شرح وظایف دبیرخانه هیات ممیزه |
۱- مطالعه و بررسیهای لازم در زمینه برنامه ریزی امور مربوط به هیات ممیزه ۲- تجزیه و تحلیل بخشنامه ها و آئین نامه های مربوط به ارتقاء مرتبه و تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی ۳- نظارت بر برنامه ریزی در خصوص تهیه دستور کار و صورتجلسه مصوبات هیات ممیزه و ابلاغ آن به واحدهای ذیربط ۴- تهیه و تنظیم گزارشات مستمر مربوط به فعالیتهای هیات ممیزه به بالاترین مقام دانشگاه ۵- ایجاد پایگاه آمار و اطلاعات مربوط به وضعیت استخدامی و ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاه ۶- استفاده از نرم افزار های رایانه ای موجود جهت تسهیل در تحقیقات و پژوهشهای مورد نیازر دانشگاه ۷- بررسی مقدماتی بمنظور رسیدگی و اظهار نظر هیات ممیزه نسبت به صلاحیت علمی داروطلبان ورود به خدمت در مراتب مربی و استادیار و نیز ارتقای مرتبه دانشیاری و استادی ۸- برقراری ارتباط لازم و موثر بین کمیته های تخصصی هیات ممیزه ۹- ایجاد هماهنگی لازم بین هیات ممیزه و کمیته گزینش استاد بمنظور تسریع در بررسی صلاحیت اخلاقی متقاضیان عضویت در هیات علمی ۱۰- پیگیری و هماهنگی های مستمر بر تشکیل جلسات هیئت ممیزه ۱۱- تماس مستمر با هیات ممیزه مرکزی وزارت بهداشت بمنظور تهیه اطلاعات لازم در زمینه آخرین اصلاحات انجام شده آئین نامه ها و بخشنامه های مربوط ۱۲- هماهنگی با نمایندگان هیات ممیزه در دانشکده های تابعه بمنظور آشنایی بیشتر آنان با آخرین اطلاعات از بخشنامه ها و دستورالعملهای موجود ۱۳- بررسی و محاسبه سوابق آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه ۱۴- انجام سایر امور درزمینه شغل مورد تصدی طبق دستور مقام مافوق |