پیام خود را بنویسید

اخبار : پیام معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در پی اقدام اتحادیه اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران

 | تاریخ ارسال: 1401/11/5 | 
 دکتر صادقعلی عظیمی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در پی اقدام اتحادیه اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران پیامی را صادر کرد .
 

متن پیام به شرح زیر است :
بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُون

در طول تاریخ اسلام از زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم تا به امروز شاهد کینه و عقده و دشمنی دشمنان اسلام بر علیه اسلام ناب محمدی بوده ایم چرا که دین اسلام و آورده های وحی حقیقتا تهاجم بزرگی علیه همه مخالفین و معاندین اسلام، توحید و بشریت بود تا جایی که پیامبر اسلام (ص) را الفاظی نامناسب خطاب کردند.
چهل و چهار سال از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد، انقلابی که حضرت امام خمینی کبیر (ره) آن را به تأسی از اسلام و آوردهای دینی پایه گزاری کرد و بعد از امام راحل نیز این انقلاب با زعامت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای عزیز تا به اکنون همچنان سرافراز و سربلند همراه با رشد و پیشرفت در جهان قد علم کرده است ولی در کنارش ما شاهد توطئه های دشمنان بوده ایم. چه در دوران ۸ سال دفاع مقدس چه در فعالیت منافقین و ضد انقلاب ها و چه همراه وحشی گری های جنایتکاران داعش در کشورهایی چون عراق، سوریه، یمن، لبنان و فلسطین و...  نقش پر رنگی از حضور دشمنان هویداست. اخیراً اتحادیه اروپا سپاه پاسداران را به عنوان تروریست معرفی کرده است. دقیقاً همان زمانی این اتفاق صورت می پذیرد که نقشه ها و توطئه های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی پیرامون آسیب رساندن به جمهوری اسلامی ایران با ایجاد اغتشاشات و آشوب ها نقش بر آب شده و محاسباتشان نادرست از آب در آمده است. امام راحل شکل دهی بسیج را در خانواده بزرگ انقلاب داشته است که تربیت کنندگان این قشر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.در حقیقت حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن لازمه اش وجود و حضور چنین نیروی نظامی قدرتمند و غیور است که قانون اساس نیز در اصل ۱۵۰ تأسیس سپاه و ابقاء آن را در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ذکر می کند. دانشگاه علوم پزشکی گلستان ضمن حمایت خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این اقدام استیصال گونه اتحادیه اروپا را محکوم می کند و اعلام می دارد که دانشگاهیان و دانشجویان در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی، ارزشها و آرمان های امامین انقلاب در راستای پیشرفت و اعتلای این نظام از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد و یکدل و همصدا تا پای جان ایستاده اند.


دفعات مشاهده: 171 بار   |   دفعات چاپ: 10 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA



ورود کاربران

آمار بازدید

  • كل کاربران ثبت شده: 5966 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 1 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 2001 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 3052102 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 100787 بازدید