اموردانشجویان شاهدوایثارگر : قابل توجه دانشجویان شاهدوایثارگر ورودی 1401 ثبت نام و تشکیل پرونده غیرحضوری در مدیریت امور دانشجویان شاهدوایثارگر دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1401/6/29 | 
دانشجوی گرامی سلام، ضمن عرض تبریک قبولی شما در دانشگاه علوم پزشکی گلستان، درصورتی که جزو جامعه هدف مدیریت امور دانشجویان شاهدوایثارگر به شرح ذیل می باشید(در کلیه مقاطع و رشته های تحصیلی) می توانید بصورت غیرحضوری از اینجا و یا مراجعه حضوری به دفتر مدیریت امور دانشجویان شاهدوایثارگر دانشگاه نسبت به ثبت نام و تشکیل پرونده اقدام نمایید.

دانشجویان شاهد و ایثارگر تحت پوشش(جامعه هدف):
شخص ایثارگر: شامل:رزمنده،جانباز و آزاده
بستگان ایثارگران شامل: پدر، مادر، همسر و فرزندان شهید/ همسر و فرزندان آزادگان/ همسر و فرزندان جانبازان با حداقل۲۵% جانبازی.

 توجه:
۱- درحال حاضر، فرزندان گرامی جانبازان زیر ۲۵% و فرزندان گرامی رزمندگان جزو جامعه هدف نمی باشند و نیازی به ثبت نام و تشکیل پرونده نمی باشد. این عزیزان درصورتیکه دانشجوی شهریه پرداز می باشند جهت برخورداری از تخفیفات قانونی شهریه تحصیلی می توانند مستندات ایثارگری خودرا به دانشکده مربوطه ارائه نمایند.
۲- دانشجویان جامعه هدف، درصورتی که متقاضی انتقال به نزدیک ترین دانشگاه به محل سکونت خانواده می باشند، بلافاصله پس از ثبت نام در دانشگاه و اخذ شماره دانشجویی می توانند از اینجا نسبت به ثبت و ارسال تقاضای خود (صرفاً بصورت غیرحضوری) اقدام نمایید.
۳- دانشجویان شاهدوایثارگری که جزو جامعه هدف و شهریه پرداز می باشند، برای دریافت معرفینامه بهره مندی از کمک هزینه شهریه تحصیلی و ارائه به واحد پردیس بین الملل، به دفتر ستادشاهدوایثارگر دانشگاه مراجعه نمایند.

برای مشاهده آدرس مدیریت امور دانشجویان شاهدوایثارگر دانشگاه اینجا را کلیک نمایید.

دفعات مشاهده: 162 بار   |   دفعات چاپ: 37 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA