اموردانشجویان شاهدوایثارگر : قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی ۱۴۰۰ اطلاعیه تشکیل پرونده دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی ۱۴۰۰

 | تاریخ ارسال: 1400/7/12 | 

اطلاعیه تشکیل پرونده دانشجویان شاهد و ایثارگر جدیدالورود (ورودی ۱۴۰۰)
دانشگاه علوم پزشکی گلستان


قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی ۱۴۰۰ :  شخص ایثارگر شامل: رزمنده،جانباز،آزاده / بستگان ایثارگران  شامل: پدر،مادر،همسر و فرزندان شهید، همسر و فرزندان آزادگان، همسر و فرزندان جانبازان با حداقل۲۵% جانبازی (فرزندان جانبازان زیر۲۵% و فرزندان رزمندگان جزو جامعه هدف نمی باشند)

با عرض سلام و تبریک به مناسبت ورود شما عزیزان به سنگر علم و دانش در دانشگاه علوم پزشکی گلستان؛ به استحضار می رساند برابر قوانین و دستورالعملهای خدمات ایثارگران نیاز به ثبت نام و تشکیل پرونده دانشجویان شاهد و ایثارگر جدیدالورود در همه ی مقاطع تحصیلی در واحد ستادشاهدوایثارگر دانشگاه می باشد. با توجه به شرایط ویژه ناشی از بیماری کرونا، ثبت نام برای افرادی که امکان حضور در دانشگاه را ندارند بصورت مجازی و به شرح ذیل انجام می پذیرد.

۱- ابتدا باید در سامانه آموزش(هم آوا) ثبت نام نموده و شماره دانشجویی دریافت نمایید.
۲- با داشتن شماره دانشجویی، اطلاعات خواسته شده در صفحه ی ثبت نام و تشکیل پرونده دانشجویان شاهدوایثارگر را از طریق لینک ذیل همین صفحه تکمیل و مدارک خودرا بارگزاری نمایید.
۳- سپس در سامانه آموزش(هم آوا) از منوی "درخواست عضویت ستادشاهد" درخواست خودرا برای عضویت در ستادشاهد دانشگاه ثبت نمایید.
۴- دانشجویان شاهدوایثارگر پردیس بین الملل پس از تشکیل پرونده مجازی و بررسی و تایید مدارک ایثارگری، امکان استفاده از کمک شهریه تحصیلی معادل شهریه دانشگاه آزاد را خواهند داشت.

توجه: لطفاً قبل از شروع به ورود اطلاعات خود، مدارک خواسته شده ذیل را در پوشه ای فشرده با فرمت zip یا rar به نام دانشجو (حداکثر با حجم ۷مگابایت) آماده نمایید:
۱)تصویر عکس دانشجو
۲)تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه دانشجو
۳)تصویر کارت ملی دانشجو
۴)تصویر مدارک ایثارگری(کارت شناسایی ایثارگر یا معرفی نامه بنیاد شهید یا سایر سازمانهای ذیربط + تصویر کارت ملی ایثارگر)
درصورت بروز مشکل در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴:۳۰ با شماره ۰۱۷۳۱۹۳۲۲۸۷ تماس بگیرید.

اخبارمرتبط: سامانه نقل و انتقال ۵درصد شاهدوایثارگر

ورود به صفحه ثبت نام و تشکیل پرونده ستادشاهدوایثارگر


کلیدواژه ها: شاهد و ایثارگر |

دفعات مشاهده: 1165 بار   |   دفعات چاپ: 81 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA