پیام خود را بنویسید

اخبار : پایش تیم دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بیمارستان شهدای ۱۲ دی و بیمارستان برزویه گنبد کاووس

 | تاریخ ارسال: 1401/6/16 | 

به گزارش مفدا گلستان ، تیم پایش فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با حضور دکتر معصومه محمد رحیمی مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه به همراه کارشناسان فرهنگی معاونت ، از بیمارستان شهدای ۱۲ دی و بیمارستان برزویه گنبد کاووس بازدید کردند .

در حاشیه این بازدید ، طی جلسه ای دکتر معصومه محمد رحیمی در جمع مسئولین بیمارستان برزویه گنبد کاووس ضمن سپاس و قدر دانی از آنان به تشریح برنامه های تیم پایش در مراکز درمانی پرداخت و هدف ازین فعالیت فرهنگی را ارتقا سطح آگاهی و اطلاع رسانی کارکنان و مسئولین مراکز درمانی از برنامه های فرهنگی دانست . وی در این نشست نیز پیرامون حقوق خدمت گیرنده ، منشور حقوقی بیمار و ... سخنانی را مطرح کرد و گفت : در مراکز درمانی این چنینی نیاز های خدمت گیرنده با مراکز دولتی متفاوت است که این موضوع را باید در نظر بگیریم .

پس ازاین نشست از قسمتهای مختلف این دو بیمارستان نظیر بخشهای داخلی ،رادیولوزی،سونوگرافی،آزمایشگاه،نمازخانه و سرویس های بهداشتی،بخش زنان و نوزادان و ... توسط کارشناسان مربوطه بازدید به عمل آمد و سپس کارشناسان طی نشستی با مسئولین بیمارستان های مذکور به ارائه نتایج پایش و بررسی و تبادل نظر پیرامون مشکلات و چالشهای موجود پرداختند .





CAPTCHA
دفعات مشاهده: 235 بار   |   دفعات چاپ: 35 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت فرهنگی و دانشجویی می باشد.