پیام خود را بنویسید

مدیریت برنامه ریزی و توسعه : شرح وظایف

AWT IMAGE

شرح وظایف واحد برنامه ریزی

  • توسعه، طراحی و به روز آوری نظام برنامه ریزی عملیاتی
  • تدوین طرح های عملیاتی کوتاه مدت و میان مدت
  • عملیاتی و اجرایی کردن استراتژی های اصلی و پشتیبان بیمارستان برای تک تک واحدهای سازمانی اعم از بخش های بالینی، اورژانس، پاراکلینیک، دفتر پرستاری، دارویی و ... کلیه واحدهای زیرمجموعه خدمات و پشتیبانی.

شرح وظایف ارزیابی عملکرد سازمانی

  • ارزیابی عملکرد کلیه واحدهای سازمانی به صورت دوره ای(ماهانه / فصلی / سالانه) و استخراج نتایج و گزارش به مدیریت ارشد و مراجع ذیصلاح
  • انجام کلیه برنامه ریزیها، فعالیتها به منظور اجرا و پیاده سازی نظام ارزیابی عملکرد و تعالی در بیمارستان
  • ارتباط مستمر با موسسه ملی استاندارد در راستای ارتقاء کیفیت خدمات و ارتقاء رتبه بندی بیمارستان

شرح وظایف واحد آموزشی و توسعه مدیران

  • اولویت بندی مدیران جهت شرکت در دوره های آموزشی برنامه ریزی شده
  • شناخت ضرورت ها و نیازهای آموزشی مدیران بیمارستانی 
  • برنامه ریزی و اجرای کارگاههای تخصصی
  • نظارت جامع و موثر بر حسن اجرا و روند برگزاری دوره های آموزشی و تخصیص بودجه به آن

AWT IMAGE

شرح وظایف برنامه ریزی و جذب

  • برآورد نیاز به منابع انسانی در وضعیت فعلی و آینده بیمارستان
  • نظام جذب و اختصاص شغل، حقوق و دستمزد، طبقه بندی شاغل، نظام ارزشیابی عملکرد کارکنان و ...
  • تعیین نوع قرارداد همکاری و صدور و ابلاغ احکام پرسنلی و بروزرسانی مشاغل و پست های مختلف سازمان 

شرح وظایف واحد آموزش و توسعه کارکنان

  • شناخت نیازهای آموزشی کارکنان
  • برگزاری و اجرای دوره های آموزش عمومی و تخصصی
  • سنجش و ارزیابی میزان موفقیت کارکنان در دوره های آموزشی

شرح وظایف گروه ارزشیابی و نگهداشت

  • انجام و اجرای عملیات ارزشیابی عملکرد کارکنان
  • ایجاد ارتباط تنگاتنگ بین نظام ارزشیابی عملکرد کارکنان و نظام پیشرفت شغلی و نظام حقوق و دستمزد
  • استقرار دستورالعمل های بازخرید، بازنشستگی ، اخراج و ... مطابق با قوانین کشور
  • انجام محاسبات مربوط به کارکرد(حضور، مرخصی، غیبت،ماموریت) و تشویق کارکنان

شرح وظایف امور اداری و رفاه کارکنان

  • انجام مقدمات قانونی و اداری در زمینه عقد قرارداد، تمدید آن ، تعیین چارچوب حقوق و مزایای کارکنان و ...
  • طراحی و نظارت برنامه های رفاهی و تفریحی کارکنان، تقدیر از فرزندان، بیمه های تکمیلی درمان، تغذیه کارکنان، ارائه سبد کالا و ارزاق و بن های کارمندی

شرح وظایف گروه فرهنگ و رفتار سازمانی

  • طراحی و استخراج فرهنگ و رفتار سازمانی مطلوب بر اساس تعالیم و ارزشهای دینی و انقلابی، انضباط، وجدان کاری
  • شناسایی مسائل و شئونات غیراخلاقی و غیر فرهنگی شایع در بیمارستان و ارائه راهکار به منظور رفع ناهنجاری
  • ارتباط مداوم و جلب مشارکت با مدیران واحدها در جهت ارتقاء فرهنگ سازمانی و احترام به حقوق دیگران


دفعات مشاهده: 1490 بار   |   دفعات چاپ: 487 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 6 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به بیمارستان پنجم آذر گرگان می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | 5 Azar-Hospital