پیام خود را بنویسید

آیین نامه ها و دستورالعمل ها : حفظ حریم خصوصی

 | تاریخ ارسال: 1400/12/18 | 
حریم خصوصی
 
 
حریم خصوصی تمام کاربران برای دانشگاه علوم پزشکی مهم است. این اعلامیهٔ حریم خصوصی توضیح می‌دهد که این دانشگاه چه اطلاعاتی را در مورد کاربران جمع‌آوری می‌کند و چگونه از آن‌ها استفاده می‌شود. توصیه می‌کنیم مطالب این قسمت را مطالعه کنید و اگر در زمینۀ موضوع خاصی به اطلاعات بیشتری احساس نیاز کردید، با بخش «تماس با ما» ارتباط برقرار کنید. 
 
 اطلاعات شخصی که جمع‌آوری می‌کنیم
دانشگاه علوم پزشکی گلستان مجموعه اطلاعاتی را جمع‌آوری می‌کند تا خدمات و سرویس‌های خود را به طور کارآمد به‌روزرسانی و عرضه کند. تمام هدف دانشگاه علوم پزشکی گلستان، ایجاد حس بهترین تجربۀ استفاده از خدمات آنلاین برای شماست. برخی از این اطلاعات را شما به طور مستقیم به دانشگاه علوم پزشکی گلستان می‌دهید؛ شامل تاریخ ایجاد حساب، نام کاربری، شمارۀ تلفن، کد ملی، آدرس و شمارۀ تلفن همراه. همچنین با تکمیل پروفایل شخصی اطلاعات کامل‌تری به ما می‌دهید. با ثبت نحوۀ تعامل شما با سرویس‌های دانشگاه علوم پزشکی گلستان، مثلاً استفاده از تکنولوژی مانند کوکی‌ها و دریافت گزارش‌های خطا و داده‌هایی در ارتباط با استفاده از نرم‌افزار در حال اجرا بر روی سیستم سخت‌افزاری، به بخش دیگری از اطلاعات دسترسی پیدا می‌کنیم. تمام وب‌سایت‌های موجود در اینترنت این اطلاعات را دریافت می‌کنند و ما هیچ اطلاعات اضافۀ دیگری را جمع‌آوری نمی‌کنیم.
اطلاعاتی را از اشخاص ثالث نیز دریافت می‌کنیم و از این داده‌ها، بر اساس شیوه‌های مندرج در این اعلامیه و همچنین هرگونه محدودیت اضافی اعمال‌شده توسط منبع داده، محافظت می‌کنیم. منابع شخص ثالث طی زمان تغییر می‌کنند، اما به طور کلی شامل این موارد هستند:
  • شبکه‌های اجتماعی، در زمانی که در یک یا چندین شبکه به دانشگاه علوم پزشکی گلستان امکان دسترسی به داده‌های خود را می‌دهید.
  • ارائه‌دهندگان سرویسی که به ما کمک می‌کنند تا مکان را بر اساس آدرس IP تعیین کنیم و محصولات خاصی را برای منطقۀ جغرافیایی شما سفارشی‌سازی کنیم. می‌توانید اطلاعاتی را که جمع‌آوری می‌کنیم، خودتان انتخاب کنید. وقتی از شما درخواست می‌شود اطلاعات شخصی خود را بدهید، می‌توانید درخواست را رد کنید. اما اگر اطلاعات لازم برای ارائۀ یک سرویس را ندهید، ممکن است نتوانید از برخی قابلیت‌ها یا سرویس‌های نرم‌افزار دانشگاه علوم پزشکی گلستاناستفاده کنید.
اطلاعاتی که جمع‌آوری می‌کنیم به خدمات و محصولات مورد استفادۀ شما بستگی دارد و شامل موارد زیر می‌شود: 
 
نام و اطلاعات تماس
ما نام و نام‌خانوادگی، آدرس ایمیل، شمارۀ تلفن و دیگر اطلاعات تماس مشابه را جمع‌آوری می‌کنیم. 
 
اطلاعات کاربری
رمزهای عبور، نشانه‌های رمز عبور، و اطلاعات امنیتی مشابه را که برای تأیید هویت و دسترسی به حساب به کار می‌روند جمع‌آوری می‌کنیم. 
 
اطلاعات جمعیت‌شناختی
اطلاعاتی مانند سن، جنسیت، کشور و زبان انتخابی شما را جمع‌آوری می‌کنیم. 
 
اطلاعات مربوط به پرداخت
ما اطلاعات ضروری مانند شمارۀ حساب بانکی شما را جمع‌آوری می‌کنیم تا بتوانیم پرداخت به‌ حساب مجریان و پیمانکاران خرد را انجام دهیم. 
 
اطلاعات مکانی
ما اطلاعات مکانی محل زندگی شما را ثبت می‌کنیم. ممکن است این اطلاعات دقیق نباشد، به طور مثال تعیین مکان بر اساس آدرس IP شما یا اطلاعاتی است که با دقت کمتری نشان می‌دهند شما کجا هستید، مثلاً در حد شهر یا کد پستی. 
 
