پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان- اخبار
ویزیت رایگان در هفته بسیج در شهرستان رامیان انجام شد

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1401/9/1 | 
 ویزیت رایگان در هفته بسیج به همت کانون بسیج جامعه پزشکی وگسترش شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامیان در روستای محروم و کم برخوردار (کلو) انجام شد.

سمیه صفایی  سرپرست گسترش شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامیان گفت :بمناسبت هفته بسیج ویزیت رایگان با شعار (بسیج، خدمت گزار ملت ایران) در  روستای کلو از توابع بخش مرکزی شهرستان رامیان انجام شد.
 صفایی افزود : خدماتی در زمینه های مشاوره، مامایی،پزشک  عمومی و همچنین با توزیع داروی  و اقلام بهداشتی به بیماران ارائه شد.
صفایی  خاطر نشان کرد:  ان شاء الله این کار خیر خواهانه به همت بسیج جامعه پزشکی و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان  (طرح ویزیت رایگان) به مناسبت‌های مختلف در روستاهای کم برخوردار  انجام خواهد شد

نشانی مطلب در وبگاه پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان:
http://goums.ac.ir/find-70.4779.62501.fa.html
برگشت به اصل مطلب