پیام خود را بنویسید

اخبار : نشست هم اندیشی و برنامه ریزی اردوی جهادی مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان آق قلا برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1401/4/13 | 

به گزارش مفدا گلستان، نشست ستاد اردوها و فعالیت های جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با حضور دکتر دوجی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آق قلا، دکتر معصومه محمدرحیمی مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه و اعضای ستاد اردوها و فعالیت های جهادی، روز شنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱ با هدف برنامه ریزی فعالیت های جهادی و تدوین و تشریح اهداف فعالیت ها در محل شبکه بهداشت شهرستان آق قلا برگزار شد.

دکتر دوجی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آق قلا در این جلسه ضمن قدردانی از برگزار کنندگان فعالیت های جهادی، بر لزوم خدمت رسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شهرستان آق قلا تاکید کرد. وی در ادامه با اشاره بر لزوم تهیه تجهیزات و هماهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی با حوزه معاونت بهداشتی در راستای شناسایی نیازهای بهداشتی در سطح هر منطقه افزود: تمامی نیازها و تجهیزات جهت برگزاری اردوهای جهادی در سطح منطقه باید بررسی شود تا تجهیزات لازم تهیه و روند برگزاری اردوها تسهیل گردد.

دکتر معصومه محمدرحیمی مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه در این نشست گفت: با توجه به نیازهای مناطق محروم و کم برخوردار و با بررسی و کارشناسی توسط عوامل مربوطه که انجام خواهد شد، ارائه خدماتی تخصصی از قبیل زنان، داخلی، اطفال، روان و مغز و اعصاب می تواند در اولویت کار قرارگیرد و مراجعه کنندگانی که نیازمند واقعی به پزشکانی در حوزه زنان هستند به متخصصین جهادی ما در شهرستان گرگان ارجاع داده شوند. وی پیرامون تامین داروها افزود:هماهنگی ها لازم جهت تامین دارو با معاونت غذا و دارو انجام خواهد گرفت.

در پایان اعضاحاضر در جلسه، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را جهت هر چه بهتر برگزار شدن اردوی جهادی بیان نموده و به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 

نشست هم اندیشی و برنامه ریزی اردوی جهادی مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان آق قلا برگزار شد

نشست هم اندیشی و برنامه ریزی اردوی جهادی مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان آق قلا برگزار شد

نشست هم اندیشی و برنامه ریزی اردوی جهادی مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان آق قلا برگزار شد




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 283 بار   |   دفعات چاپ: 49 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت فرهنگی و دانشجویی می باشد.