پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان- اخبار
برپایی پایگاه خود مراقبتی توسط بسیج جامعه پزشکی در رامیان

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1395/6/31 | 

به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و دهه ولایت و امامت  پایگاه خود مراقبتی و خدمات رسانی به کلیه شرکت کنندگان در جشن غدیر (بازسازی واقعه غدیر خم) توسط تیم بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شهرستان رامیان انجام شد.

شایان ذکر است تشویق مردم به پیاده روی و توزیع محصولات آموزشی و بهداشتی در قالب بروشور و پمفلنت از اقدامات دیگر این تیم بود.

در این مراسم فرماندار و سرپرست شبکه و مرکز بهداشت شهرستان رامیان به اتفاق کلیه مسئولین ادارات و نهادها حضور داشتند.

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

نشانی مطلب در وبگاه پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان:
http://goums.ac.ir/find.php?item=70.4779.27574.fa
برگشت به اصل مطلب