پیام خود را بنویسید

اخبار : اردوی فرهنگی، ورزشی پارک جنگلی النگدره ویژه دانشجویان دختر برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1401/1/24 | 

به گزارش مفدا، دانشجویان دختر دانشگاه روز دوشنبه مورخ ۲۲فروردین ماه  به اردوی فرهنگی، ورزشی پارک جنگلی النگدره اعزام شدند. این اردو تفریحی در راستای ایجاد شور ونشاط پر کردن اوقات فراغت دانشجویان انجام شد و دانشجویان از طبیعت زیبای منطقه بهره مند شدند.

در این برنامه، کارگاهی با حضور دکتر عمید، روانشناس دفتر مشاوره و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد. وی در این کارگاه، در راستای علم آموزی تصریح کرد:یکی از آثارتحصیل و علم آموزی ارتقای منزلت، پایگاه و جایگاه اجتماعی است و این در حقیقت یک مساله جهانی است. کارشناس مشاوره در ادامه با بیان آیه هل یستوی الذین یعلمون والذین لایعلمون گفت: قرآن اشاره دارد به اینکه آیا کسانی که نمی دانند با کسانی که می دانند مساوی هستند؟

وی از تحصیلات، نوع شغل و درآمد به عنوان شاخصه های جهانی، ارتقای جایگاه و منزلت اجتماعی، همچنین فرهنگ سازی و کسب دستاوردهای مادی وغیرمادی، نوآوری و شکوفاکردن استعدادها، پرورش سیاسی دانشجویان از کارکردهای دانشگاه نام برد.

گفتنی است از بخش های این اردو برپایی مسابقات ورزشی بود که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت و فضای شادی برای دانشجویان فراهم شد و در پایان مسابقات، جوائزی به برندگان اهداء شد.

این اردو که با استقبال خوب دانشجویان برگزارشده بود پس از صرف افطار به پایان رسید.




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 701 بار   |   دفعات چاپ: 191 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت فرهنگی و دانشجویی می باشد.