پیام خود را بنویسید

اخبار : دکتر زارع رئیس مرکز بهداشت شهرستان گرگان به مناسبت روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی :شما مکمل امر تشخیص و درمان در امر پزشکی در حوزه سلامت هست

 | تاریخ ارسال: 1401/3/10 | 


به مناسبت  ۳۰ فروردین از سال گرد گرامی‌داشت دانشمند فرزانه‌ی ایرانی، سید اسماعیل جرجانی، بنیانگذار و پدر علوم آزمایشگاهی، به عنوان روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی تعیین شد تا بهانه‌ای باشد که از زحمات و تلاش‌های مردان و زنان سپیدپوش عرصه‌ی سلامت تقدیر شود.

به مناسبت این روز فرخنده دکتر زارع رییس مرکز بهداشت شهرستان گرگان امروز صبح از  بخش آزمایشگاه این مرکز و پایگاه الغدیر بازدید به عمل آورد.

وی در این مرکز ضمن بازدید از بخش آزمایشگاه با کارکنان و کارشناسان آن دیدار و گفتگو کرد.

دکتر زارع عنوان کرد: ضمن تبریک سال نو و ارزوی سالی امن و آرام و سلامتی برای همکاران گرامی،و تبریک حلول ماه مبارک رمضان، انشاالله طاعات و عبادات شما مورد قبول درگاه حق واقع بشود.

رئیس مرکز بهداشت گرگان خاطر نشانکرد:شما مکمل امر تشخیص و درمان در امر پزشکی و در حوزه سلامت هستید. وجود آزمایشگاه و شما عزیزان لازمه تشخیص بیماری و رفع شبهه و تسریع در تشخیص پزشکان است که جایگاه مهم و رفیع شما را نشان میدهد.

وی افزود: ازمایشگاهی  پیشرفته و بهتر نیست که دستگاههای بیشتر و پیشرفته تری داشته باشد بلکه آزمایشگاهی قابل اطمینان و و بهتر است که افراد توانمند و معتمدی داشته باشد و حساسیت را در کارشان اعمال بکنند.

دکتر زارع تاکید کرد:در بحث کرونا در قسمت تشخیص بیماری نقش بسیار مهم و حساسی را دارید و در راه اعتلای سلامت جامعه همواره می کوشید به ویژه در این روزهای سخت و حساس مبارزه با کرونا که جامعه شریف علوم آزمایشگاهی  دوشادوش کادر درمان در جهت درمان و بهبودی بیماران صادقانه تلاش میکند

وی افزود:فلسفه ما این است که صدای عمل از هر فریادی بلندتر است و این مناسبت ها فرصتی است که بیایم خدمات شمارا  بیان کنیم و صدای عمل شما را بشنویم.

 در این نشست دکتر علیجان تبرایی مسئول فنی آزمایشگاه به نمایندگی از کادرآزمایشگاه گفت:ضمن تبریک روزآزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی ازخدمت تمامی همکاران محترم و زحنتکش ،تشکر می کنیم و ازحتاب دکتر زارع رئیس مرکز بهداشت شهرستان بابت بازدید و گرامیداشت این روز تشکر نی کنیم  وایشان جزو صف مقدم سلامت جامعه هستند و به ضرورت و ارزش  آزمایشگاه برای حوزه سلامت جامعه اشراف دارند و توجه شان به ابعاد مختلف است و همه تلاششان را به این سمت بردند که آزمایشگاه را تقویت بکنند که مجموعه آزمایشگاهی قوی تر و پربار تر، بتواند خدمات بیبشترو بهتر را ارائه کند.

در انتها این مراسم با تجلیل از زحمات و فداکاریهای نیروهای آزمایشگاهی با اهدای  لوح تقدیر و شاخه گل به همراه هدیه مراسم پایان یافت.

انتهای پیام



دفعات مشاهده: 964 بار   |   دفعات چاپ: 336 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مرکز بهداشت گرگان می باشد.