کمیته های بیمارستانی : کمیته های اخلاق پزشکی کمیته شهریور ماه ۱۴۰۲

 | تاریخ ارسال: 1402/6/11 | 
دستور کار جلسه:
-بررسی رضایت شخصی بیماران بستری در تیر و مرداد و مقایسه با سه ماهه اول سال
-مصوبات جلسه قبل








نتایج پیگیری مصوبات جلسات قبل
مصوبات  پیشین درصد اجرا علت عدم اجرا اقدامات تسهیل گر جهت اجرا
پر کردن برگه های رضایتمندی بیماران و همراهان در بخش های  بستری و سرپایی توسط پرسنل بخش ها و کلینیک ۸۰% آموزش مداوم به پرسنل جهت آموزش به بیماران و تحویل برگه های رضایتمندی ب همراهان و بیماران
هماهنگی با اقای حاجی محمدی جهت تدارک بسته های رفاهی برای بیماران بستری و تحویل به سوپرمارکت روبروی بیمارستان جهت بیمارانی که تمایل به خرید لوازم رفاهی دارند . اجرا نشد با هماهنگی مسئول خدمات بیمارستان تا دو ماه دیگر پکیج های رفاهی برای بیماران تهیه میگردد.
تهیه ی استاگینت های چرمی  یا قابل شست و شو ۷۰% قیمت بالای استاگینت ها قرار بر خرید استاگینت های یکبار مصرف گردید
بررسی دوربین بخش آی سی یو جهت تنظیم (تخت یک بخش در دوربین مشهود است ) ۱۰۰% اجرا شد -
تکمیل فرم های رضایت سنجی پزشک طب سنتی به صورت ماهانه ۱۰۰% در حال انجام میباشد
گرفتن قفل برای صندوق های رسیدگی به شکایات برای قسمت دارو ۱۰۰%
تاکید بر عفاف و حجاب توسط کلیه ی پرسنل در مراجعین ۹۰% تشویق پرسنل جهت اموزش و تاکید پرسنل برای رعایت حجاب
تحلیل علت رضایت شخصی به صورت ماهانه ۱۰۰% پرسنل هنگام ترخیص علت رضایت بیمار را ریشه یابی کرده و در سیستم گزینه صحیح را انتخاب کنند 
مصوبات مسئول اجرا مهلت زمانی اجرا
تهیه استاگینت یکبار مصرف برای بخش ها تجهیزات پزشکی یک ماه
اصلاح his توسط بخش ها در رابطه با مشخص کردن علت دقیق رضایت شخصی در هر بیمار و وارد کردن در سیستم هنگام ترخیص کلیه ی پرسنل بالینی مستمر
ثبت همه ی شکایات پاسخ داده شده و در حال پیگیری در فرم ثبت شکایات حراست مستمر
تاکید و راند سوپروایزر ها و مسئولین بخش ها جهت بررسی باکس ها و استوک های دارویی و عدم نگهداری داروهای اضافه (اضافه ماندن داروها در بخش به علت عدم مرجوع کردن داروهای بیماران ترخیصی و منتقل شده و ...)یا به هر علت دیگر و ومشخص کردن علت اضافه ماندن داروهای بیماران مسئولین بخش ها - سوپروایزر مستمر
تعویض نام صندوق رسیدگی به شکایت روبروی اتاق حراست (بقیه صندوق ها رسیدگی به امور بیماران ) دبیر کمیته اخلاق یک هفته
محدودیت ساعت ملاقات بیماران بستری در بخش داخلی (بیماران اینتوبه و بدحال ) با هماهنگی حراست و نیروهای حفاظت فیزیکی حراست-مسئولین بخش ها    مستمر
پیگیری تهیه ی پکیج های رفاهی توسط  آقای جاهدی (مسئول خدمات ) تا دو ماه دیگر مسئول خدمات دو ماه

 

دفعات مشاهده: 489 بار   |   دفعات چاپ: 244 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA