پیام خود را بنویسید

اخبار : برپایی پایگاه خود مراقبتی توسط بسیج جامعه پزشکی در رامیان

 | تاریخ ارسال: 1395/6/31 | 

به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و دهه ولایت و امامت  پایگاه خود مراقبتی و خدمات رسانی به کلیه شرکت کنندگان در جشن غدیر (بازسازی واقعه غدیر خم) توسط تیم بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شهرستان رامیان انجام شد.

شایان ذکر است تشویق مردم به پیاده روی و توزیع محصولات آموزشی و بهداشتی در قالب بروشور و پمفلنت از اقدامات دیگر این تیم بود.

در این مراسم فرماندار و سرپرست شبکه و مرکز بهداشت شهرستان رامیان به اتفاق کلیه مسئولین ادارات و نهادها حضور داشتند.

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE


مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 791 بار   |   دفعات چاپ: 284 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر




ورود کاربران

آمار بازدید

  • كل کاربران ثبت شده: 7457 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 2549 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 22348539 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 146063 بازدید