پیام خود را بنویسید

شرح وظایف : معرفی پرسنل و شرح وظایف (اداره پرستاری)

 | تاریخ ارسال: 1402/3/24 | 

نام و نام خانوادگی :  
سمت : کارشناس اداره پرستاری

مدرک تحصیلی: 
شماره تماس: ۳۱۹۳۲۹۴۳-۰۱۷
 
                              
اهم وظایف و فعالیت ها :
  • برآورد نیروی مورد نیاز بیمارستانها بر اساس استانداردهای موجود و مقایسه با استانداردهای مطلوب وارائه راهکار جهت رسیدن به وضع مطلوب به منظور ارتقاء مراقبتهای کمی و کیفی به مددجویان.
  • برآورد تعداد کادر پرستاری (پرستار، کارشناس اتاق عمل و کارشناس بیهوشی) مورد نیاز از طریق لایحه خدمت پزشکان و پیراپزشکان و توزیع نیروها بر اساس اولویتهای تعیین شده
  • انجام تمامی امور مربوط به تامین نیرو از سامانه رشد
  • تدوین برنامه بازدید کارشناسان اداره پرستاری از بیمارستانهای استان هر ۶ ماه
  • انجام بازدید از بیمارستانهای استان بر اساس برنامه تدوین شده
  • نظارت مستمر بر برنامه های پرستاری واحدهای تابعه و ارزیابی نحوه چیدمان نیروها و ارائه راهکارهای لازم
  • شرکت در تیم های نظارتی دانشگاه و معاونت درمان و تکمیل چک لیست های مربوطه و ارایه گزارش
  • شرکت در تیم اعتبار بخشی بیمارستان ها  بعنوان ارزیاب و تکمیل چک لیست های مربوطه به منظور تعیین درجه خدمات ارائه شده به مددجو در حوزه مراقبت و درمان
  • همکاری و برنامه ریزی جهت آموزش کادر پرستاری معرفی شده از سایر استان ها
  • بارگذاری و به روز رسانی اطلاعات لازم در  سایت های مرتبط با پرستاری
  • پیگیری و تهیه پاسخ به مکاتبات محرمانه مربوطه
  • پیگیری، برنامه ریزی ، هماهنگی و برگزاری مراسم مختلف نظیر هفته سلامت، روز پرستار، انتخابات صنفی و نظایر آن
  • پیگیری و برنامه ریزی جلسات منظم با مدیران خدمات پرستاری، سوپروایزرها و سرپرستاران
  • شرکت در جلسات دعوت شده درصورت عدم حضور رییس اداره پرستاری از طرف ایشان
  • رسیدگی به مشکلات و نارسائی های حرفه ای و ارائه راهکارهای لازم
  • ارزیابی مراقبت های پرستاری به منظور کسب اطمینان از رعایت استانداردهای مراقبتی
  • همکاری و ارائه پیشنهادات کارشناسی به بیمارستان ها در زمینه راه اندازی و یا توسعه بخش ها
  • پیگیری امور مربوط به برگزاری انتخابات نظام پرستاری
  • تدوین برنامه عملیاتی  اداره پرستاری با همکاری دیگر اعضاء  بر اساس برنامه استراتژیک دانشگاه
  • همکاری درتدوین خط مشی ها و دستورالعمل های مورد نیاز پرستاری
  • حضور مستمر و فعال در کمیته های دانشگاهی  حسب دستور رییس
  • نظارت بر تهیه محتوا و استفاده از ابزار های کمک آموزشی مناسب در مراکز تحت پوشش
  • سایر امور محوله
نام و نام خانوادگی :  مهلا تجری
سمت : کارشناس اداره پرستاری

مدرک تحصیلی: کارشناس ارشد پرستاری
شماره تماس: ۳۱۹۳۲۹۲۳-۰۱۷
                              
اهم وظایف و فعالیت ها :
  • شرکت در تیم های نظارتی  وتکمیل چک لیستهای مربوطه وارائه گزارش
  • انجام امور مربوط به صدور صلاحیت حرفه ای پرستاری
  • انجام امور مرتبط به نوزادان در سامانه ایمان
  • انجام امور مربوط به کودکان۱-۵۹ ماهه در سامانه های مربوطه
  • نظارت مستمر بر برنامه های پرستاری واحدهای تابعه و ارزیابی نحوه چیدمان نیروها و ارائه راهکارهای لازم
  • شرکت در بازدیدهای دوره ای دفترپرستاری وتهیه گزارش بازدید وارسال موارد نیازمند به اصلاح به بیمارستان
  • تدوین برنامه عملیاتی  اداره پرستاری بر اساس برنامه استراتژیک دانشگاه با همکاری سایر کارشناسان این حوزه
  • انجام امور محوله
نام و نام خانوادگی :  
سمت : کارشناس اداره پرستاری

