پیام خود را بنویسید

پایگاه خبری و اطلاع رسانی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان

اخبار سایت : سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه در پیامی هفته ملی جمعیت را تبریک گفت

 | تاریخ ارسال: 1401/2/26 | 
دکتر موسی الرضا شبیهی سرپرست معاونت  بهداشتی دانشگاه  و رئیس مرکز بهداشت استان  در پیامی هفته ملی جمعیت را تبریک گفته و خواستار مشارکت کلیه دستگاهها در رفع بحران پیری جمعیت شدند .
متن پیام به شرح ذیل می باشد :
  جمعیت جوان و سرمایه انسانی به عنوان یکی از مهمترین ارکان موثر بر توسعه هر کشور از اهمیت خاصی برخوردار بوده و بستر خلاقیت و پویایی در ابعاد مختلف توسعه اقتصادی- اجتماعی را برای آن کشور فراهم می نماید. در سال های اخیر، با توجه به تغییر و تحولات جمعیت در کشور، مقام معظم رهبری در این خصوص "سیاست های کلی جمعیت" (۳۰ اردیبهشت، ۱۳۹۳) را ابلاغ نمودند.
خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری مد ظله العالی و ابلاغ سیاست های کلی جمعیت در ۱۴ بند از سوی معظم له، به همه دستگاه ها بر ضرورت هماهنگی و تقسیم کار بین ارکان نظام و دستگاه های ذیربط برای اجرای دقیق، سریع و قوی این سیاست ها و رصد مستمر وگزارش نتایج اجرای آنها، تاکید گردیده  و از همان سال  هفته ملی جمعیت تعیین و ۳۰ اردیبهشت ماه روز ملی جمعیت نامگذاری گردید . لذا اکنون که در آستانه هفته ملی جمعیت(۲۴ لغایت ۳۰ اردیبهشت) قرار داریم اینجانب ضمن  گرامیداشت این هفته  ، تشریک مساعی کلیه مدیران ارشد و دستگاهها را در تحقق اهداف مرتبط با افزایش جمعیت خواستارم .
ایشان همچنین  اعلام نمودند که به همین مناسبت ، برنامه ها و فعالیتهای متعددی در حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه طراحی گردیده و دردست اجرا قرار دارد که در طول هفته اطلاع رسانی خواهد شد.


دفعات مشاهده: 302 بار   |   دفعات چاپ: 56 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


تمام حقوق این سایت متعلق به معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان است