پیام خود را بنویسید

شرح وظایف اداری : معرفی پرسنل و شرح وظایف (اداری)

 | تاریخ ارسال: 1402/3/24 | 
 
 
نام و نام خانوادگی : مهدی جعفری
سمت : سرپرست امور اداری معاونت درمان
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی
شماره تماس : ۳۱۹۳۲۹۲۸-۰۱۷
 

 
                                
                              
اهم وظایف و فعالیت ها: 
  • سیاست گذاری، نظارت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی معاونت درمان از قبیل: اجرای بخشنامه های مختلف، صدور احکام، ماموریتها، ارزشیابی، ساختار تشکیلات، طرح تکریم ارباب رجوع، انتصابات، ارتقاء، تغییرعنوان و...
  • برنا مه ریزی ،هماهنگی و نظارت بر امور عمومی از قبیل: تدارکات، انبار، کارپردازی، روابط عمومی، دفتر و بایگانی، تاسیسات، نقلیه، نگهبانی و خدمات عمومی.
  • شرکت در کمیسیونها، کمیته ها و جلسات مختلف در حوزه تعیین شده و تهیه گزارشات لازم.
  • نظارت بر حسن انجام امور واحد های تحت پوشش.
  • برنامه ریزی به منظور ارتقاء خدمات مالی و اداری.
  • انجام اقدامات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها.
  • سرپرستی، سازماندهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و صدور مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت پوشش و.....
  • انجام اقدامات لازم و مناسب جهت استفاده بهینه از منابع انسانی و افزایش بازده نیروها.
  • انجام هماهنگی های مختلف با واحد های ستادی و مراکز تحت پوشش برای جابجایی و انتقال نیروها و تعیین اولویت های نیروی انسانی در واحدهای تابعه معاونت و پیگیری تامین نیروی انسانی مورد نیاز ازطرق مختلف استخدام، قرارداد، طرح و...
  • انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل تشکیلات و روشها، آموزش، طبقه بندی مشاغل و تهیه راهکارهای لازم.
  • تهیه بانک اطلاعاتی پرسنل و مدیران حوزه معاونت درمان.
  • بررسی وعلام نظر جهت انتقال، ماموریت، جابجایی موقت و دائم نیروها، تشکیل جلسات کمیته نقل و انتقالات و پیگیری مشکلات جابجایی نیرو ها وخدمت نیمه وقت و...
  • توجیه و راهنمایی نیرو های جدید در خصوص محل خدمت و نحوه ارائه خدمت
  • نظارت بر حسن اجرای عادلانه توزیع نیرو درواحدهای تابعه.
  • اعلام نظر در مورد تغییر کاربری نیروها با توجه به توان و تخصص آنها.
  • مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل.
  • اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام برنامه های مورد نظر و پیشرفت و بهبود امور جاری.
نام و نام خانوادگی : حبیب الله برزگر
سمت : کارگزین - کارشناس ارزیابی عملکرد - مسئول دبیرخانه - رابط ورزش
مدرک تحصیلی: 
شماره تماس : ۳۱۹۳۲۹۳۱-۰۱۷
                              
اهم وظایف و فعالیت ها:   الف : کارگزین
  • مطالعه و بررسی قوانین، مقررات، آئین نامه ها و بخشنامه های مربوط به رشته شغلی.
  • بررسی مدارک و مستندات پرسنلی کارکنان و بازنشستگان براساس پرونده پرسنلی آنان.
  • تهیه و تنظیم برگ خلاصه سوابق خدمتی کارکنان. تهیه پیش نویس نامه های اداری .
  •  صدور احکام پرسنلی از قبیل انتقال، مأموریت، مرخصی ها، افزایش حقوق و فوق العاده ها، ارتقاء گروه براساس قوانین و مقررات مربوطه.
  • انجام مکاتبات مربوط  به پیشنهاد و درخواستهای استخدامی، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع، بازنشستگی و حقوق وظیفه.
  • شرکت در کمیسیون ها، کمیته ها و جلسات مربوطه  حسب مورد واتخاذ رویه ها و انتخاب روش های مناسب جهت انجام امور پرسنلی.
  • صدور ابلاغ های تشویق، ابلاغ های انتصاب، تعیین محل خدمت و ابلاغ عضویت معرفی نامه ها و صدور گواهی خدمت.
  • پیش بینی های لازم در خصوص نیازهای پرسنلی واستخدامی واحد. جمع آوری و تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات مربوطه و ارائه گزارشهای لازم به مقام مافوق.
  • مشارکت در اقدامات لازم در خصوص پیش بینی و تأمین نیازهای آموزشی کارکنان.
  • شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندی های شغلی و بکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله.
  • انجام امور مربوط به رابط آموزشی  حوزه معاونت درمان تا زمان پایان مرخصی استعلاجی سرکار خانم عزیزی 
  • انجام سایر امور مرتبط با شغل برحسب نظر مقام مافوق و مطابق مقررات .
ب: کارشناس ارزیابی عملکرد
  • مطالعه و بررسی بخشنامه ها و دستورالعمل های  اجرایی ارزیابی عملکرد
  • ارائه آموزش و راهنمایی های لازم به مدیران و کارکنان واحد جهت آشنایی با برنامه و فرآیند ارزیابی ، نحوه تکمیل فرم ها و تشکیل جلسات با هماهنگی اداره ارزیابی دانشگا
  • همکاری و هماهنگی لازم در تهیه و تنظیم شاخص های اختصاصی عمکلرد مدیران و کارکنان
  • بررسی ، کنترل و سپس تایید فرم های ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان واحد
  • تهیه گزارشات لازم به مقام مافوق
  • بررسی شکایات کارکنان
  • پیگیری های لازم در خصوص تکمیل فرم ها
  • نظارت بر حسن اجرای برنامه و فرآیند ارزیابی
ج: واحد دبیرخانه
  • نظارت بر ثبت و ارسال کلیه نامه های وارده و صادره در دبیرخانه معاونت درمان
  • نظارت و هماهنگی جهت دریافت ، تفکیک ، توزیع نامه های پستی و کلیه مکاتبات
  • نظارت بر نحوه کار ، کارکنان دبیرخانه و مراقبت بر حسن انجام وظایف آنان
  • نظارت بر نحوه دریافت نامه ها ، بخشنامه ها و دستورالعمل های رسیده و تقسیم آن به واحدها بر اساس اختیارات تفویض شده
  • همکاری با کارشناس حراست این معاونت  جهت ثبت نامه های وارده و صادره
  • پاسخگویی به سئوالات مراجعان و انجام راهنمایی های لازم
  • انجام امور مربوط به سامانه کیمیا و نظارت بر نحوه ثبت ورود و خروج همکاران و تهیه گزارشات مربوطه
  • تهیه گزارش و آمار مربوط به فعالیت های دبیرخانه
  • سایر امور محوله وفق دستور مافوق
د: رابط ورزشی
  • فراهم نمودن تسهیلات لازم برای گسترش و توسعه ورزش در میان کارکنان
  • تمهید مقدمات و آماده سازی ورزشکاران برای شرکت در مسابقات
  • پیش بینی و نظارت در تهیه وسایل ورزشی مورد لزوم
  • ترغیب همکاران به شرکت در فعالیت های ورزشی و تشکیل و اداره تیم های مختلف
 
نام و نام خانوادگی : فاطمه ربانی
سمت : متصدی امور دفتری
مدرک تحصیلی: 
شماره تماس : ۳۱۹۳۲۹۲۰-۰۱۷
                             
اهم وظایف و فعالیت ها: 
  • ثبت نامه های ارسالی و دریافتی ، نامه در انتظار در سیستم اتوماسیون اداری
  • ثبت نامه دریافتی و ارسالی در سیستم چارگون وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور
  • پیگیری سوابق مکاتبات  درخواستی از مبادی ذیربط
  • ارجاع سوابق  مکاتبات به مراجع درخواست کننده
  • پرینت و ارجاع نامه های ارجاعی به خارج و داخل  سازمان
  • پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی به ادارات یا دانشکده ها
  • سایر امور محوله طبق دستور مافوق
نام و نام خانوادگی : اعظم میرزائی
سمت : متصدی امور دفتری
مدرک تحصیلی: 
شماره تماس : ۳۱۹۳۲۴۱۷-۰۱۷
                                   
اهم وظایف و فعالیت ها: 
  • ثبت نامه ارسالی و دریافتی ، نامه در انتظار در سیستم اتوماسیون اداری
  • اسکن مکاتبات وارده و ارجاع به واحدهای ذیربط
  • پرینت و ارجاع نامه های ارجاعی به خارج از سازمان
  • پیگیری سوابق درخواستی از مبادی ذیربط
  • ارجاع سوابق به مراجع درخواست کننده 
  • پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی به ادارات یا دانشکده ها
  • پیگیری نامه های ارسالی و دریافتی با سایر ادارات یا دانشکده ها 
  • سایر امور محوله طبق دستور مافوق
نام و نام خانوادگی : سکینه شهمیرزادی
سمت : بایگان
مدرک تحصیلی: 
شماره تماس : ۳۱۹۳۲۴۱۷-۰۱۷
                                   
اهم وظایف و فعالیت ها: 
  • بایگانی
  • نامه رسان
  • سایر امور محوله وفق دستور مافوق
 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 849 بار   |   دفعات چاپ: 98 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت درمان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 All Rights Reserved | Treatment deputy