محتوا
در صورت نیاز برای ارائۀ خدمات به شما، محتوای فایل‌ها و ارتباطات شما را جمع‌آوری می‌کنیم. مانند پیام‌هایی که از طریق بخش گفتگو دریافت می‌کنید. نمونه‌هایی از این اطلاعات عبارت‌اند از: محتوای اسناد، عکس‌ها، موسیقی یا ویدیویی که در پونیشا بارگذاری می‌کنید. 
 
چطور از اطلاعات شخصی استفاده می‌کنیم؟
دانشگاه علوم پزشکی گلستان از اطلاعاتی که جمع‌آوری می‌کند برای انجام فعالیت‌های خود و عرضۀ محصولات و سرویس‌هایش (ازجمله بهبود و ارائه خدمات ) استفاده می‌کند. 
 
عرضه و بهبود خدمات
ما از اطلاعات برای عرضه و بهبود محصولات و همین‌طور برای انجام فعالیت‌های کسب‌وکار اصلی خود استفاده می‌کنیم؛ شامل اجرای خدمات، و حفظ و بهبود محصولات، ازجمله ایجاد ویژگی‌های جدید، و تحقیق و عرضۀ خدمات پشتیبانی. چند نمونه از موارد استفاده از اطلاعات بدین قرار است: 
  • عرضۀ خدمات: ما از اطلاعات برای انجام تراکنش‌های شما با ما و عرضۀ خدمات به شما استفاده می‌کنیم. معمولاً این محصولات شامل ویژگی‌های شخصی‌سازی‌شده و پیشنهادهایی است که بهره‌وری را افزایش می‌دهند و بر اساس داده‌هایی که دربارۀ فعالیت‌ها، علایق و مکان شما دارند، به صورت خودکار تجربه‌های محصول را طراحی می‌کنند.
  • پشتیبانی مشتری: ما از اطلاعات برای تشخیص مشکلات و عرضۀ خدمات پشتیبانی به مشتری استفاده می‌کنیم.
  • بهبود محصول: اطلاعات را برای بهبود مداوم خدمات خود و افزودن ویژگی‌ها و ابزارهای جدید به کار می‌بریم.
  • امنیت، ایمنی و حل اختلاف: ما از اطلاعات برای حفاظت از امنیت و ایمنی خدمات و مشتریان خود، برای شناسایی و جلوگیری از کلاهبرداری، و حل‌وفصل اختلافات و اجرای موافقت‌نامه‌های خود استفاده می‌کنیم.
  • فعالیت‌های کسب‌وکار: ما این اطلاعات را برای تجزیه‌وتحلیل کلی و جمع‌آوری اطلاعات کسب‌وکار به کار می‌بریم که به ما کمک می‌کنند خدمات خود را اداره کنیم، از آن‌ها محافظت کنیم، آگاهانه تصمیم بگیرم، و دربارۀ عملکرد کسب‌وکار خود گزارش دهیم.
 
 کوکی‌ها و فناوری‌های مشابه
دانشگاه علوم پزشکی گلستان از کوکی‌ها (که فایل‌های متنی کوچکی هستند که در دستگاه شما ذخیره می‌شوند) و فناوری‌های مشابه برای عرضۀ خدمات خود و کمک به جمع‌آوری اطلاعات استفاده می‌کند. متن موجود در کوکی معمولاً دربرگیرندۀ رشته‌ای از اعداد و حروف است که برای شناسایی رایانۀ شما در نظر گرفته شده، ولی می‌تواند شامل سایر اطلاعات نیز باشد. 
 
نحوۀ استفادۀ ما از کوکی‌ها و فناوری‌های مشابه
دانشگاه علوم پزشکی گلستان از کوکی‌ها و فناوری‌های مشابه برای اهداف مختلف استفاده می‌کند، ازجمله:
  • ذخیرۀ تنظیمات برگزیده و تنظیمات شما. تنظیماتی که عملکرد صحیح محصولات ما را فراهم می‌کنند یا تنظیمات برگزیده‌ای که به‌مرور زمان در دستگاه شما ذخیره می‌شوند.
  • تحلیل داده‌ها. از کوکی‌ها و شناسه‌های دیگر برای جمع‌آوری اطلاعات در زمینۀ کاربرد و عملکرد خدمات خود استفاده می‌کنیم. مثلاً، کوکی‌ها در شمردن تعداد بازدیدکنندگان منحصربه‌فرد یک صفحۀ وب یا یک سرویس و جمع‌آوری معلومات آماری دیگر دربارۀ کارکرد محصولات به ما کمک می‎‌کنند.
 

دفعات مشاهده: 2129 بار   |   دفعات چاپ: 96 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مدیریت آمار و فناوری اطلاعات می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه

© 2024 All Rights Reserved | Statistics and Information Technology Management

Designed & Developed by : Yektaweb