پیام خود را بنویسید

شرح وظایف هیئت ممیزه : شرح وظایف هیئت ممیزه

  شرح وظایف دبیرخانه هیات ممیزه

۱- مطالعه و بررسیهای لازم در زمینه برنامه ریزی امور مربوط به هیات ممیزه

 ۲- تجزیه و تحلیل بخشنامه ها و آئین نامه های مربوط به ارتقاء مرتبه و تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی

 ۳- نظارت بر برنامه ریزی در خصوص تهیه دستور کار و صورتجلسه مصوبات هیات ممیزه و ابلاغ آن به واحدهای ذیربط

۴- تهیه و تنظیم گزارشات مستمر مربوط به فعالیتهای هیات ممیزه به بالاترین مقام دانشگاه

 ۵- ایجاد پایگاه آمار و اطلاعات مربوط به وضعیت استخدامی و ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاه

 ۶- استفاده از نرم افزار های رایانه ای موجود جهت تسهیل در تحقیقات و پژوهشهای مورد نیازر دانشگاه

 ۷- بررسی مقدماتی بمنظور رسیدگی و اظهار نظر هیات ممیزه نسبت به صلاحیت علمی داروطلبان ورود به خدمت در مراتب مربی و استادیار و نیز ارتقای مرتبه دانشیاری و استادی

 ۸- برقراری ارتباط لازم و موثر بین کمیته های تخصصی هیات ممیزه

۹- ایجاد هماهنگی لازم بین هیات ممیزه و کمیته گزینش استاد بمنظور تسریع در بررسی صلاحیت اخلاقی متقاضیان عضویت در هیات علمی

۱۰- پیگیری و هماهنگی های مستمر بر تشکیل جلسات هیئت ممیزه

۱۱- تماس مستمر با هیات ممیزه مرکزی وزارت بهداشت بمنظور تهیه اطلاعات لازم در زمینه آخرین اصلاحات انجام شده آئین نامه ها و بخشنامه های مربوط

۱۲- هماهنگی با نمایندگان هیات ممیزه در دانشکده های تابعه بمنظور آشنایی بیشتر آنان با آخرین اطلاعات از بخشنامه ها و دستورالعملهای موجود

۱۳- بررسی و محاسبه سوابق آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه

 ۱۴- انجام سایر امور درزمینه شغل مورد تصدی طبق دستور مقام مافوق


دفعات مشاهده: 4268 بار   |   دفعات چاپ: 194 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت آموزشی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : مدیریت آمار و فناوری اطلاعات

© 2024 All Rights Reserved | educational deputy

Designed & Developed by : IT