شرح وظایف مسئول مسئول اموراداری : تهیه شرح وظایف و شرایط احراز پست های سازمانی با همکاری واحد های ذیربط نظارت و سرپرستی امور اداری بیمارستان برابر مقررات تدوین شده وارزشیابی سالیانه برای کلیه کارکنان اجرای مقررات و ضوابط اداری برای کلیه پرسنل بیمارستان اعم از کادر پزشکی و پیراپزشکی و سایر واحدها پیش بینی کلیه نیازهای بیمارستان شامل نیروی انسانی و دیگر منابع و تجهیزات مصرفی و غیر مصرفی آگاهی و انجام امور مختلف کارگزینی از قبیل استخدام،تبدیل وضع استخدامی،ترفیع بازنشستگی،تعیین برقراری حقوق بازنشستگی بیمه و رفاه کارمندان و تهیه پیشنویس احکام انتقال-انتصاب-ترمیم حقوق-مرخصی و ماموریت ارتقاء گروه و نظارت بر آن مکاتبات متفرقه از قبیل گواهی اشتغال به کار به ادارات و سازمان های متفرقه و صدور احکام ماموریت آموزشی ارسال پرونده های کارکنان با توجه به اتهامات وارده به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری دانشگاه تعیین حقوق و مزایا وجذب نیرو با توجه به نیازسنجی انجام شده و با در نظر گرفتن شرایط احراز و شرح شغل
در زمینه اطلاعات مالی و اداری تمام کارکنان بیمارستان (مگر در مواردی که براساس استانداردهاو قوانین و مقررات، مجاز شمردهشده اند)
وظایف سیستمی: همکاری لازم در اجرای برنامه های اعلام شده از طرف مدیریت بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی نظارت بر کار کارکنان تحت سرپرستی و ارزشیابی سالیانه آنهاو تدوین برنامه عملیاتی سالیانه واحد در راستای برنامه استراتژیک بیمارستان شرکت در کمیته های بهبود کیفیت،بحران و بلایا،اصلاح الگوی مصرف اعتباربخشی طرح تکریم ارباب رجوع و کمیته پیشنهادات شرکت در برنامه های ممیزی و ارزیابی های داخلی و خارجی و اهتمام در رفع مغایرت های حاصل از ارزیابی ها و ممیزی ها انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق
وظایف عمومی: رعایت شئونات واخلاق اسلامی ، نظم و انضباط اداری
حفظ حریم خصوصی و اسرار بیماران و احترام به حقوق اساسی بیماران و تکریم بیماران و مراجعین
همکاری وهماهنگی با سایر واحد های بیمارستان زیر نظر مقام مافوق به منظور ارائه خدمات اثر بخش به مراجعین .
نشانی مطلب در وبگاه بیمارستان شهید مطهری گنبد: http://goums.ac.ir/find-79.5904.5683.fa.html برگشت به اصل مطلب