مدرک تحصیلی: کارشناس پرستاری
شماره تماس: ۳۱۹۳۲۹۴۳-۰۱۷
                         
  • شرکت در تیم های نظارت دوره ای بیمارستانها
  • مکاتبه با بیمارستانهای پایش شده و اعلام موارد جهت اصلاح
  • نظارت بر برنامه های ماهانه نیروی پرستاری بیمارستانهای استان وارزیابی نحوه چیدمان نیروها وارائه راهکارهای لازم
  • تعیین اولویتهای لازم به منظور کاهش خطاها در بیمارستانها
  • نظارت میدانی بر رعایت اصول ایمنی بیمار
  • تدوین برنامه عملیاتی بر اساس برنامه استراتژیک دانشگاه
  • تهیه وارسال پمفلت ،جزوات آموزشی و... در راستای پیاده سازی اهداف مراقبت پرستاری
  • بازنگری چک لیست های ارزیابی خدمات پرستاری
  • نظارت بر حسن اجرای بخشنامه ها وسیاست های ابلاغی از وزارت متبوع
  • پیگیری در برگزاری مراسم مختلف روز پرستار،برگزاری انتخابات نظام پرستاری و...
  • ابلاغ آخرین دستورالعملها ؛آئین نامه ها وبخشنامه های مرتبط واصله از وزارت بهداشت ،درمان وآموزش پزشکی
  • انجام سایر امور محوله
نام و نام خانوادگی : فرح زنگانه
سمت : کارشناس اداره پرستاری
(کنترل عفونت بیمارستانی ستاد)

مدرک تحصیلی: 
شماره تماس: ۳۱۹۳۲۹۲۲-۰۱۷
                              
اهم وظایف و فعالیت ها :
  • تهیه برنامه عملیاتی پیشگیری وکنترل عفونت براساس برنامه استراتژیک بمنظور تحقق اهداف وزارت متبوع
  • شرکت فعال در تدوین برنامه ریزی استراتژیک بیمارستان وبا ارائه نقاط ضعف، قوت ، فرصت ها وتهدیدهای واحد تحت سرپرستی خود
  • برنامه ریزی واجرا نظام مراقبت عفونتهای بیمارستانی براساس داده های آماری وتجزیه تحلیل آن در سطح بیمارستان های استان
  • جمع آوری ونظارت بر داده ها ی مربوط به درصد عفونت های بیمارستانی مراکز ، پاسخدهی به سوالات وآموزش در خصوص تکمیل فرم های بیماریابی وگزارش عفونت ها در نرم افزار INIS
  • برنامه ریزی و نظارت خدمات  کنترل عفونت بیمارستانی به وسیله ابزارها و روش های مختلف
  • شرکت در تیم های نظارتی واعتبار بخشی دانشگاه وتکمیل چک لیستهای مربوطه وارائه گزارش
  • تعیین نیازهای آموزشی کارکنان بیمارستانهای استان در زمینه عفونت های  بیمارستانی ونظارت بر اثر بخشی آموزشی در سطح استان با توجه به بازدید ها وجلسات هماهنگی با کارشناسان کنترل عفونت وکادر پرستاری
  • تدوین وبازنگری مستمر استانداردهای کنترل عفونت براساس مطالعات وپژوهش های کاربردی وبا توجه به شرایط فرهنگی ، اجتماعی ،ملی ومنطقه ای
  • پایش وارزشیابی مستمر برنامه های کمی وکیفی برنامه های کنترل عفونت در مراکز
  • تدوین وارتقای مستمر شاخصهای کمی وکیفی  برنامه های کنترل عفونت در مراکز
  • بهینه سازی وساماندهی به خدمات ارائه شده در بخشهای ویژه واتاق های عمل وCSRدر حوزه کنترل عفونت
  • مدیریت مواجهه کارکنان با عوامل خطرناک شغلی
  • هدایت کارکنان در انجام وظایف محوله در حوزه کنترل عفونت بیمارستانی در سطح استان
  • نظارت  وارزشیابی اجرای ضوابط ومقررات توصیه شده توسط وزارت متبوع ، کمیته کنترل عفونت دانشگاهی وگزارش نتایج به مقامات مافوق
  • نظارت وکمک در ایزولاسیون بیماران عفونی با توجه به خطی مشی ها ی وزارت بهداشت ،درمان آموزش پزشکی
  • گزارش منابع عفونتهای بیمارستانی از طریق بررسی وانجام پژوهش
  • ارائه پیشنهاد بودجه به مسئول مافوق در مورد نیازها واولویت بندی آنها جهت اجرای برنامه عملیاتی کنترل عفونت 
  • اعمال نظر ومشارکت در تهیه تجهیزات حفاظت فردی وارزیابی محصولات مورد استفاده در درمان از نظر کنترل عفونت  از نظر تائید کیفیت وخرید راهبردی آن به همکاری معاونت غذا دارو
  • دریافت دستور و برنامه کار از سرپرست
  • پاسخگویی به مکاتبات اداری
  • برنامه ریزی و نظارت خدمات  کنترل عفونت بیمارستانی به وسیله ابزارها و روش های مختلف
  • انجام پژوهش وبه کارگیری نتایج آن در مراقبت ها برای پیشگیری وکنترل عفونت
نام و نام خانوادگی : سکینه جعفر
سمت : کارشناس اداره پرستاری

