی
غیر بومی
کیفیت آموزشی، کاربردی و به روز بودن برنامه درسی
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
کمیت و کیفیت برنامه های درسی در ایجاد توانایی های شناختی
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
کمیت و کیفیت برنامه های درسی در ایجاد توانایی های بالینی(مهارت بالینی)
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
توانایی استادان و اعضای هیئت علمی گروه به لحاظ شاخصهای علمی – آموزشی و کیفیت تدریس
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
بهره گیری استادان از شیوه های مناسب و متنوع تدریس
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
تناسب دروس نظری و عملی برنامه درسی گروه های آموزشی
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
مفید و کاربردی بودن دروس پایه برنامه درسی
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
مفید و کاربردی بودن دروس تخصصی برنامه درسی
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
مناسب بودن سرفصلهای دروس آموزشی
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
امکانات و تجهیزات آموزشی و پژوهشی، کمک آموزشی،پراتیک
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
فضاهای آموزشی و کلاسهای درس دانشگاه ازنظر فضای فیزیکی، نور، رنگ، تجهیزات، نظافت و غیره
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
امکانات و خدمات رایانه و فناوری اطلاعات دانشکده
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
رعایت نظم و انضباط آموزشی
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
کیفیت برنامه های کارآموزی
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
بازخورد و تأثیر نتایج ارزشیابی کیفیت تدریس استادان در جهت بهبود کیفیت آموزشی
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
رفتار استادان/ کارمندان دانشکده با دانشجویان
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
نحوه پاسخگویی و رفتار مدیران ارشد و مسئولان دانشگاه )اهتمام مسئولین دانشگاه در انجام وظایف خود(
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
نحوه برخورد و ارائه راهنمایی توسط مدیر گروه آموزشی
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
نحوه برخورد و ارائه راهنمایی توسط استاد مشاور
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
نحوه اطلاع رسانی و ارائه راهنمایی های لازم در خصوص خدمات آموزشی
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
همکاری و مشارکت راهنما و مشاور در انجام پایان نامه
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
شرایط دفاع پروپوزال و پایان نامه
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
دسترسی به بیمارستانها و مراکز بهداشتی
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
توانائی دانشکده در آماده سازی دانشجویان از نظر احیا خلاقیت و نوع آوری
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
توانائی دانشکده در آماده سازی دانشجویان برای کسب موفقیت تحصیلی و شغلی
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
میزان تناسب اهداف و برنامه های آموزشی فعلي گروه با نیازهای واقعي در شغل شما
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
ارزیابی و رضایت شما از گروه آموزشی )به طورکلی(
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد
ارزیابی کلی شما از نحوه مدیریت دانشکده
بسیارخوب
خوب
متوسط
بد
خیلی بد