شرح وظایف : شرح وظایف
کارشناس امور رفاهی :
حسین حیدری
لیست وظایف :
1 - نظارت و ایجاد هماهنگی لازم بر امورات سرایداری
2 - نظارت و ایجاد هماهنگی بر امور مربوط به مهمانسراهای و خوابگاه ها
3 - معرفی پرسنل جهت دریافت وام با بانک های عامل طرف قرارداد
4 - توزیع سبد کالای پرسنل د ر سطح استان و بازنشستگان و موظفی بگیران
5 - پیگیری و دریافت تسهیلات بانکی
6 - انجام و پیگیری امور تسهیلات رفاهی غیر بانکی
7 - صدور مجوز ماموریت های خروج از استان
8 - صدور مجوز استفاده کنندگان خوابگاه مرکزی تهران
9 - انجام امور مربوطه به سرویسهای ایاب و ذهاب پرسنل
10 - انجام و پیگیری امور مربوط به پرسنل فضای سبز
11 - انجام سایر امور محوله از طرف مدیریت
کارشناس امور رفاهی :
سید یحیی حسینی
لیست وظایف :
1 - گواهی و کار شناسی و محاسبه جمع بندی و نظارت بر اضافه کار نیرو های رسمی و پیمانی و قراردادی واحدهای تابعه دانشگاه
2 - صدور گواهی انجام کار راننده ها ،تلفنخانه ، چاپ و تکثیر و ... معاونت توسعه مدیریت ومنابع
3 - پایش از واحدهای تابعه دانشگاه با هماهنگی
4 - انجام مکاتبات مربوط به گزینش
5 - انجام مکاتبات در خصوص صدور مجوز خرید واحدها
6 - سایر امور محوله توسط مدیریت
کارشناس امور رفاهی:
ملیحه یوسفی
لیست وظایف :
1 - هماهنگی و پیگیری ترسیم فرآیند انجام کار کلیه امور محوله حوزه مدیریت خدمات پشتیبانی
2 - جمع بندی و تنظیم گزارشات ماهانه واصله از واحدهای حوزه خدمات و آماده سازی جهت گزارش سالانه
3 - ارتباط به دانشگاه های علوم پزشکی کشور جهت تبادل اطلاعات و استفاده از تجربیات آنان
4 - برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز حوزه خدمات پشتیبانی و واحد های تحت پوشش
5 - تهیه و تنظیم گزارشات فصلی و موردی حوزه خدمات پشتیبانی به معاونت محترم توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه حسب دستور
6 - شرکت در دوره های آموزشی مربوط به ارتقاء فعالیت ها ، فرآیند ها و ..
7 - تدوین گزارشات واحد های مختلف حوزه خدمات پشتیبانی به صورت ماهانه و سالانه
8 - تهیه بانک اطلاعاتی کلیه اطلاعات و آمار متفرقه که حسب مورد به اداره خدمات واصل می گردد .
9 - پیگیری مجوز های هیئت امناء و هیئت رئیسه دانشگاه مرتبط با حوزه خدمات
10 - برگزاری جلسات هفتگی حوزه خدمات پشتیبانی و تعیین دستور کار جلسه هر هفته و تنظیم صورتجلسه مربوطه
11 - انجام سایر امور محوله از طرف مدیریت
کارشناس امور بیمه:
یاسر محمد رضا نژاد
لیست وظایف :
1 - پیگیری و عقد قرارداد با شرکت بیمه2 - جمع آوری اطلاعات پرسنل در سطح استان
3 - پیگیری بیمه انبارها (دارویی ، مصرفی و..)
4 - جمع آوری فاکتورهای درمانی و تحویل به شرکت بیمه
5 - پیگیری مطالبات پرسنل از شرکت بیمه
6 - پیگیری فاکتور درمانی ایثارگران و خانواده معظم شهداء
7 - مکاتبه با واحدها در خصوص امور بیمه ای