پیام خود را بنویسید

اخبار و اطلاعات : اطلاعیه مهم در خصوص واگذاری داروخانه روزانه در شهر گرگان اطلاعیه مهم در خصوص واگذاری داروخانه روزانه در شهر گرگان

 | تاریخ ارسال: 1399/11/20 | 



اطلاعیه مهم در خصوص واگذاری داروخانه روزانه در شهر گرگان

به اطلاع متقاضیان تاسیس داروخانه در شهر گرگان می رساند با عنایت به اینکه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان در نظر دارد نسبت به واگذاری داروخانه روزانه در شهر گرگان طبق ضوابط اقدام نماید، مقتضی است نسبت به بارگذاری سنوات تکمیلی خود (لغایت ۸/۱۱/۱۳۹۹ ) که قبلا بارگذاری نکرده اید اقدام نمایید. سنوات کاری بایستی به نحوی بارگذاری شود که حداکثر تا تاریخ ۹/۱۲/۱۳۹۹  به کارتابل معاونت غذا و دارو دانشگاه ارسال شود . 
* توجه ! 
در صورت نیاز به تکمیل مدارک، با اصلاح اطلاعات و مدارک خود در یکی از اولویتها ، بقیه مناطق ( تا قبل از تایید برای دریافت مجوز تاسیس ) هم به روز می شوند و نیازی به انجام تغییرات در تک تک اولویت ها نیست .
ضمناً کلیه متقاضیان محل های مذکور حداکثر ظرف مدت یک ماهه فوق از تاریخ ( ۸/۱۱/۱۳۹۹ لغایت ۹/۱۲/۱۳۹۹ )جهت اعلام آمادگی و رفع هرگونه ابهامی در مدارک و تکمیل نهایی به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان مراجعه و یا تماس حاصل فرمایند .


 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 764 بار   |   دفعات چاپ: 273 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت غذا و دارو دانشگاه می باشد.