پیام خود را بنویسید

جلسات : دومین جلسه مجمع خیرین سلامت شهرستان کلاله

  در مورخه روز سه شنبه 30 / 3 / 91 راس ساعت 11 صبح، اولین جلسه رسمی هیات مدیره مجمع خیّرین سلامت شهرستان کلاله(پس از انتخابات اعضاء هیات مدیره در مورخه روز یکشنبه 17/2/91) با حضور صد در صدی تمامی اعضاء در محل سالن اجتماعات مرکز بهداشت شهرستان کلاله، تشکیل گردید. پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط حاج آخوند کوچک نژاد، آقای دکتر ابراهیم فدائی سرپرست محترم مرکز بهداشت شهرستان کلاله، ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گوئی به حضّار و با آرزوی قبولی حجّ حاج آخوند کوچک نژاد که به تازگی از سفر حج عمره مفرده برگشته اند، از حضور گرم تمامی اعضاء که علی رغم مشغله کاری فراوان بخصوص در این فصل که مشغول برداشت محصول گندم و ...، می باشند، تقدیر و تشکر نمودند و اظهار امیدواری کردند که با فعالیت رسمی مجمع خیّرین سلامت شهرستان کلاله با اعضاء جدید، شاهد فعّال شدن این مجمع و برداشتن گامی در جهت مرتفع شدن مشکلات بهداشتی درمانی مردم عزیز شهرستان در کنار خدمات دولتی زحمت کشان عرصه بهداشت و درمان این شهرستان شدند.

  در ادامه جلسه حاج آقای علی بزرگمهر(مدیرعامل مجمع خیّرین سلامت استان گلستان) نیز ضمن خیر مقدم به مدعوین، بیان نمودند که برای شروع فعالیت مجمع خیّرین سلامت شهرستان کلاله، امروز باید یکنفر بعنوان رئیس هیات مدیره مجمع خیّرین سلامت شهرستان کلاله و یکنفر نیز بعنوان نائب رئیس هیات مدیره مجمع خیّرین سلامت شهرستان کلاله، انتخاب شده و بقیه اعضاء نیز عضو هیات مدیره مجمع خیّرین سلامت شهرستان کلاله می باشند. ایشان در ادامه از دو نفر از روحانیون عضو هیات مدیره شهرستان، خواستند که در امر خطیر تشریح کارهای مجمع و آشنا ساختن مردم به کارهای این مجمع، هیات مدیره را همراهی نمایند و رئیس و نائب رئیس هرکس که انتخاب شود، بقیه اعضاء بایستی، از ایشان حمایت نمایند. ایشان به گوشه ای از فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظلّه العالی) در دیدار اعضاء مجمع خیّرین سلامت استان فارس اشاره ای داشتند که حضرت فرمودند((کارهای سلامت مردم را به خود مردم واگذار کنید و مشارکتها و... را در جهت رفع نیازمندیهای مردم، هزینه کنید)).

  همچنین در ادامه جلسه حاج محمد امین آخوند آدینه یکی از روحانیون عضو هیات مدیره، ضمن تشکر از مسئولین و دست اندر کاران در برگزاری این جلسات، به سخنی از حضرت محمد(ص) استناد نمودند که حضرت فرمودند: ((مسلمانی که مشکل مسلمانی را ببیند و رفع نکند، مسلمان نیست)) و اهداف و کارهای این جمع و این مجمع در واقع راهی است برای کسب رضای خدا و باقیات الصالحات خواهد بود. ایشان در پایان عرایض خود اظهار امیدواری کردند که خداوند متعال همه ما را در این کار و پیشبرد این کار و اهداف متعالی آن، حمایت کند و همه کارهای خیر ما را قبول کند.

  در ادامه اماندردی آخوند کوچک نژاد نیز یکی از اعضاء هیات مدیره مجمع خیّرین سلامت شهرستان کلاله، ضمن عرض سلام و خسته نباشد به حضّار، بیان داشتند: گفتنی ها را عزیزان گفتند و امیدوارم که ادامه کارهای خیر را در شهرستان با اعضاء جدید مجمع بتوانیم پیش ببریم و بتوانیم شاهد به بارنشستن اهداف مجمع باشیم.

  آقای دکتر ابراهیم فدائی سرپرست محترم مرکز بهداشت شهرستان کلاله پس از جمع بندی صحبت های عزیزان، به بیان گوشه ای از فعالیت های خیّرین عزیز شهرستان پرداختند و اضافه نمودند که برخی از این خیّرین، گمنام هستند ولی کارهای بزرگی انجام داده اند که ماندگار مانده است.


دفعات مشاهده: 1785 بار   |   دفعات چاپ: 469 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 29 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی گلستان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved | kalaleh

Designed & Developed by : Yektaweb