پیام خود را بنویسید

اخبار : ❇️آئین نکوداشت خیرین نیک اندیش شهر سرخنکلاته

 | تاریخ ارسال: 1401/6/15 | 

آئین نکوداشت خیرین نیک اندیش شهر سرخنکلاته با حضور دکتر ایروانی مشاور بهداشت و درمان ریاست دانشگاه، دکتر شبیهی معاونت بهداشتی، دکتر زارع ریاست مرکز بهداشت شهرستان و مسئولین شهر سرخنکلاته در شهر سرخنکلاته برگزار شد.
✳️دکتر زارع ؛در ابتدا ضمن خیر مقدم خدمت مدعوین و همچنین تقدیر و تشکر از خیرین نیک اندیش شهر که در ساخت، تکمیل و تجهیز مرکز خدمات جامع سلامت کمک کرده بودند گفتند؛ کار خیرین وسیله تقرب به سوی خداست که امری خداگونه و انفاقات مالی نقش مهمی در این مسیر دارد.
✳️درادامه این مراسم دکتر شبیهی معاونت بهداشتی،از آثار و برکات انفاق و صدقات گفتند؛ آثار انفاق تنها درپاداش‌ها و ثواب های اخروی خلاصه نمی شود بلکه در همین دنیا نیز برکات شامل حال انسان می شود.
✳️همچنین امام جمعه بخش بهاران و نماینده شورای شهر سرخنکلاته نیز ضمن ابراز رضایت از فعالیت مرکز بهداشت شهرستان و مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهری سرخنکلاته و تشکر از مسئولین دانشگاه مخصوصاً ریاست محترم دانشگاه خواستار افزایش دامنه خدمات این مرکز شدند.
✳️در پایان از طرف مرکز بهداشت شهرستان گرگان به رسم ادب و احترام از خیرین شهر سرخنکلاته با اهداء لوح سپاس، تندیس وشاخ گل  تجلیل به عمل آمد.


دفعات مشاهده: 195 بار   |   دفعات چاپ: 45 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مرکز بهداشت گرگان می باشد.