شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرگز آماده رسیدگی به شکایات ، انتقادات ، پیشنهادات و گزارشات شما بازدید کننده گرامی به روشهای زیر میباشد :
1- طرح موضوع به صورت کتبی و یا شفاهی با مسئول قسمت
2-صندوق انتقادات و پیشنهادات مستقر در ستاد مرکز بهداشت
3-سامانه پیام کوتاه به شماره 7614-766-0919-1000 و سامانه 10000160171111
5-ارتباط از طریق فرم تماس با ما در وب سایت :bandargaz.goums.ac.ir
6-ارتباط تلفنی با شماره تلفن 2011-3436-017
7-ارسال به وسیله دورنگار به شماره :5600-3436-017
کاربر
محترم پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرگز
با سلام
؛
احتراما به منظور پاسخگویی سریع تر به درخواست های شما
عزیزان ، خواهشمند است به موارد ذیل دقت فرمایید:
-
به منظور تسریع در حصول نتیجه، درخواست خود را از مراکز
محیطی شروع کرده و سلسله مراتب سازمانی را رعایت فرمایید. به عنوان مثال برای
درخواست رفع یک مشکل در خانه بهداشتی روستای خود، ابتدا موضوع را به رئیس مرکز
بهداشتی - درمانی شهری یا روستایی مربوطه اعلام کرده و در صورت عدم رفع مشکل، موارد
را به واحد گسترش شبکه های بهداشتی و درمانی و یا سرپرست محترم شبکه اعلام
کنید
-
به منظور
پاسخگویی سریع تر به پیام ها و نامه های ارسالی شما، خواهشمند است صرفاً موضوع
مرتبط را اعلام کرده و از پرداختن به مسائل دیگر خودداری نمایید. بدیهی است به
ارتباطات خارج از موضوع پاسخ داده نخواهد شد.
دفعات مشاهده: 1385 بار | دفعات چاپ: 357 بار | دفعات ارسال به دیگران: 36 بار |
1 نظر