پیام خود را بنویسید

اخبار : جشن بزرگ ازدواج دانشجویی"وصال" دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1401/4/21 | 

به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی ،جشن بزرگ "وصال" دانشگاه علوم پزشکی گلستان روز دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با حضور سرپرست دانشگاه ،معاونین،کارکنان و جمعی از زوجهای دانشجو در سالن آمفی تئاتر مجموعه فلسفی دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم پس از آیاتی چن از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران ، دکتر صادقعلی عظیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ضمن خیر مقدم به حاضرین در این مراسم عید سعید قربان را تبریک گفت و با اشاره به فرارسیدن عید غدیر و ایام ولایت گفت : افتخار می کنیم که از پیروان دین و آیینی هستیم که ابلاغ امامت را بعنوان تکمیل کننده رسالت پیامبرش قرار داده است . وی همچنین مطالبی را پیرامون هفته ازدواج مطرح کرد و خاطر نشان نمود : برنامه های هفته ازدواج حرکتی نمادین جهت سهل گیری بسیاری از افرادی است که با سخت گیری های بیجا مانع ازدواج جوانان هستند .

همچنین حجت الاسلام زارع ازدواج را نوعی هویت بخشی به انسان دانست و گفت؛ ازدواج امر خطیری است که باید از همان اول مقدمات و سنگ بنای یک زندگی با آرامش را فرهام کنیم در غیر اینصورت نخواهیم توانست از پس مسئولتی که بر عهده ماگذاشته شده است را برآییم . وی عاطفه ، محبت و حفظ اقتدار برای مرد از سوی زن را از جمله اصلی تریم نیاز های بین زن و مرد عنوان کرد .

گفتنی است این مراسم با پخش کلیپهای مناسبتی و اجرای برنامه استند آپ کمدی توسط حسن نائینی و اجرای سرود توسط گروه رضوان ادامه یافت و سپس مراسم عقد نمادین دو تن از دانشجویان دانشگاه برگزار گردید و هدایایی توسط سرپرست دانشگاه به آنان اهدا شد .

قابل ذکر است به زوج های جوان شرکت کننده در این مراسم تسهیلات ازدواج و کارت هدیه اهداگردید.

درپایان این مراسم از تمامی مدعوین به صرف ناهار پذیرایی به عمل آمد .




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 407 بار   |   دفعات چاپ: 36 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت فرهنگی و دانشجویی می باشد.