معاون پژوهشی : معاون پژوهشی

 | تاریخ ارسال: 1393/10/17 | 

  معاونت پژوهشی

  نام و نام خانوادگی: دکتر قنبر روحی

  مدرک تحصیلی: دکتری مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی  

  تلفن: ۰۱۷۳۲۴۵۶۹۰۰

  پست الکترونیک: roohi_۴۳yahoo.com  

 


 سوابق اجرایی:

عضو اتاق فکر دانشگاه یک دوره دو ساله
عضو شورای H S R   دانشگاه
عضویت در کمیته تدوین استراتژی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ۱۳۸۳
عضویت اتاق فکر در کمیته تدوین استراتژی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گلستان 
عضویت درکمیته تدوین استراتژی دانشکده پرستاری و مامایی بویه 
عضویت درکمیته تدوین استراتژی سازمان نظام پرستاری کشور۱۳۸۷
مسئول بسته اعتبار بخشی دانشگاه در طرح تحول نظام آموزشی
مسئول بسته اعتبار بخشی کلان منطقه یک
مدیر فرهنگی دانشگاه
عضو شورای فرهنگی دانشگاه
نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه در پایش برنامه عملیاتی دانشگاه
عضو هیات تحریریه مجله علمی دانشکده پرستاری و مامایی  
عضو شورای پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده پرستاری و مامایی 
عضو شورای E D C   دانشکده پرستاری و مامایی 

مدیر گروه اصول فنون و مدیریت خدمات پرستاری دانشکده پرستاری
 


 شرح وظایف معاون پژوهشی:

  برگزاری جلسات شورای پژوهشی دانشکده

  · برگزاری جلسه شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده

  · شرکت در شورای پژوهشی دانشگاه

  · بررسی و ارزیابی ارتقاء اعضای هیات علمی

  · بررسی و ارزیابی ترفیع پایه سالیانه اعضای هیات علمی

  · ایجاد تسهیلات لازم جهت بهره گیری اعضای هیات علمی و دانشجویان از منابع اطلاعاتی

  · ارزشیابی فعالیتهای پژوهشی اعضای هیات علمی و تنظیم گزارش سالیانه

  · برنامه ریزی و اتخاذ سیاستهای مناسب در زمینه گسترش فعالیتهای پژوهشی دانشکده در راستای اولویتهای پژوهشی دانشگاه

  · اصلاح و تعدیل آئین نامه های پژوهشی دانشکده و ارائه راهکارهای مناسب به شورای پژوهشی دانشگاه

  · ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه طرح های تحقیقاتی و پایان نامه های دانشجویی

  · برگزاری کارگاه های پژوهشی بر اساس نیاز مخاطبین

  · ارزشیابی فعالیت های پژوهشی دانشکده


  عملکرد معاونت پژوهشی:

  -  بخشی از عملکردهای حوزه معاونت پژوهشی دانشکده پرستاری و مامایی بویه 
  - کمک به فعالیت های مختلف کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده

  - کمک به راه اندازی مجله علمی - پژوهشی توسعه پژوهش درپرستاری و مامایی

  - بررسی پرونده های مربوط به ارتقا و ترفیع پایه اعضای هیئت علمی دانشکده

  - نظم بخشیدن و بازبینی نحوه تدوین وارزشیابی پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی

  - بازبینی فرایندهای اجرایی و اداری و فرایندهای پژوهشی دانشکده

  - خرید و تجهیز کردن امکانات کتابخانه از نظر انواع کتابهای انگلیسی و فارسی و دیگر وسایل

  - برگزاری سمینارهای کشوری سالیانه پرستار، ماما و پژوهش

  - پیگیری افزایش بودجه قرارداد طرح های تحقیقاتی در شورای پژوهشی دانشگاه و افزایش بودجه در این خصوص

  - تکمیل و به روز رسانی وب سایت دانشکده

  - نظم و ساماندهی به روند کارهای اداری و فعالیت های پژوهشی حوزه و زیرمجموعه های آن

  - ساماندهی و نظم به واحد IT دانشکده

  - تهیه و تجهیز سیستم های کامپیوتری و ضمائم آن و در اختیار قرار دادن به اعضای هیئت علمی و دانشجویان و دیگر واحدهای دانشکده

  - ساماندهی و نظم بخشی به واحد سمعی بصری

  - ارتقای سطح علمی- پژوهشی مجله دانشکده ، با کمک مسئولین دانشکده و مجله

  - به فرمت درآوردن دفاع پایان نامه های تحصیلات تکمیلی و نهادینه کردن پایان نامه ها طبق مقررات آیین نامه وزارت متبوع.

  - نظم بخشیدن به پیش دفاع پایان نامه های دانشجویان

  - همکاری با کمیته تحقیات دانشحویی دانشکده جهت انحام فعالیت های پژوهشی دانشجویان و معرفی دانشجویان فعال و علاقه مند جهت شرکت در جشنواره ها و سمینارها

  - همکاری و کمک به سایر دانشکده ها در جهت بهینه کردن امورات پژوهشی

  - مرتب و منظم برقرار نمودن جلسات شورای پژوهشی و شورای تحصیلات تکمیلی پژوهشی

  - تلاش در جهت ایجاد تسهیلات امورات مربوط به روند اجرای و ارتقاء کیفیت پایان نامه ها و طرح های تحقیقاتی ویژه اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشکده

  - ایجاد و افزایش طرح های تحقیقاتی غیرپایان نامه ای از طریق مرکز تحقیقات دانشجویی دانشکده و ارسال به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه

  - پیگیری و کمک در اخذ مجوز تاسیس دو مرکز تحقیقاتی پرستاری و مامایی


دفعات مشاهده: 3984 بار   |   دفعات چاپ: 297 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشکده پرستاری و مامائی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2021 All Rights Reserved | School of Nursing & Midwifery

Designed & Developed by : Yektaweb