پیام خود را بنویسید

اخبار : نشست فرماندر ویژه گنبد با مسئولین حراست ادارات با موضوع واکسیناسیون

 | تاریخ ارسال: 1401/1/8 | 

 مهدی دهرویه سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس صبح روز دوشنبه مورخ هشتم فروردین ماه با همراهی مدیر شبکه بهداشت و درمان و رییس مرکز بهداشت گنبد با مسئولین حراست ادارات شهرستان گنبد کاووس دیدار کرد.
دکتر بدیعی مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبد کاووس ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو به حاضرین جلسه در خصوص وضعیت بیماری کووید-۱۹ در شهرستان پرداخت و گفت: در حال حاضر وضعیت بستری روزانه در بیمارستان های گنبد یک حالت تقریبا ثابت هست ولی یکی دو روز هست که روند صعودی پیدا کرده است.
وی گفت دو نکته در بحث واکسیناسیون خیلی مهم است اول تعداد نفرات واکسن زده و  دو م تعداد واکسن هایی که بموقع زده شده
مدیر شبکه بهداشت گنبد افزود : علاوه بر زدن واکسن، بموقع زدن آن نیز برای ایجاد ایمنی مهم می باشد.
وی گفت میانگین وضعیت واکسیناسیون نوبت سوم کارکنان ادارات شهرستان باید به بالای ۹۵درصد برسد.
در ادامه دکتر پالیده رییس مرکز بهداشت گنبد نیز ضمن تبریک سال نو و قدردانی از فرماندار ویژه شهرستان بابت هماهنگی جلسه ، خلاصه ای از وضعیت واکسیناسیون در سطح شهرستان و ادارات را تشریح کرد .
وی گفت در پیک ششم  ۶۰ تا ۷۰ درصد افرادی که در بیمارستان بستری شدند واکسن دریافت نکرده بودند که این موضوع اهمیت زدن بموقع واکسن را نشان می دهد. دکتر پالیده افزود  در پیک ششم تاکنون تعداد افراد بستری شده که سه نوبت واکسن دریافت کرده بودند  حتی از تعداد انگشتان یک دست هم کمتر بوده است و افرادی هم که بستری شدند دارای بیماری زمینه ای و سن بالا بودند، پس نیاز هست که مردم سه نوبت واکسن خود را کامل بکنند. وی با اشاره به این مطلب که در پیک های گذشته در گنبد دو پیک در ماههای تیر و مرداد اتفاق افتاده گفت: گنبد خاطره ی خوبی از ماههای تیر و مرداد ندارد و ما خیلی از عزیزانمان را به خاطر اپیدمی کرونا در این دو ماه از دست دادیم. بنابراین نیاز هست شهروندان به اهمیت واکسیناسیون نوبت سوم توجه نمایند تا خاطره تلخ سال های گذشته اتفاق نیفتد.
وی گفت امروز که دوشنبه هشتم فروردین ماه هست، ۱۶ نفر افزایش پذیرش داشتیم که یکی دو روز وضعیت بستری ما در شهرستان صعودی بوده است.
وی با اشاره به واکسیناسیون اصناف اضافه کرد که بازرسین ما با حضور در اصناف به رویت کارت واکسن اقدام و در صورت تکمیل نبودن وضعیت ، ۲۴ ساعت مهلت میدهند تا واکسیناسیون کامل گردد.
در ادامه در صورت عدم اقدام، به تعزیرات معرفی خواهند شد. سپس در آخرین مرحله در صورت عدم همکاری،  واحد مورد نظر پملپ خواهد شد

سپس مهدی دهرویه سرپرست فرمانداری ویژه گنبد با عرض خیر مقدم و تبریک سال نو به مسئولین حراست ادارات شهرستان و قدردانی از مسئولین بهداشت و درمان شهرستان بابت تلاش های وافر در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی علی الخصوص در دوران اپیدمی کرونا گفت: در بحث مهار بیماری کرونا حساسیت موضوع بالا هست بطوری که شخص استاندار در تمامی جلسات ستاد کرونا حضور داشته و جلسات تا ۳ ساعت و بیشتر طول می کشد و جناب دکتر زنگانه با جزئیات تمام وضعیت بیماری، اقدامات دستگاههای اجرایی، وضعیت پوشش واکسیناسیون را بصورت دقیق بررسی و رصد می نمایند.
وی در بحث ارائه خدمت به شهروندان توسط ادارات گفت : وقتی ارباب رجوعی به یک اداره ای مراجعه می کند و خدمت مورد نظر را نمی گیرد و به فرمانداری مراجعه می کند این یک امتیاز منفی برای آن اداره و رییس آن سازمان محسوب می شود که چرا خدمتی را که باید ارائه بدهد به هر دلیلی انجام نداده و کار به جایی رسیده که آن شهروند به فرمانداری مراجعه می کند و همچنین اگر شخصی بخاطر عدم دریافت یک خدمت در یکی از دستگاههای شهرستان و پس از مراجعه به فرمانداری به استان مراجعه می کند این یک امتیاز منفی برای شخص بنده هست که آن خدمتی که شایسته یک شهروند محترم می باشد را نتوانستیم ارائه نماییم . بنابراین از مسئولین حراست دستگاهها انتظار هست که به این موضوع توجه نمایند  تا کیفیت خدمات دهی  به مردم عزیز در ادارات در شان آنان باشد.
وی افزود اگر ارباب رجوع حتی خدمت را نگرفت، حداقل با برخورد مناسب و محترمانه می توانیم رضایت مندی را در آنها بوجود بیاوریم
مهدی دهرویه گفت : در حال حاضر ارزیابی عملکرد روسای ادارات و حراست ادارات، پوشش واکسیناسیون است  و اصلا قابل قبول نمی باشد که رییس اداره نسبت به این موضوع بی تفاوت باشد 
سرپرست فرمانداری ویژه گنبد گفت: با استرس نمی توان در برابر کرونا زندگی کرد ولی باید با دغدغه کرونا زندگی بکنیم چون فعلا کرونا جزئی از زندگی شده  و حتما نسبت به واکسیناسیون اقدام نماییم.
مهدی دهرویه اضافه کرد : ویروس زنده کرونا در همه جا ، در اطراف ما ، ما را تهدید می کند آن وقت ما از واکسن که ویروس ضعیف شده یا کشته شده است حراس داریم
وی گفت : زدن واکسن اصلا مسئله فردی نیست و کسی که واکسن نمی زند با آلودگی خود شاید چندین نفر را مبتلا بکند و خارج از اراده خود شخص است.
ایشان خاطر نشان کرد که برای هر کاری ابتدا خودمان باید عامل باشیم تا از مردم بخواهیم که آن کار را انجام بدهند. پس باید با جدیت بیشتری وضعیت را دنبال بکنیم 
وی در پایان گفت یک هفته دیگر وضعیت واکسیناسیون تمامی ادارات بررسی خواهد شد،  در این مدت وضعیت را تببین بکنید یا رو در رو با کارمند صحبت نماید و اگر نیازبود اعمال قانون بکنید 
مهدی دهرویه افزود این موضوع دینی بر گردن ما هست و اول خودمان باید به یقین برسیم  و سپس مردم را متقاعد نماییم.



 


دفعات مشاهده: 566 بار   |   دفعات چاپ: 52 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA



ورود کاربران

آمار بازدید

  • كل کاربران ثبت شده: 5919 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 740 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 1548656 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 120468 بازدید