بایگانی اخبار : نهمین جلسه وبینار دانستنی های کاربردی حقوقی

 | تاریخ ارسال: 1400/12/18 | 

آموزش همگانیِ حقوق، نیازی است که درباره شیوه آگاهسازی از ابعاد حقوقی مسائل، مهارت و تکنیکهای بهتر ‎‎زیستن در جامعه کنونی سخن میگوید. با اندکی تامل و شاید مراجعه به مراکزی مانند دادگاه ها و یا زندان ها، می توان افراد زیادی را مشاهده کرد که به خاطر عدم اطلاعات کافی نسبت به مسائل حقوقی گرفتار مشکلات بسیار بزرگی می باشند. تجربه نشان میدهد افراد توانمند در این حوزه، مسائل حقوقی خود را بهتر بازشناسی میکنند و ظرفیت بیشتری برای حل آن دارند. این توانمندی چیزی بیش از دانش ابتدایی درباره نظام حقوقی و قوانین جاری است. فرد توانمند حقوقی دارای مهارت‌هایی بهمنظور پیشگیری از بروز مسائل حقوقی و حل سریع و آسان‌تر آنها است. بدین منظور آن فرد قبل، حین و بعد از بروز اتفاقاتِ دارای ابعاد حقوقی، از ظرفیت روانی کافی برای مدیریت آنها برخوردار است. بهعبارت دیگر، شهروندان آگاه به حق و تکلیف خود بهنحو موثرتر و معنادارتری در زندگی اجتماعی مشارکت کرده و زندگی فردی خود را بهتر اداره می کنند.‏ لذا بنظر می رسد آموزش همگانی حقوق، از ضروریات مورد نیاز افراد جامعه باشد.

به همین منظور، کانون بسیج جامعه پزشکی شهید کاویانی دانشگاه با همکاری و مشارکت کارشناسان بسیجی متخصص در این حوزه اقدام به برگزاری سلسله وبینارهای آموزشی تحت عنوان دانستنیهای کاربردی حقوقی نموده است.

 توجه:
۱- باعنایت به کاربردی بودن این آموزشها، صرفاً دوره هایی که منطبق با دوره های مصوب آموزش ضمن خدمت کارکنان باشد دارای گواهی آموزشی می باشد(درصورت داشتن گواهی آموزشی در اطلاع رسانی ها ذکر می گردد). در دوره های دارای گواهی آموزشی، ثبت نام و حضور و غیاب طبق مقررات مربوطه انجام می گردد.
۲- با حمایت و همراهی شما عزیزان، وبینارهای آموزشی کاربردی حقوقی چهارشنبه های هر هفته از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۹:۳۰ برگزار خواهد بود. اطلاع رسانی های لازم از طریق همین صفحه به علاقمندان صورت می گیرد.
۳- از شما درخواست می گردد پیشنهادات و انتقادات خودرا در مورد مباحث، زمان، اساتید، موضوعات حقوقی مورد نیاز و پیشنهادی خود و ... را از طریق لینک ذیل همین صفحه و یا شماره پیامکی ۶۶۰۰۰۱۷۷۴۴ برای ما ارسال فرمایید.

 


آخرین اطلاعیه ها:

نهمین جلسه از این دوره روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۹:۳۰ باموضوع آشنایی با قانون بیمه و تصادفات رانندگی برگزار خواهد شد. همکاران محترم می توانند جهت شرکت در دوره از طریق لینک زیر به صفحه ی وبینار وارد شوند. این جلسه فاقد گواهی آموزشی می باشد.
ورود به صفحه وبینار              ارسال پیشنهادات و سئوالات



 هشتمین جلسه از این دوره روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۹:۳۰ باموضوع آشنایی با خدمات دفاتر خدمات قضایی و شوراهای حل اختلاف برگزار خواهد شد. همکاران محترم می توانند جهت شرکت در دوره از طریق لینک زیر به صفحه ی وبینار وارد شوند. این جلسه فاقد گواهی آموزشی می باشد.
 


هفتمین جلسه از این دوره روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۹:۳۰ باموضوع آشنایی با قانون بیمه و تصادفات برگزار خواهد شد. همکاران محترم می توانند جهت شرکت در دوره از طریق لینک زیر به صفحه ی وبینار وارد شوند. این جلسه فاقد گواهی آموزشی می باشد.


دفعات مشاهده: 1395 بار   |   دفعات چاپ: 53 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA