کمیته های بیمارستانی : کمیته های اخلاق پزشکی کمیته های اخلاق پزشکی

 | تاریخ ارسال: 1402/6/11 | 
کمیته (اخلاق پزشکی )
تاریخ تعیین شده در برنامه :   ۰۵/۱۰/۱۴۰۱ تاریخ جلسه ۰۵/۱۰/۱۴۰۱ از ساعت  ۱۱ تا ۱۱:۳۰

دستور کار جلسه : بررسی مسائل مربوط به نارضایتی بیماران و همراهان و درصد رضایت شخصی فروردین ماه

جلسه  با حضور مدیر داخلی  و مترون و اعضاء کمیته در تاریخ  ۰۵/۱۰/۱۴۰۱
ساعت ۱۱ تا۱۱:۳۰ برگزار گردید . 
در ابتدا دبیر کمیته  (خانم قربانپور ) مصوبات پیشین را قراتت و پیشرفت مصوبات را گزارش کردند در ادامه دستور کار جلسه و چالش های موجود توسط ایشان بیان شد .کار کمیته به شرح زیر قراءت شد :
بررسی تهیه و تعمیر صندلیهای تا شو همراهان 
پیگیری تعمیرچرخهای تخت ها ی بیماران بستری 
تعمیر ویلچر های اورزانس
تعمیر زنگ احضار پرستار 
تهیه پرده جدا کننده در بخش داخلی ۲
پیگیری جهت بوفه بیمارستان

 
.

پیگیری مصوبات پیشین    درصد اجرا
بررسی تهیه و تعمیر صندلیهای تا شو همراهان 
پیگیری تعمیرچرخهای تخت ها ی بیماران بستری 
تعمیر ویلچر های اورزانس
تعمیر زنگ احضار پرستار 
تهیه پرده جدا کننده در بخش داخلی ۲
پیگیری جهت بوفه بیمارستان

    در حال پیگیری
در حال پیگیری
در حال پیگیری
در حال پیگیری
در حال پیگیری
در حال پیگیری

    
مصوبات     مسئول اجرا    زمان
تعمیر هات لاین در بخش داخلی ۱    مسئول تاسیسات    تا پایان دی
عدم وجود هات لاین در بخش اطفال و زنان
    مسئول تاسیسات    تا پایان دی
در صورت امکان یک اسانسور همیشه باز باشد جهت استفاده همراهان و پرسنل    مسئول تاسیسات    مستمر
تهیه امکانات رفاهی بوفه و نیمکت در محوطه بیمارستان    مسئول گیرندگان    تا پایان اسفند
تعرفه های بیمارستانی,بیمه های طرف قرارداد,هزینه های احتمالی در واحد پذیرش جهت اطلاع رسانی به بیماران نصب گردد    مسئول گیرندگان    تا پایان دی 
تهیه دمپایی در بخش جهت بیماران    مسئول گیرندگان    مستمر
تعمیر پیجر (صدای سیستم در محوطه بیمارستان شنیده نمیشود )    مسئول گیرندگان    تاپایان دی
تعمیر اب سرد کن     مسئول خدمات    مستمر
پارتیشن بندی تختها در بخش داخلی ۲    مسئولین بخش     تا پایان بهمن
پیگیری تعمیر زنگ احضار پرستار    تاسیسات    تا پایان بهمن



در پایان مدیر داخلی  بیمارستان توصیه به ادامه پیگیری ها موجود نموده وهمچنین جهت تداوم در این امر به تمام مسئولین تاکید در برگزاری جلسات درون بخشی ,پایش ونظارت پرسنل,جهت توجیه کامل پرسنل در برخورد با بیماران وهمراهان حین ارائه خدمت موثر نمودند.  

 
 

دفعات مشاهده: 481 بار   |   دفعات چاپ: 231 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA