راهنما : سوالات متداول

 | تاریخ ارسال: 1400/6/10 | 
مشمولان محترم آموزش مداوم لطفا قبل از تماس تلفنی یا مراجعه حضوری
نکات ذیل را مطالعه فرمایید: 
 
فرایند و نحوه درخواست صدور گواهی نهایی (پنج ساله ) یا گواهی  ویژه کرونا  
تمام مراحل صدور گواهی نهایی و یا گواهی فرصت ویژه کرونا بصورت غیر حضوری  بوده و نیاز به مراجعه به دفتر آموزش مداوم و حتی تماس تلفنی نبوده و مطابق فرایند ذیل در اسرع وقت انجام  پذیرفته و شما میتوانید از طریق همین سامانه گواهی صادر شده را دریافت نمایید خواهشمندیم  جهت تسریع در صدور گواهی های فوق از مراجعه حضوری ، تماس تلفنی و ارسال پیامک جدا خوداری فرمایید  شما می توانید با استفاده از سرویس گفتگوی داخلی، بدون حضور فیزیکی در مراکز آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور، درخواست های خود را در خصوص صدور گواهی نهایی پنج ساله،گواهی تمدید ویژه کرونا ارسال نمایید.
 
برای مشاهده جزئیات برنامه 
۱.از مرورگر Internet Explorer نسخه ۸ به بالا استفاده نمایید؛
نکته: در صورتی که از مرورگر Internet Explorer نسخه ۹ استفاده می کنید،لازم است آیکن Compatibility View فعال باشد.
از مرورگر Mozilla Firefox استفاده نمایید؛
۳.از مرورگر Google Chrome استفاده نمایید
 
مواجه شدن با پیغام کد امنیتی اشتباه است :
با وجود وارد کردن صحیح کد امنیتی در سامانه با پیغام "کد امنیتی اشتباه است" مواجه می شوم. برای حل این مشکل  می توانید یکبار بر روی لینک "صفحه اصلی " کلیک نمایید و مجددا اقدام به وارد کردن اطلاعات خود نمایید.
 
مشکلات در خصوص برنامه های سایر دانشگاه ها
برنامه های سایر دانشگاه ها و انجمن های علمی و مراکز برگزارکننده برنامه های آموزش مداوم بر اساس ضوابط و دستورالعمل ها و سیاست های خاص آن مرکز  برنامه های آموزش مداوم را برنامه ریزی و برگزار می نمایند و این دفتر در جریان این ضوابط و نحوه اجرا توسط آن مراکز نبوده و خواهشمندیم با مراجعه به قسمت جزییات هر برنامه با شماره تلفن های درج شده تماس حاصل فرمایید در تمام برنامه ها در جزییات هر برنامه نحوه برگزاری ،سامانه برگزاری ،لینک محل اجرا ،ضوابط صدورگواهی ،و شماره تلفن های آن مرکز درج شده است لذا حتی در صورت تماس با ما (دفتر آموزش مداوم گلستان) در این مورد (برنامه های سایر مراکز ) همین اطلاعات بالا خدمت شما مجددا اعلام می گردد.
 
 
 
اطلاع رسانی تغییرات برنامه (کنسل شدن ،تغیر مکان ، تغییر تاریخ و...)
احتراماً از آن جایی که برخی از کاربران سامانه، اقدام به غیر فعال کردن دریافت پیامک های تبلیغاتی نموده اند و  و یا شماره موبایل وارد شده در سامانه با موبایل مشمولان متفاوت بوده و یا شماره موبایل  افراد تغییر یافته است خواهشمند است در اسرع وقت نسبت به تصحیح شماره موبایل در قسمت پروفایل خود اقدام نمایید. اطلاع رسانی در خصوص تغییرات یا کنسلی برنامه ها از طریق پیامک صورت می پذیرد،  بدیهی است از این تاریخ مسئولیتی متوجه آموزش مداوم در این خصوص نخواهد بود.
 
اطلاعیه مهم : گواهی های رد شده
به استحضار کلیه مشمولین محترم قانون آموزش مداوم که در برنامه های حضوری شرکت میفرمایند میرساند فرآیند رسیدگی به اعتراضات نتیجه حضور و غیاب برنامه ها فقط از طریق ایمیل و یا فاکس درخواست بررسی مجدد  امکانپذیر است  . حداکثر مهلت جهت ثبت اعتراض و ارسال درخواست در مرکز آموزش مداوم گلستان ۱۵ روز  از تاریخ اجرای برنامه می باشد.  بدیهی است به مراجعه و درخواست پس از انقضای مهلت یک  ماهه ترتیب اثری داده نخواهد شد.  
 
 
 
درخواست صدور و تمدید ویژه کرونا 
به منظور ایجاد فرصت مناسب برای تأمین امتیاز لازم و رفع نگرانی مشمولین، به تقاضای مشمولینی که کمبود امتیاز دارند مهلت ارزیابی کارنامه آموزش مداوم ایشان تا پایان سال ۱۴۰۰ تمدید می گردد
تذکر:  افرادی که از فرصت مذکور استفاده می نمایند موظفند در وقت بررسی کارنامه، متوسط ۲۵ امتیاز به ازای هر سال را تأمین نموده باشند.
بدیهی است مشمولینی که در سال جاری از امتیاز لازم برای تمدید پروانه حرفه ­ای خود برخوردارند، می­توانند مطابق روال گذشته برای تمدید پروانه خود اقدام نمایند 
 
 
 
 
نرم افزار های کاربردی جهت وبینار های آموزشی 
راهنمای نصب اپلیکیشن مجازی
لینک دانلود اپلیکیشن مجازی: (آزمون    (https://cmequiz.ir/app
لینک  دانلود نرم افزار ادوب کانکت
  https://cafebazaar.ir/app/air.com.adobe.connectpro
 راهنمای نصب و راه اندازی نرم افزار Adobe connect
 
بررسی صدور گواهی پس از ۱۵ روز از شرکت در برنامه بازآموزی 
به اطلاع کلیه مشمولین میرساند در صورت شرکت در برنامه های آموزش مداوم حداکثر تا ۱۵ روز پس از برگزاری نسبت به چک امتیاز و بررسی گواهی خود اقدام نمایید در غیر اینصورت این دفتر مسئولیتی در این زمینه ندارد.
 
زمان ارسال برنامه ها جهت گرفتن مجوز 

قابل توجه دبیران محترم و رابطین: با توجه به سیاست های این دفتر رعایت فاصله زمانی حداقل ۴۵ روز قبل از تاریخ اجرای برنامه(به غیر از همایش و کنگره ۳ماه) جهت ارسال برنامه به آموزش مداوم دانشگاه الزامی است.
 
عدم تغییر در برنامه ها پس از صدور مجوز 
قابل توجه دبیران محترم برنامه ها چون بعد از صدور مجوز برنامه امکان انجام هیچ نوع تغییری در مکان .زمان .ظرفیت .هزینه.گروه هدف . سخنرانان و عناوین سخنرانیها وجود ندارد .لطفا در ارسال درخواست برنامه ها دقت فرمایید و درخواست شما دقیقا مطابق آنچه که برگزار می شود ارسال گردد.
 
 
 
عدم حضور در برنامه های هم نام و هم محتوا در یک سال 
مشمولین محترم : با توجه به بخشنامه اخیر وزارتی شرکت کنندگان فقط یک نوبت می توانند از برنامه های آموزش مداوم هم نام و هم محتوا در طول یک سال امتیاز کسب نمایند . و درصورت شرکت در زمان صدور گواهی نهایی برنامه های مشابه در طی یک سال باطل می شود.
 
تکمیل و اصلاح پروفایل در سامانه آموزش مداوم 
مشمولین گرامی به استحضار میرساند لطفا هرچه سریعتر جهت تکمیل واصلاح پروفایل خود اقدام بفرمایید در غیر اینصورت عضویت شما غیر فعال میگردد اطلاعــات فــردی ارسال عکس / ارسال تصویر کارت ملــی اطلاعــات شغلــی و تحصیلی / اطلاعــات تمــاس / عنوان رشتــه تحصیلی رتبه هیئت علمــی / شماره نظام پزشکــی / مقطع رشتــه تحصیلی دوم / ارسال تصویر آخرین مدرک تحصیلی : شامل هر یک از موارد ذیل می باشددانشنامه، گواهی فراغت از تحصیل صادره از سوی دانشگاه محل تحصیل، ارزشیابی تحصیلی صادره از وزارتخانه (در خصوص فارغ التحصیلان خارج از کشور)، گواهی عالی بهداشت MPH، فلوشیپ یا پسادکترا ، پروانه دائم ، گواهی پایان خدمت مورد تعهد پزشکان)
 
 
 
تکمیل پرسشنامه ارزشیابی شیوه ارائه محتوا پرسشنامه ارزیابی برنامه
 مشمولین گرامی به منظور ارائه بازخورد به مرکز مجری و مدرسین محترم و با هدف بهبود مستمر عملکرد آموزشی تکمیل پرسشنامه ارزشیابی شیوه ارائه محتوا و فعالیت های آموزشی مدرسین و پرسشنامه ارزیابی برنامه های آموزش مداوم روی سامانه آموزش مداوم الزامی می باشد و صدور گواهی بازآموزی در هر دوره منوط به تکمیل این دو  پرسشنامه می باشد.
راهنمای ارزشیابی برنامه های آموزش مداوم
ابتدا با نام کاربری و رمز عبور وارد سایت آموزش مداوم می شوید.بعد از اینکه صفحه به اسم شما باز شد دروسط صفحه برروی قسمت ارزشیابی الکترونیک برنامه ها وسخنرانان برنامه های آموزش مداوم جامعه پزشکی کلیک می کنید تا لیستبرنامه های ثبت نام شده شما ظاهر شود.سمت چپ هر برنامه دو آدمک وجود دارد. آدمک آبی برای ارزشیابی برنامه و آدمک زرد برای ارزشیابی مدرسین می باشد.بر روی هر کدام از آنها کلیک کرده و سوالات مربوطه را پاسخ دهید.شایان ذکر است ظرف ۷۲ساعت بعد از اجرای برنامه فرصت دارید تا فرم های ارزشیابی را پر نمائید.در ضمن صدور گواهی در هر برنامه منوط به پاسخگویی به فرم های مذکور می باشد.
مشمولین قانون آموزش مداوم
۱- کلیه پزشکان، داروسازان، دندانپزشکان، دارندگان مدرک دکتری حرفه ای و متخصصان علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی و دکترای علوم بهداشتی و....
کلیه کارشناسان و کارشناسان ارشد گروه های (علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی، داروسازی و دندانپزشکی و ....)
۳- کلیه فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترای گروه های (مامایی، پرستاری ، فیزیوتراپی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، کاردرمانی، گفتار درمانی و...)


توضیحات :
۱
- ملاک زمان فارغ التحصیلی در خصوص مشمولین بند ۱و ۲ و۳  زمان اخذ آخرین مدرک تحصیلی است.
۲
- زمان مشمولیت افراد نسبت به قانون آموزش مداوم از تاریخ  فارغ التحصیلی آخرین مقطع  تحصیلی می باشد.
 
قابل توجه کلیه دبیران علمی
۱- کلیه دبیران علمی جهت ارسال درخواست برنامه، بایستی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی باشند.
۲
- رشته تخصصی دبیران بایستی با عنوان برنامه مورد درخواست مرتبط باشند.
۳
- جهت طرح برنامه مربوطه در کمیته تخصیص امتیاز، درخواست‌های الکترونیکی بایستی حداقل ۴۵ روز قبل از تاریخ برگزاری ارسال گردد، در غیر اینصورت برنامه در تاریخ موردنظر مجوز دریافت نمی کند.
۴
- پس از اخذ مجوز برنامه، تغییر گروه هدف برنامه و هزینه ثبت‌نام امکان پذیر نمی‌باشد، لذا در تعیین گروه هدف و هزینه دقت فرمایید.
 راهنمای لزوم اعلام انصراف از برنامه 
به اطلاع کلیه مشمولین محترم آموزش مداوم میرساند که اگر در برنامه ای که ثبت نام کرده اید به هر علت نمی توانید شرکت کنید حتما قبل از شروع برنامه در سایت آموزش مداوم / در صفحه کاربری خود در برنامه های ثبت نام کرده انصراف بدهید تا هزینه آن به حساب کاربری شما مسترد گردد و بتوانید از هزینه آن برای ثبت نام در برنامه های دیگر استفاده کنید. طبق مصوبه شورای آموزش مداوم بعد از  اجرای  برنامه امکان اعلام انصراف توسط  مدیریت  آموزش مداوم برای فردی که  در برنامه ثبت نام کرده ولی شرکت نکرده وجود نخواهد داشت و هزینه برنامه مسترد نخواهد شد.
 
 
 
 
 
 
 درخواست صدور مجدد کارت حضور و غیاب
جهت صدور مجدد کارت  حضور و غیاب ضروری است تا ایمیلی به آدرس ذیل ارسال نموده و با ذکر دلیل درخواست کارت مجدد نمایند. پس از بررسی درخواست،  پرداخت هزینه کارت مجدداً از طریق سامانه فعال گردیده و پس از پرداخت، کارت در مرحله صدور قرار خواهد گرفت. بدیهی است مراجعه جهت دریافت کارت منوط به ارسال پیام در صفحه شخصی مشمولین در سامانه کاربری شان خواهد بود.
       Email:cmeniosha.co.ir        تلفن داخلی : ۰۳۴۳۲۴۷۸۹۳۱    
 همکاری با مشمولین به منظور حضور در برنامه‌های آموزش مداوم 

با توجه به تبصره ۱ ماده ۱ قانون آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور و ماده ۷ آئین نامه اجرایی قانون مذکور، کلیه برنامه های آموزش مداوم اعم از سمینار ،کنگره،مدون،کارگاه آموزشی و ... که دارای مجوز تخصیص امتیاز از اداره کل آموزش مداوم می باشند به عنوان دوره های آموزشی حین خدمت تلقی و مشمولین برای شرکت در این برنامه ها نیازی به استفاده از مرخصی استحقاقی نخواهند داشت.
 
 

دفعات مشاهده: 220 بار   |   دفعات چاپ: 75 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

آمار سایت

  • كل کاربران ثبت شده: 5966 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 2601 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 3046692 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 96777 بازدید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی گلستان می باشد .

طراحی و برنامه نویسی : مدیریت آمار و فناوری دانشگاه

© 2024 All Rights Reserved | AmuzeshModavem

Designed & Developed by : IT