اطلاعیه ها : پبام تبریک مدیر بازرسی دانشگاه بمناسبت سال نو شمسی

 | تاریخ ارسال: 1401/12/28 | 

بسمه تعالی


یا مقلب القلوب و الابصار  یا مدبر اللیل و النهار  یا محول الحول و الاحوال   حول حالنا الی احسن الحال

کلیه همکاران محترم

موضوع : تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان

باسلام وتحیات الهی

 سال۱۴۰۱ با همه فراز و نشیب‌ها سریع‌تر از آنچه انتظار می‌رفت به پایان رسید و برگی دیگر از دفتر زندگانی ورق خورد.

   بهار فصل رویش و شادابی است، فصل ایمان و شکوه جلوه خداوند است، آری بار دیگر نشانه­ای بدیع از آیات الهی در جهان متجلی گشته و زمین آیه های سرسبزی و حیات را به تلاوت نشسته است. اکنون که این تغییر وتحول زمین مصادف با حلول ماه مبارک رمضان وبهار قرآن گردیده است ،اینجانب ضمن تبریک این دو موهبت بزرگ الهی ،به همه دانشگاهیان خدوم، از زحمات ارزشمندکلیه همکاران عزیز در سالی که سپری شده قدردانی نموده و از خداوند متعال، سالی سرشار از موفقّیت و ایّامی نیک و پر باروآرزوی قبولی طاعات وعبادات وهمچنین سالی سرشار از معنویت  را  در ظل عنایات حضرت حق تعالی و در سایه حجت بر حق حضرت صاحب الامر مسالت می‌نمایم.

در پایان امیدوارم  همگی شما عزیزان با بهره گیری از توانمندی­های شایسته خویش و با  استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) و با پیروی از رهبری­های حکیمانه رهبر عظیم­الشان انقلاب اسلامی حضرت  آیه الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز و سر بلند باشید.

امیدوارم سال آینده، با تدبیر و امید، همدلی و همفکری بیشتر، سالی پربرکت برای کشور عزیزمان ایران و سرشار از موفقیت برای شما دوستان باشد.

قربانعلی احمدی

مدیر بازرسی  ، ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات


دفعات مشاهده: 125 بار   |   دفعات چاپ: 30 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات می باشد.