معرفی کارکنان حوزه اداری : پرسنل اداری

 | تاریخ ارسال: 1398/3/21 | 

  مسئل فناوری اطلاعات  و ارتباطات
نام و نام خانوادگی : هادی مهری
مدرک تحصیلی: کارشناسی کامپیوتر
 
شرح وظایف:
برطرف کردن مشکلات نرم افزاری و شبکه
برطرف کردن مشکلات سخت افزاری
بررسی و رفع مشکلات اینترنت خوابگاه ها
مشاوره و ارائه راه حل در زمینه فناوری اطلاعات
سعی و تلاش در راستای ارتقای وضع موجود واحد تابعه
سایر امور محوله

 

 

بایگان
نام و نام خانوادگی : جعفر کاوه
 
شرح وظایف:
بایگانی مکاتبات کارکنان.
تفکیک نامه ها  و بایگانی به همراه اسناد، اوراق، مدارک و تنظیم فهرست مربوطه.
تحویل پرونده ها به واحدهای درخواست کننده و دریافت رسید.
پیوست پرونده و سوابق مربوط به هر یک از نامه هایی که سوابق آنها خواسته شده.
ضبط و جایگزینی اوراق مربوطه در پرونده ها.
صورت برداری از پرونده ها، طبقه بندی، کد گذاری و بایگانی آنها.
آماده سازی پرونده های ارسالی(شمارش برگها، لاک و مهر کردن، تهیه فهرست و غیره).
انتقال پرونده های پایان یافته با اجازه مسئول مربوطه به بایگانی راکد
تشکیل پرونده جدید در صورت لزوم .
حفظ و نگهداری پرونده ها در مقابل آفات، رطوبت، حرارت نور وآتش سوزی و غیره .
انجام سایر امور مربوطه طبق دستور مقام ما فوق .
 

 
کارشناس امور اداری
نام و نام خانوادگی : آسیه مسگر
مدرک تحصیلی:کارشناسی فیزیولوژی ورزشی
 
شرح وظایف:
ثبت مشخصات پرسنل در سامانه کارمند ایران
همکاری در امور وام ها و بیمه تکمیلی
محاسبه تایمکس و ثبت ماموریت و مرخصی کارکنان
همکاری در ارزشیابی کارکنان
سایر امور محوله

مسئول دفتر معاون فرهنگی و دانشجویی
نام و نام خانوادگی : بهمن قبادی
 
شرح وظایف:
هماهنگی بین معاون با سایر واحدهای تابعه دانشگاه.
ایجاد هماهنگی امورمربوط به بسیج جامعه پزشکی با معاونت.
تنظیم برنامه ملاقاتها، جلسات و کمیسیونها و مطلع ساختن مقامات یا افراد شرکت کننده در جلسه.
ابلاغ دستورات صادره معاون محترم به اشخاص ذیربط و واحدهای تابعه برحسب خط مشی تعیین شده و پیگیری آنها.
دریافت نامه ها، اوراق و سایر مکاتبات رسیده و انجام اقدامات لازم در خصوص ارجاع نگهداری و بایگانی آنها.
تهیه پیش نویس برخی نامه ها و گزارشات.
راهنمایی و پاسخگویی مراجعین و فراهم آوردن امکانات انجام درخواستهای متقاضیان و مراجعه کنندگانی که تقاضای آنان بدون ملاقات با مقام ذیربط امکانپذیر است.
گزارش مطالب و وقایع روزانه به معاون محترم.
انجام سایر اموری که در حدود وظایف اداری از طرف مسئول مربوطه ارجاع می گردد.
 

مسئول دبیرخانه
نام و نام خانوادگی : گلپری جوادپور
 
شرح وظایف:
شرکت درجلسات مربوط به اتوماسیون اداری در فن آوری اطلاعات.
ثبت نامه های ارسالی ازشبکه به سایرسازمانها و ادارات.
کنترل گردش صحیح و ردیابی سوابق نامه ها و مکاتبات اداری.
جوابگویی و رفع مشکل و ارائه راهنمایی حضوری و تلفنی اتوماسیون.
انجام کلیه مراحل پستی نامه ها تا تحویل به اداره پست.
انجام کلیه امورنامه رسانی خارج اداره وداخل اداره مربوط به دبیرخانه.
تفکیک تحویل سریع نامه های فوری به واحدهای ذیربط و ارسال نامه های عادی درفاصله روز.
پیگیری مکاتبات و نامه های دانشجویان.
ارسال و دریافت نامه های برنامه چارگون وزارتخانه.
 
 

 نیروهای خدماتی
 
شرح وظایف:
*حفاظت و نظافت از وسایل و لوازم آبدارخانه.
*آماده سازی آبدارخانه به منظور تهیه چای برای پرسنل تحت پوشش.
*سرو نمودن چای بطور عادی در ساعتهای تعیین شده به ازای هر روز کاری.
*نظافت اتاق های کارمندان شامل تی، جارو، گردگیری و تمیز کردن میزها و تخلیه سطل های زباله در اول وقت هر روز.
*حفظ و نگهداری وسایل پذیرایی در قفسه سرپوشیده، همچنین نظافت محیط آبدارخانه در پایان وقت هر روز.
*ارسال و جابجایی مکاتبات اسناد، میز و ... در بین واحدهای داخلی سازمان طبق دستور مسئول مربوطه.
*پذیرایی از مهمانان جلسات و ارباب رجوع.
*آذین بندی و نصب بنر در زمان برگزاری جشن ها و مراسم مذهبی و ملی و همکاری در برپایی غرفه و جمع آوری آنها، شرکت (مأموریت ها) در اردوها.
*شستشوی سرویس های بهداشتی مسجد با مواد مخصوص.
*دریافت پرونده ها، نامه ها و سایر مکاتبات و یاداشت های اداری و پیام های شفاهی و کتبی و توزیع و رساندن آنها بین افراد واحد مربوط یا سایر واحدها.
*همکاری با واحد تاسیسات در کارهای ساختمانی مربوط به آن واحد.
*چاپ و تکثیر و ارسال مراسلات در صورت محدودیت حجم وظایف محوله طبق دستور مقام مافوق.
نظافت محوطه، سالن فرهنگ و مرکز مشاوره.
*پیگیری و انجام اموری که از مقام مافوق ابلاغ شده است.
*کلیه امور مرتبط با توجه به پست سازمانی.




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 657 بار   |   دفعات چاپ: 96 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت فرهنگی و دانشجویی می باشد.