| تاریخ ارسال: 1404/2/23 |
به مناسبت گرامیداشت روز روانشناس در دفتر ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی گلستان روز چهارشنبه ۱۴۰۴/۰۲/۱۰ جلسه تقدیری برگزار شد. در این برنامه، با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه از زحمات همه همکاران اداره مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی دانشگاه تقدیر شد.
دفعات مشاهده: 495 بار |
دفعات چاپ: 174 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر

