معرفی مدیر : معرفی مدیر

مدیر امور رفاهی و پشتیبانی دانشگاه

سیدخلیل زین الدین

سوابق اجرائی :

در حال بروز رسانی...

تلفن تماس :

۰۱۷ - ۳۲۴۲۰۵۹۰

 


شرح وظایف :
 ۱ - نظارت بر انجام مناقصات  ، قراردادها و مزایده ها  و نظارت بر واگذاری خدمات بصورت حجم کار
 ۲ - کسب دستورالعملهای لازم در زمینه خدمات پشتیبانی از معاونت توسعه مدیریت و منابع.
 ۳ -  اجرای دستورالعملها در مورد مشخصات و حدود بهای اقلام تدارکاتی
 ۴ -  بررسی و تعیین سیستم انبارداری مناسب و نظارت بر استقرار آن .
 ۵ -  نظارت بر امر نگاهداری و حفاظت کالا و امور تدارکاتی واحدها.
 ۶ -  نظارت بر کار متصدیان و کارکنان و رانندگان و همچنین نظارت بر امور تعمیرات.
 ۷ -  نظارت بر بررسی میزان استهلاک و مصرف قطعات و لوازم یدکی ، سوخت و روغن و غیره
 ۸ - نظارت بر خرید تدارکات و بررسی اسنادکارپردازان بمنظور تأمین لوازم مورد نیاز واحدها.
 ۹ -  پیش بینی نیازهای واحدها از نظر وسائل ،تجهیزات و برآورد هزینه خرید و حمل آنها در قالب برنامه ها و دستورالعملهای مربوطه.

 ۱۰ -  کنترل و نظارت در تنظیم و نگهداری حسابها و دفاتر اجناس موجود در انبار.
 ۱۱ -  نظارت بر انجام امور مربوط به تعمیر ، تنظیف ساختمانها،وسائل اداری،تامین سوخت، روشنایی.
 ۱۲ -  انجام کار کارشناسی معاملات عمده دانشگاه.
 ۱۳ -  نظارت برعملکرد فنی نقلیه.
 ۱۴ -  پالایش آنالیز آمار اتومبیلهای دانشگاه و هماهنگ نمودن با دارایی.
 ۱۵ -  نظارت بر عملکرد رانندگان و سامان بخشی به مأموریتهای برون و درون شهری.
 ۱۶ -  پیگیری امور رفاهی پرسنل خدماتی.
 ۱۷ -  پیگیری امور جاری حوزه مدیریت امور عمومی.
 ۱۸ - پیگیری کمیسیون ماده ۲ دارایی مربوط به دانشگاه (خرید و فروش و انتقال)
 ۱۹ -  پیگیری پلاک گذاری اتومبیلهای دانشگاه.
 ۲۰ -  برنامه ریزی مزایده خودروها و پیگیری امور مربوطه. 
 ۲۱ -  پالایش اتومبیلهای اسقاطی و برگزاری مزایده آنها .
 ۲۲ -  نظارت برمصرف سوخت اتومبیلها.
 ۲۳ -  تهیه و برنامه ریزی سوخت جایگزین در شرایط بحرانی. 
 ۲۴ -  هماهنگی و همکاری باواحدهای تابعه دانشگاه در خصوص اردوهای فرهنگی تفریحی.
 ۲۵ -  تنظم بخشی و جمع آوری اضافه کار پرسنل و پیگیری امور مربوطه تا حصول نتیجه.
 ۲۶ -  سیاستگذاری و پیگیری خرید اتومبیل برای دانشگاه.
 ۲۷ - سیاستگذاری برای سیستم ترابری دانشگاه و ساماندهی طرح استراتژیک اداره خدمات.
 ۲۸ -  کنترل و نظارت برچک لیست شرکتهای خصوصی طرف قرارداد – خدمات تکثیر و ...
 ۲۹ -  سامان بخشی و استقرار متقاضیان استفاده ازمهمانسراها.
 ۳۰ - تهیه و تنظیم گزارشهای لازم جهت مقامات مسئول.
 ۳۱ - شرکت در جلسات اداری مربوطه.


دفعات مشاهده: 20605 بار   |   دفعات چاپ: 989 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 176 بار   |   0 نظر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی گلستان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : مدیریت آمار و فناوری اطلاعات

Designed & Developed by : Golestan University of Medical Sciences