اخبار : همایش روز ملی تشکلها و دستاوردهای سازمانهای مردم نهاد استان گلستان در سالن شهید رجایی استانداری گلستان برگزار شد.

 | تاریخ ارسال: 1401/6/6 | 
همایش روز ملی تشکلها و دستاوردهای سازمانهای مردم نهاد استان گلستان در سالن شهید رجایی استانداری گلستان برگزار شد.
سید علی مهاجرمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت یکی از حلقه های میانی و کارسازی مردم  تشکل ها و سازمان های مردم نهاد هستند
وی اظهار داشت: در قشر و تشکل های مردم نهاد سرمایه دار، متخصص با نیروی کار جوان و با انگیزه برای خدمت رسانی تلاش می کنند و این مهم جای تقدیر دارد.
وی بیان کرد: توسعه اجتماعی با سنگ بنای مشارکت مردمی محقق شده و نقش مفید و موثری در مواظبت ها، مراقبت ها و جهاد امیدافرینی جامعه دارند.  
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: از جمله  اهدف تشکل ها و مشارکت های مردمی پرورش مدیر در تمام سطوح، ارتقا فرهنگ عمومی، حمایت از آثار باستانی، محیط زیست، آداب و سنن است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان هم در این همایش گفت: بیش از ۷۰۰ تشکل و سازمان مردم نهاد در گلستان مشغول فعالیت بوده و با برنامه هدفمند در حوزه مغزافزاری کار تلاش می کنند.
 فرهاد سمیعی افزود: یکی از موضوعات ضروری بحث توانمندسازی مجموعه های مردم نهاد با برنامه های آموزشی مختلف برای ارتقای سطح آنهاست.
وی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه هایی با محوریت تشکل ها با آورده های بکری ذهنی در دستور کار و برنامه ریزی است  و برای اطلاع رسانی و حفظ ارتباط دوسویه، سامانه اطلاع رسانی شکل گرفته است.
وی بیان کرد: برنامه اجرایی و تاکیدی استاندار کاهش دغدغه های حوزه اجتماعی است که استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در این مهم مشهود بوده و کاهش آسیب ها و افزایش امیدآفرینی و نشاط به ظرفیت فکری و اجرایی تشکل های مردم نهاد نیاز دارد.
لازم به ذکر است در این مراسم که با برپایی غرفه در لابی استانداری گلستان توسط سمن های حوزه سلامت همراه بود، مورد بازدید مهاجرمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان وسمیعی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان قرار گرفت، همچنین در این مراسم میرداروطن رییس اداره سازمان های مردم نهادوخیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی گلستان به همراه کارشناسان اداره سازمانهای مردم نهاد دانشگاه وسمن های حوزه سلامت حضور داشتند که در پایان این مراسم اززحمات و  تلاشهای سمن های حوزه سلامت تقدیر و تشکر بعمل آمد.


دفعات مشاهده: 281 بار   |   دفعات چاپ: 68 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

اهداف اداره سمن ها

این اداره با هدف مشارکت سمن ها و موسسات خیریه جهت آگاهی و سطح سواد سلامت جامعه تلاش می کند

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه می باشد .

طراحی و برنامه نویسی : مدیریت آمار و فناوری دانشگاه