پیام خود را بنویسید

بایگانی بخش مسئول امور اداری

دسته بندی موضوعی مطالب | جستجوی پیشرفته | تعداد کل مطالب: 1 | تعداد کل بازدید های مطالب: 995 |
نمایش مطالب منتشر شده از تاریخ   تا تاریخ


img_yw_news
پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵ -

مسئول امور اداری

رئیس امور اداری شبکه و مرکز بهداشت آق قلا  نام ونام خانوادگی:تایماز سلاق  مدرک تحصیلی :فوق لیسانس مدیریت دولتی معرفی همکاران شاغل درواحد :  نام ونام خانوادگی : محمد ابراهیم کشمیری مدرک تحصیلی :کارشناسی مدیریت دولتی   نظارت و بررسی و احکام افزایش و کاهش حقوق مطالعه و بررسی قوانین و مقررات مربوط به امور بازنشستگی و ارائه پیشنهادات انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل تشکیلات و روشها ، آموزش ،طبقه بندی مشاغل و تهیه پیشنهادات لازم جهت ارسال به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تهیه شرح وظائف پستهای سازمانی با همکاری واحدهای ذیربط مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل نظارت ؛ برنامه ریزی و سرپرستی امور مختلف کارگزینی از قبیل صدور احکام ؛ ماموریتها؛حق لباس؛مرخصی ها و ...  نظارت و بررسی حضور و غیاب کارکنان و تنظیم لیست کارکرد ماهانه آنان بمنظور پرداخت حقوق ، اضافه کار ، ایاب ذهاب در هر ماه صدور حکم انتصاب کارکنان و اقلام در مورد پرداخت حق سرپرستی و حق مسئولیت آنان طبق دستور و رعایت ضوابط همکاری مستمر با واحد تشکیلات و روشها در جهت انجام امور مربوط یه طبقه بندی مشاغل بر اجرای قانون استخدام کشوری سرویس کنترل نحوه انجام وظیفه کارگزینیها جمع آوری گزارشات واحد ها و پیش بینی پرسنل مورد نیاز در سال آینده  شناخت وظایف و مسئولیتها , شرایط احراز پستهای سازمانی و مصوبات مربوطه انجام مکاتبات پرسنلی و استخدامی اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر و هماهنگ نمودن فعالیتهای  پیش بینی نیازهای استخدامی بر اساس تعداد پرسنل خارج شده , آمار نیروی انسانی, پستهای بلاتصدی و ... رسیدگی به مسائل از قبیل ترک خدمت , گزارش به موقع ترک خدمت کارکنان تهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم شرکت در جلسات مختلف بر حسب نیاز اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری تهیه گزارشات لازم جهت ارائه مقام مافوق نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب و گواهی انجام کار ماهیانه کارکنان تهیه پیشنهادات لازم جهت ارائه به مسئولین مربوطه نظارت و هماهنگ نمودن فعالیتهای واحدهای کارپردازی ِ انبار ِ خدمات و تاسیسات و .... پاسخگویی به سوالات کارکنان بررسی و نظارت بر تقاضاهای اشتغال بکار داشتن ابلاغ تربیت بدنی از دانشگاه و هماهنگی و اجرای فعالیتهای ورزشی و ...  داشتن ابلاغ کارگروه اشتغال و شرکت در جلسات فرمانداری شهرستان و دادن آمار جذب نیرو پایش و نظارت از واحدهای تابعه انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق


© 2019 All Rights Reserved | aghala                                                                                       کلیه جقوق  این وب سایت متعلق به شبکه بهداشت ودرمان آق  قلا می باشد