پیام خود را بنویسید

اخبار : مراسم ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله و گرامیداشت مقام زن و روز مادر در دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1401/11/11 | 

به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با همکاری امور بانوان و خانواده دانشگاه مراسم ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله و گرامیداشت مقام زن و روز مادر روز شنبه ۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ الی ۱۲ با حضور دکتر زهرا میرزایی پژوهشگر حوزه زنان در دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد .

این مراسم که با حضور دکتر گلفیروزی رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ، دکتر عظیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ، دکتر کاووسی مشاور ریاست دانشگاه در امور بانوان و خانواده و جمعی از مسئولین و بانوان شاغل دانشگاه برگزار شده بود ، با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد . در این مراسم دکتر کاووسی مشاور ریاست دانشگاه در امور بانوان و خانواده ضمن تشکر از حضور مدعوین و شرکت کنندگان و خوش آمدگویی سالرزو ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها را و رزو زن و مادر را به همه بانوان شاغل دانشگاه تبریک گفت .

سپس دکتر گلفیروزی رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز ضمن تبریک روز زن و روز مادر پیرامون فرزند آوری و فرزند پروری ، نقش بانوان در جامعه و وظایف در برابر بانوان مطالبی را بیان کرد . وی خاطر نشان کرد : ما در حوزه زنان و فعالیت های مربوط به آنان جهش های چشمگیری داشته ایم در این راستا باید زمینه در حیطه های مختلف بیش از پیش جهت فعالیت آنان فراهم گردد.

این مراسم با اجرای گروه سرود آفاق ادامه یافت و لحظات مفرحی را جهت شرکت کنندگان رقم زد و در ادامه دکتر زهرا میرزایی پژوهشکده حوزه زنان با تبریک ایام گذشته و ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر به ضمن بیان ویژگی های حضرت زهرا سلام الله علیها پرداخت به بیان فضایل و خصوصیات حضرت خدیجه سلام الله علیها پرداخت و گفت : از چنین شخصیتی وجود نازنین حضرت زهرا سلام الله علیها بوجود آمده است و حضرت خدیجه به پیشرفت اسلام کمک های شایانی نموده است و با نهایت پاکدامنی و عفاف در حوزه های اقتصادی و سیاسی و اجتماعی فعالیت داشته است .

وی افزود : این شخصیت بزرگوار هم از اوضاع اجتماعی و تجاری جامعه خود با خبر بود و هم از اوضاع کشورهای دیگر . دکتر میرزایی همچنین پیرامون شخصیت حضرت زهرا سلام الله گفت : در بین پیامبران فقط پیامبرای الوالعزم توامندی روحی و روانی دریافت وحی و هم کلام شدن با فرشته وحی را داشته است که حضرت زهرا سلام الله علیها از این امر مستثنی نبوده است بنابراین ارتباط با فرشته وحی از شخصیت بارز حضرت زهرا (س) بود که پیام وحی توسط حضرت علی علیه السلام در مصحفی به نام "مصحف فاطمه " جمع آوری شده است .

اجرای مسابقه و استنداپ کمدی و طنز از برنامه های اجرا شده در این مراسم بود . در ادامه از بانوان شایسه دانشگاه با اهدا هدایا و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
 










CAPTCHA

دفعات مشاهده: 133 بار   |   دفعات چاپ: 34 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت فرهنگی و دانشجویی می باشد.