مسئول دفتر : ملیحه یوسفی
شماره تماس : ۰۱۷ - ۳۲۴۲۰۵۹۰
شماره فکس : ۰۱۷ - ۳۲۴۲۰۵۹۰
پست الکترونیک : servicegoums.ac.ir
۱ - تنظیم فهرست متقاضیان ملاقات با سرپرست مربوط وتعیین ساعات ملاقات برای آنها.
۲ - تنظیم اوقات جلسات وکمیسیونهایی که دردفترسرپرست مربوطه تشکیل میشودومطلع ساختن مقامات یاافراد شرکت کننده درجلسه
۳ - پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنهاودرصورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواستهای متقاضیان ومراجعه کنندگان که انجام تقاضای آنان بدون ملاقات بامقام ذیربط امکان پذیر است.
۴ - حفظ ونگهداری نامه ها واوراق واسنادومدارک وپرونده های محرمانه مطابق مقررات واصول بایگانی وتهیه فهرست مربوط براساس روش تعیین شده.
۵ - پیوست کردن پرونده ها یاسوابق مربوط به نامه هاطبق دستور.
۶ - صورت برداری ،طبقه بندی ،کدگذاری وبایگانی پرونده ها طبق دستورالعمل مربوط واحتیاجات سازمان
۷ - پیگیری امور ارجاعی ازسوی سرپرست و ارائه گزارشات لازم به ایشان.