به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی گرگان، جلسه گروه فناوری اطلاعات سلامت با حضور دکتر مهدی حبیبی مدیر و دیگر اعضاء گروه در محل سالن اجتماعات شهید سپهبد باقری برگزار شد. در این جلسه برنامه های گروه در سال ۱۴۰۵ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
نشانی مطلب در وبگاه دانشکده پیراپزشکی: http://goums.ac.ir/find-5.1310.86416.fa.html برگشت به اصل مطلب