آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و دهه ولایت و امامت پایگاه خود مراقبتی و خدمات رسانی به کلیه شرکت کنندگان در جشن غدیر (بازسازی واقعه غدیر خم) توسط تیم بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شهرستان رامیان انجام شد. شایان ذکر است تشویق مردم به پیاده روی و توزیع محصولات آموزشی و بهداشتی در قالب بروشور و پمفلنت از اقدامات دیگر این تیم بود. در این مراسم فرماندار و سرپرست شبکه و مرکز بهداشت شهرستان رامیان به اتفاق کلیه مسئولین ادارات و نهادها حضور داشتند.
|