زینب علی بیگی
مسئول واحد امور اداری بیمارستان شهید مطهری گنبد کاووس
شرح وظایف مسئول مسئول اموراداری :
تهیه شرح وظایف و شرایط احراز پست های سازمانی با همکاری واحد های ذیربط
نظارت و سرپرستی امور اداری بیمارستان برابر مقررات تدوین شده وارزشیابی سالیانه برای کلیه کارکنان
اجرای مقررات و ضوابط اداری برای کلیه پرسنل بیمارستان اعم از کادر پزشکی و پیراپزشکی و سایر واحدها
پیش بینی کلیه نیازهای بیمارستان شامل نیروی انسانی و دیگر منابع و تجهیزات مصرفی و غیر مصرفی
آگاهی و انجام امور مختلف کارگزینی از قبیل استخدام،تبدیل وضع استخدامی،ترفیع بازنشستگی،تعیین برقراری حقوق بازنشستگی
بیمه و رفاه کارمندان و تهیه پیشنویس احکام انتقال-انتصاب-ترمیم حقوق-مرخصی و ماموریت ارتقاء گروه و نظارت بر آن
مکاتبات متفرقه از قبیل گواهی اشتغال به کار به ادارات و سازمان های متفرقه و صدور احکام ماموریت آموزشی
ارسال پرونده های کارکنان با توجه به اتهامات وارده به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری دانشگاه
تعیین حقوق و مزایا وجذب نیرو با توجه به نیازسنجی انجام شده و با در نظر گرفتن شرایط احراز و شرح شغل
همکاری وهماهنگی با سایر واحد های بیمارستان زیر نظر مقام مافوق به منظور ارائه خدمات اثر بخش به مراجعین .