آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
پیام خود را بنویسید
ارسال به ایمیل
یکشنبه 26 مرداد 1404
صفحه اصلی
دستیار تخصصی
دستیار تخصصی
درباره دانشکده
تاریخچه دانشکده
چشم انداز، رسالت، ارزشها
برنامه استراتژیک
برنامه عملیاتی
مقاطع و رشته های دانشکده
تشکیلات
حوزه ریاست
معاونت ها
آموزش
پژوهش
دستیار تخصصی
EDO
معاونت مالی اداری
مرکز مهارتهای بالینی
دایره امتحانات
تحصیلات تکمیلی
شوراها
شورای آموزشی دانشکده
کمیته اجرایی آزمون
کمیته آموزش
شورای معاونین و مدیران
کمیته اعتبار بخشی
کمیته ایمنی زیستی
کمیته منتخب ارتقاء اعضای هیات علمی
کمیته بازنگری ساختار حاکمیتی و پایش
مدیریت مخاطرات
شورای پژوهشی دانشکده
کمیته تحقیقات دانشجویی
شورای EDOدانشکده
کمیته آموزش مجازی
کمیته ارزشیابی استاد
کمیته ارزیابی برنامه
کمیته برنامه ریزی درسی
کمیته علمی ارزیابی فراگیر
گروه های آموزشی
علوم پایه
بالینی
شرح وظایف مدیرگروه ها
اعضای هیات علمی
تعداد دانشجویان و فارغ التحصیلان
امور فرهنگی (دانشجویان ، کارکنان)
تماس با ما
راهنمای ثبت درخواست دانشجویی
دانشکده پزشکی گرگان
اعتباربخشی رشته های علوم پایه پزشکی
اعتباربخشی رشته های علوم پایه پزشکی : علوم پایه
| تاریخ ارسال: 1401/6/15 |
کمیته اعتباربخشی رشته های علوم پایه پزشکی:
رئیس دانشکده
معاون علوم پایه، تحصیلات تکمیلی و پژوهشی دانشکده
مسئول واحد
E.D.O
دانشکده
دبیر کمیته اعتباربخشی رشته های علوم پایه
پزشکی
مسئول آموزش دانشکده
مدیران گروه های رشته های علوم پایه
پزشکی
نمایندگان اعضای هیآت علمی دانشکده
نمایندگان فراگیران دانشکده
نمایندگان دانش آموختگان دانشکده
شرح وظایف:
تعیین مسئولین حوزه های مورد ارزیابی
ارائه گزارش فعالیت های انجام گرفته درخصوص اعتباربخشی رشته های علوم پایه پزشکی دانشکده
تشکیل جلسات مستمر، احصا و تعیین نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و تهدیدات رشته های علوم پایه پزشکی دانشکده
تعامل با کمیته اعتبار بخشی دانشکده و مسئولین و اعضای کارگروه بسته های طرح تحول دانشگاه در راستای اعتباربخشی
تعامل و همکاری با ارزیابان بیرونی و کارشناسان وزارت
استانداردها و راهنمای ارزیابی:
*
آیین نامه اعتباربخشی دورههای آموزشی رشتههای علوم پایه پزشکی
*
راهنمای اعتباربخشی درونی - علوم پایه
پزشکی
Estandard_Sanje_Payeh
* صورتجلسات اعتباربخشی رشته های علوم پایه پزشکی
سایر مطالب این بخش
|
نسخه قابل چاپ
|
ارسال به دوستان
|
دفعات مشاهده: 1079 بار |
دفعات چاپ: 125 بار
| دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر