۱- کاهش پرداختی مستقیم مردم نسبت به تعرفه بخش خصوصی
۲- استاندارد سازی زمان و ارتقای کیفیت خدمات ویزیت بیماران سرپایی
۳- توجه ویژه به معاینات بالینی بیماران
۴- افزایش امکان پاسخگویی به نیازهای مردم دربخشهای دولتی
۵- اجتناب از انجام تست های پاراکلینیکی بی مورد
۶- افزایش میزان دسترسی مردم به پزشکان متخصص و فوق تخصص
۷- تکریم بیماران با رعایت اصل بیمار محوری و فراهم کردن امکانات رفاهی و خدماتی مناسب برای بیماران
۸- ارتقاء قابل توجه رضایتمندی بیماران
۹- افزایش سرعت دسترسی بیماران به خدمات تخصصی و فوق تخصصی
ارائه خدمات مطلوب و شایسته، همراه با تکریم و حفظ کرامت انسانی در راستای افزایش رضایتمندی مراجعین محترم به طور عام و خاص است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم. همچنین شعاری که در این مرکز به آن پایبندیم، همان فرمایش امام خامنه ای مدظله عالی می باشد که فرمودند: " ما می خواهیم اگر کسی در خانواده ای مریض شد بیش از رنج مریض داری، رنج دیگری نداشته باشد " و با عنایت حق تعالی تلاش مضاعف خواهیم کرد و در جهت تحقق هرچه بیشتر آن، با برنامه ریزی صحیح و تدابیر خوب و به هنگام، گام های بلندی خواهیم برداشت.
نشانی مطلب در وبگاه کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی: http://goums.ac.ir/find-30.19683.62701.fa.html برگشت به اصل مطلب