مدرک تحصیلی: کارشناس پرستاری
شماره تماس: ۳۱۹۳۲۹۲۲-۰۱۷
                          
اهم وظایف و فعالیت ها :
  • نظارت بر تهیه محتوا و استفاده از ابزار های کمک آموزشی مناسب در مراکز تحت پوشش
  • هماهنگی در برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز در جهت توانمندی پرسنل پرستار آموزش و پیگیر بیمار
  • ارزشیابی و ارایه نتایج پایش شاخص های اثربخشی آموزش به بیمار و شاخصهای واحد آموزش و پیگیری بیمارواحدبه کمیته دانشگاهی  و تعیین اقدامات اصلاحی مناسب
  • شرکت در تیم های نظارتی دانشگاه و تکمیل چک لیست های مربوطه و ارایه گزارش
  • برگزاری کارگاه، سمینار و همایش های پرستاری در راستای ارتقای دانش و آگاهی کادر پرستاری و کاربرد شیوه های نوین مراقبتی از مددجویان
  • ارزیابی مراقبت های پرستاری به منظور کسب اطمینان از رعایت استانداردهای مراقبتی
  • بارگذاری اطلاعات مورد نیاز در راستای اقدامات و شرح وظایف  در سامانه برنامه عملیاتی
  • پیگیری و برگزاری مراسم مختلف نظیر هفته سلامت، روز پرستار، انتخابات صنفی و نظایر ان
  • تهیه و ارسال نرم افزار آموزشی،کتاب، پمفلت، کتابچه و جزوات آموزشی در راستای پیاده سازی اهداف پرستار پیگیر
  • تهیه گزارشهای لازم(جمع بندی شاخصهای مراقبت پرستاری ،شاخصهای آموزش به بیمار)
  • تدوین برنامه عملیاتی اداره پرستاری در راستای برنامه استراتژیک دانشگاه  با همکاری سایر کارشناسان
  • شرکت در بازدیدهای  اعتبار بخشی ادواری دانشگاه و ارائه بازخوراند آن به مسئول اعتبار بخشی بیمارستانها
  • نظارت مستمر بر برنامه های پرستاری واحدهای تابعه و ارزیابی نحوه چیدمان نیروها و ارائه راهکارهای لازم
  • نظارت بر سامانه mcmc (داشبورد معاونت پرستاری )و ثبت دقیق اطلاعات و تطابق آن با اطلاعات اظهار شده مراکز به منظور یکسان شدن اطلاعات موجود و استفاده از اطلاعات سامانه به منظور ارتقای کیفیت خدمات پرستاری و ایمنی بیمار و...
  • ارائه گزارش اطلاعات سامانه mcmc   (داشبورد معاونت پرستاری ) به مسئولین زیربط
  • همکاری و ارائه پیشنهادات کارشناسی به بیمارستانهای در زمینه آموزش و پیگیری بیمار و ثبت اطلاعات در سامانه mcmc(داشبورد معاونت پرستاری)
  • رسیدگی به شکایات و بررسی پرونده و اراده گزارش به رئیس ادره پرستاری
  • سایر امور محوله
نام و نام خانوادگی : امین پور اصغر
سمت : کارشناس اداره پرستاری


مدرک تحصیلی: 
شماره تماس: ۳۱۹۳۲۹۲۲-۰۱۷
                          
اهم وظایف و فعالیت ها :
  • بازدید از مراکز مشاوره پرستاری
  • بازدید در راستای پاسخ به استعلامهای ارسالی از واحد صدور پروانه
  • شرکت در تیم های نظارتی واعتبار بخشی دانشگاه وتکمیل چک لیستهای مربوطه وارائه گزارش
  • پاسخگویی به مکاتبات اداری
  • دریافت دستور و برنامه کار از سرپرست
  • نظارت مستمر بر برنامه های پرستاری واحدهای تابعه و ارزیابی نحوه چیدمان نیروها و ارائه راهکارهای لازم
  • تدوین برنامه عملیاتی مدیریت/ اداره پرستاری بر اساس برنامه استراتژیک دانشگاه با همکاری سایر کارشناسان این حوزه
  • پایش و نظارت بر اجرای صحیح تعرفه گذاری خدمات پرستاری
  • سایر امور محوله

دفعات مشاهده: 589 بار   |   دفعات چاپ: 141 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت درمان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 All Rights Reserved | Treatment deputy

Designed & Developed by : Yektaweb