مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه
ارتباط با دفتر مدیریت : دفترمدیریت
| تاریخ ارسال: 1403/11/5 |
مسئول دفتر : خانم ملیحه یوسفی
شماره تماس : ۳۲۴۲۰۵۹۰-۰۱۷
شماره فکس : ۳۲۴۲۰۵۹۰-۰۱۷
پست الکترونیک : service
goums.ac.ir
شرح وظایف :
۱ - تنظیم فهرست متقاضیان ملاقات با سرپرست مربوط وتعیین ساعات ملاقات برای آنها.
۲ - تنظیم اوقات جلسات وکمیسیونهایی که دردفترسرپرست مربوطه تشکیل میشودومطلع ساختن مقامات یاافراد شرکت کننده درجلسه
۳ - پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنهاودرصورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواستهای متقاضیان ومراجعه کنندگان که انجام تقاضای آنان بدون ملاقات بامقام ذیربط امکان پذیر است.
۴ - حفظ ونگهداری نامه ها واوراق واسنادومدارک وپرونده های محرمانه مطابق مقررات واصول بایگانی وتهیه فهرست مربوط براساس روش تعیین شده.
۵ - پیوست کردن پرونده ها یاسوابق مربوط به نامه هاطبق دستور.
۶ - صورت برداری ،طبقه بندی ،کدگذاری وبایگانی پرونده ها طبق دستورالعمل مربوط واحتیاجات سازمان
۷ - پیگیری امور ارجاعی ازسوی سرپرست و ارائه گزارشات لازم به ایشان.
دفعات مشاهده: 178 بار |
دفعات چاپ: 70 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر