سمت : کارگزین
نام و نام خانوادگی :سیداحسان شاهدهی
مدرک تحصیلی:کارشناسی
رشته تحصیلی : مدیریت دولتی
شرح وظایف:
رسیدگی به فرم های پرشده استخدامی به منظور حصول اطمینان صحت آنها
تهیه پیش نویس کارگزینی از قبل پیش نویس احکام انتقال، ترمیم حقوق، مرخصی، معذوریت ، ترفیع، اضافه کار و نظیر آن با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوط
رسیدگی به پیشنهادات و تقاضای واصله مربوط به امور استخدام ، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع، بازنشستگی وتعیین برقراری حقوق بازنشستگی و یا وظیفه
انجام امور مربوط به تعاون و رفاه کارمندان
برنامه ریزی وتمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدف های مورد نظر
استخدام و معرفی واجد شرایط لازم جهت مشاغل مورد نظر
تهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم
شرکت در کمیسیون ها و جلسات مختلف
پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تامین این احتیاجات
مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهارنظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
تهیه گزارشات لازم
سایر امور مربوطه طبق دستور مقام مافوق
سمت : کارشناس امور اداری
نام و نام خانوادگی : آسیه مسگر
مدرک تحصیلی:کارشناسی
رشته تحصیلی : کارشناس فیزیولوژی ورزشی
شرح وظایف:
رابط سامانه حضور و غیاب کارکنان
رابط سامانه ارزشیابی کارکنان و مدیران
رابط سامانه رشد در معاونت فرهنگی و دانشجویی
صدور کلیه گواهی های حقوق و مزایای کارکنان
ثبت مشخصات کارکنان جهت صدور شناسنه در سامانه کارمند ایران
انجام کلیه مکاتبات اداری با نظر مافوق
مدرس واحد تربیت بدنی دانشجویان
سایر امور مربوطه طبق دستور مقام مافوق
سمت : مسئول دفتر معاون فرهنگی و دانشجویی و خدمات عمومی
نام و نام خانوادگی : بهرام محمدی باغ گلبن
مدرک تحصیلی: کاردانی
رشته تحصیلی : برق
شرح وظایف:
هماهنگی بین معاون با سایر واحدهای تابعه دانشگاه
تنظیم برنامه ملاقاتها، جلسات و کمیسیونها و مطلع ساختن مقامات یا افراد شرکت کننده در جلسه
ابلاغ دستورات صادره معاون محترم به اشخاص ذیربط و واحدهای تابعه برحسب خط مشی تعیین شده و پیگیری آنها
دریافت نامه ها، اوراق و سایر مکاتبات رسیده و انجام اقدامات لازم در خصوص ارجاع نگهداری و بایگانی آنها
تهیه پیش نویس برخی نامه ها و گزارشات
راهنمایی و پاسخگویی مراجعین و فراهم آوردن امکانات انجام درخواستهای متقاضیان و مراجعه کنندگان
گزارش مطالب و وقایع روزانه به معاون محترم
سایر امور مربوطه طبق دستور مقام مافوق
سمت : مسئول دبیرخانه
نام و نام خانوادگی : گلپری جوادپور مدرک تحصیلی: کاردانی
رشته تحصیلی : حسابداری
شرح وظایف:
شرکت درجلسات مربوط به اتوماسیون اداری در فن آوری اطلاعات
ثبت نامه های ارسالی ازشبکه به سایرسازمانها و ادارات
کنترل گردش صحیح و ردیابی سوابق نامه ها و مکاتبات اداری
جوابگویی و رفع مشکل و ارائه راهنمایی حضوری و تلفنی اتوماسیون
انجام کلیه مراحل پستی نامه ها تا تحویل به اداره پس
انجام کلیه امورنامه رسانی خارج اداره وداخل اداره مربوط به دبیرخانه
تفکیک تحویل سریع نامه های فوری به واحدهای ذیربط و ارسال نامه های عادی درفاصله روز
پیگیری مکاتبات و نامه های دانشجویان
ارسال و دریافت نامه های برنامه چارگون وزارتخانه
سایر امور مربوطه طبق دستور مقام مافوق
سمت : بایگان
نام و نام خانوادگی : رشته تحصیلی :
شرح وظایف:
بایگانی مکاتبات کارکنان
تحویل پرونده ها به واحدهای درخواست کننده و دریافت رسید
پیوست پرونده و سوابق مربوط به هر یک از نامه هایی که سوابق آنها خواسته شده
آماده سازی پرونده های ارسالی(شمارش برگها، لاک و مهر کردن، تهیه فهرست و غیره)
سایر امور مربوطه طبق دستور مقام ما فوق
نیروهای خدماتی نام و نام خانوادگی : طیبه نوچمنی
شرح وظایف:
حفاظت و نظافت از وسایل و لوازم آبدارخانه
آماده سازی آبدارخانه جهت خدمات برای پرسنل
نظافت اتاق های کارمندان شامل تی، جارو، گردگیری و تمیز کردن میزها و تخلیه سطل های زباله در اول وقت هر روز
حفظ و نگهداری وسایل پذیرایی در قفسه سرپوشیده، همچنین نظافت محیط آبدارخانه در پایان وقت هر روز
پذیرایی از مهمانان جلسات و ارباب رجوع
شستشوی سرویس های بهداشتی
سایر امور مربوطه طبق دستور مقام ما فوق
نشانی مطلب در وبگاه معاونت فرهنگی و دانشجویی: http://goums.ac.ir/find-10.12439.46562.fa.html برگشت به اصل مطلب